Ga naar inhoud

Juullicious : 12 december 2015 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hoihoi!

Sinds vandaag ben ik ook lid van het borstenforum en ik kom me even voorstellen.
Ik ben dus Juullicious, 18 jaar, zit in het examenjaar van het gymnasium en wil na mijn examen bij de marine. Al deze dingen samen maken het nogal moeilijk te beslissen wat ik met mijn borsten wil.

Toen ik 14/15 jaar was ben ik aan de pil gegaan, de diane pil om precies te zijn. Mijn huid reageerde hier fantastisch op (ik had geen pukkels meer!) en mijn borsten zijn toen enorm gegroeid. In die periode ben ik van cup a naar cup d gegaan. Na ongeveer een jaar aan de pil te zijn geweest heb ik besloten te stoppen. Ik had veel problemen met mijn menstruatie en je hoorde nou niet de beste verhalen over de pil. Ook had ik een ander medicijn, dat medicijn ging niet goed samen met de pil.

Op dat moment niet zo bij stil gestaan dat mijn hormonen dan nogal zouden veranderen. Ik ben ruim 6 kilo afgevallen, mijn huid is weer veel slechter geworden en mijn borsten gingen weer terug naar een cup a (rechts aa). Dit was nogal slecht voor mijn zelfvertrouwen, ik ben sinds die tijd niet meer heel erg tevreden geweest met mijn uiterlijk.
Mijn borsten waren 'leeggelopen', het is net alsof ik al borstvoeding heb gegeven en ze hangen vrij laag. Ook is er een groot verschil tussen links en rechts, rechts hangt veel lager. Toen ik dit mijn moeder vertelde nam ze me niet serieus. 'Ach je bent pas 16, dat veranderd vast nog wel, zo erg is het vast niet!' Ze is hier op teruggekomen toen ze me in bikini zag.
Inmiddels ben ik die 6 kilo weer aangekomen, maar zijn mijn borsten niet meer veranderd. Bij de huisarts kreeg ik het advies om weer aan de pil te gaan, dit is geen optie voor mij door de bijwerkingen.

In het kort: leeggelopen, slappe 'borsten', wil gewoon weer mijn mooie, volle en vooral stevige borsten terug.

Nu dus kort wat vraagjes: hoe hebben jullie voor een PC gekozen? Is een lange rit na de operatie niet heel erg vervelend? En hoe lang konden jullie niet intensief sporten? Met intensief sporten bedoel ik krachttraining, dansen en hardlopen..

Heel erg bedankt alvast & liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halloooooo! Welkom hier!

Als ik je verhaal zo lees snap ik heel goed dat je zit te denken aan een borstvergroting. En mensen zullen altijd wel hun oordeel hebben, te jong/te oud/onnatuurlijk blabla.. Maar het gaat om jouw lichaam en jij alleen weet hoe je je voelt :) Zou alleen als ik heel eerlijk ben de komende jaren vooral gaan kijken wat je dan precies wilt met je borsten, want er is zo veel mogelijk! En daarnaast inderdaad waar je het wilt laten doen.. Ik ben nu 24 en heb twee weken geleden een operatie gehad (vergroting).

Ik ben zelf eerst veel gaan lezen op internet over wat er mogelijk is en in de tussentijd sparen.. Ik vind, het gaat om je lichaam, dus bezuinig ook niet op de kosten. Door langs te gaan bij verschillende ziekenhuizen/klinieken weet je ook wat prettig aan voelt. Ben zelf voor Bergman kliniek gegaan. Omdat je daar geen nummer bent maar ze echt tijd voor je nemen en ik mij daar op mijn gemak voelde. Geen seconde spijt van gehad!! En de rit na de operatie valt wel mee.. De eerste paar dagen vroeg ik me af waar ik in hemelsnaam aan begonnen was hihi.. Maar daarna alleen maar trots! Vandaag wat hechtingen laten verwijderen en alles zag er super uit :). Volgens mij mag je weer sporten na 6 weken.. Hoop dat je hier wat aan hebt gehad!

Liefs :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halloooooo! Welkom hier!

Als ik je verhaal zo lees snap ik heel goed dat je zit te denken aan een borstvergroting. En mensen zullen altijd wel hun oordeel hebben, te jong/te oud/onnatuurlijk blabla.. Maar het gaat om jouw lichaam en jij alleen weet hoe je je voelt :) Zou alleen als ik heel eerlijk ben de komende jaren vooral gaan kijken wat je dan precies wilt met je borsten, want er is zo veel mogelijk! En daarnaast inderdaad waar je het wilt laten doen.. Ik ben nu 24 en heb twee weken geleden een operatie gehad (vergroting).

Ik ben zelf eerst veel gaan lezen op internet over wat er mogelijk is en in de tussentijd sparen.. Ik vind, het gaat om je lichaam, dus bezuinig ook niet op de kosten. Door langs te gaan bij verschillende ziekenhuizen/klinieken weet je ook wat prettig aan voelt. Ben zelf voor Bergman kliniek gegaan. Omdat je daar geen nummer bent maar ze echt tijd voor je nemen en ik mij daar op mijn gemak voelde. Geen seconde spijt van gehad!! En de rit na de operatie valt wel mee.. De eerste paar dagen vroeg ik me af waar ik in hemelsnaam aan begonnen was hihi.. Maar daarna alleen maar trots! Vandaag wat hechtingen laten verwijderen en alles zag er super uit :). Volgens mij mag je weer sporten na 6 weken.. Hoop dat je hier wat aan hebt gehad!

Liefs :7:

Hoihoi,

oeh gefeliciteerd met je nieuwe borsten! Fijn dat het zo goed gaat. Ik ben me ook heel erg aan het inlezen nu, de moeder van mijn beste vriend heeft ook een borstvergroting bij Bergman kliniek gehad. Het is redelijk ver rijden vanaf mijn woonplaats, maar ik hoor er veel positieve dingen over!

Het is ook niet dat ik haast heb hoor, ik weet dat ik nog jong ben. Maar ik wil wel vast rond kijken, dan heb ik ook alle tijd om alles te laten bezinken.

Dankje voor al die snelle reacties haha! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hallo dames!

Het is alweer ruim een jaar geleden na mijn eerste consult. Ben een tijd ook niet op het forum geweest. Ik twijfelde ineens heel erg (dit vooral door een vervelend consult…) en wilde alles even op een rijtje zetten.
Dit heb ik inmiddels gedaan haha. Na verschillende consulten heb ik via Diana Gabriëls een keus gemaakt! Wel twijfel ik nog tussen het aantal cc: 350 cc of 375 cc. Wat zouden jullie kiezen?

Ik heb nu een A cup, ben 1.80 lang en weeg 68 kilo. Omdat ik best brede heupen heb en lang ben kan 375 wel, maar ben zo bang dat ze te groot worden. (Wat eigenlijk best gek is, ik zei altijd als ik het doe, doe ik het goed) haha.
Ook heb ik maar twee weken vrij van mijn werk. Ik doe lichamelijk niet per se heel zwaar werk (daar heb ik vrijstelling voor), maar kan geen dagen missen en slaap doordeweeks op de kazerne. Ik moet dus wel alles zelf kunnen dan. Hoe is dit bij jullie gegaan?
En wat hebben jullie qua voorbereiding thuis gedaan? Ik heb de eerste week wel hulp maar die wil ik het niet moeilijker maken dan het al is haha.

En ik vraag me natuurlijk af of iemand dan ook geopereerd wordt?

Groetjes,

Julia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Juul,

gefeliciteerd met je datum :D. Het lijkt nog ver weg, maar met de kerst heb jij big boobs ;).

Je zegt het zelf ook al een beetje 375 kan best. Zou zelf ook voor 375cc gaan, die 25cc zie je niet en hoeveel meiden hier hoor je niet dat ze liever toch wat groter hadden genomen. Maar de keus is nog steeds aan jou.

Zelf heb ik extra boodschappen gedaan, extra schoongemaakt en geprobeerd de kastjes logisch in te delen zodat ik zelf overal bij kan. Er staan op het forum wel overzichtjes van dingen die handig zijn te kopen, ff zoeken. Je wil je hulp niet tot last zijn, maar het is wel erg fijn hoor, en je hulp wil zelf ook graag helpen hè. Niet te koppig en alles zelf willen doen dus ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

heehee!

wat spannend zeg nog maar 2 weekjes!!

ik ben zelf ook door Hupkens geopereerd in Vlaardingen, heb 350 cc high profile, die 25 cc verschil is maar een minimale verschil van 0.3 mm in de diameter en qua projectie precies hetzelfde als 350 cc. Als ik jou was zou ik voor de 375 gaan, achteraf als je ze al een tijdje hebt zul je bijna 100% zeker zeggen, oh ze vallen wel mee kon groter, haha heb ik dan!

veel succes met je bv. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heyy dames!
Ik ben zaterdag aan de beurt, en de zenuwen beginnen nu goed op te komen zeg! Pff… ik zit er constant aan te denken, te twijfelen over de maat ook! En dat terwijl ik zo zeker was eerst.. Ik slaap echt slecht erdoor, en om alles nog even beter te maken: ik was de afgelopen dagen zo ziek als een hond. Ben nu alleen nog aan het hoesten en beetje verkouden maar het helpt niet echt natuurlijk haha.
Ik ben 1.80 weeg 60/65 kilo (hier tussenin ergens) en krijg 375cc, in de passessie voelde dit als een beetje te groot, maar ik volg iedereens advies op en weet dat je er snel aan went. Nu ben ik alleen bang dat ik ze te klein ga vinden?!
Wie kan mij geruststellen? Of heeft tips tegen hoesten/verkouden zijn?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh succes. Wat spannend hé?

Ik weet dat ik week van te voren ook zo ging twijfelen. Zijn ze echt wel te klein dacht ik hele tijd. Maar wat ben ik blij dat ik het gedaan heb!!!ik had het 10 jaar eerder al moeten laten doen.

Maar laat je niet gek maken door je twijfels zaterdag ben je helemaal blij. En ik denk niet dat ze te klein worden hoor. Ik ben met 290 cc uiteindelijk van cup a naar cup D gegaan. Heb zaterdag mijn eerste nieuwe bh gekocht

Laat je nog ff weten hoe het is gegaan?succes

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

spannend hoor.

Waar word geopereerd?

Ik word volgende week vrijdag in kliniek Amstelveen geopereerd door Vito Koeiers en ook ik begin te twijfelen over de cupmaat.

Ik ben 1,76 en weeg 62 kilo en krijg ook 375 cc!

Te vergelijken met jou dus.

Ik hoor van een hele hoop meiden dat ze achteraf toch voor meer cc hadden willen gaan, en je hebt een behoorlijke lengte.

Heeft je chirurg je niet geadviseerd?

De mijne gaf aan dat meer cc niet mooi zou zijn omdat ik weinig ruimte zou hebben... dus ik volg zijn advies maar op.

Ik zou me ook maar even focussen op het hoesten, want het lijkt me vreselijk om te hoesten als je net geopereerd bent.

Vitamine c bruistabletten geven je echt een energie boost en is goed voor je weerstand, verder kan je nog een hoestdrank kopen voor vastzittend slijm of iets om het te verzachten... oja...codeïne tabletten werken goed tegen kriebel hoest... moet je wel een recept voor hebben.

succes met alles

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Juuulicious,

Echt raad geven kan ik niet echt, want ik ben zelf pas 21 december aan de beurt. Maar begrijp je emoties wel. Ik heb het nu al!

Wat betreft je hoest/verkoudheid: ik zou echt zo veel mogelijk proberen rusten voor je operatie en zorgen dat je goed eet en voldoende vitamines binnen krijgt.

Hoi Jeanette21, ik zie dat jij 290cc achter de spier hebt gekregen. Dit krijg ik ook 21december. Als je het niet erg vindt dan ga ik jou volgen! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Juuulicious,

Echt raad geven kan ik niet echt, want ik ben zelf pas 21 december aan de beurt. Maar begrijp je emoties wel. Ik heb het nu al!

Wat betreft je hoest/verkoudheid: ik zou echt zo veel mogelijk proberen rusten voor je operatie en zorgen dat je goed eet en voldoende vitamines binnen krijgt.

Hoi Jeanette21, ik zie dat jij 290cc achter de spier hebt gekregen. Dit krijg ik ook 21december. Als je het niet erg vindt dan ga ik jou volgen! :-)

Heel veel succes. Spannend maar daarna kun je lekker genieten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo! Het is gebeurd :) Hierbij mijn operatieverslag.

De dagen voor de operatie gierden de zenuwen door mijn lijf, en ik sliep als een kind voor zijn verjaardag. Toen ik vrijdag naar huis reed was ik echt stressed haha. Mijn beste vriend kwam nog even langs en hij nam een groot deel van mijn zenuwen weg.
Zaterdag was het dan zo ver, mijn droom ging in vervulling. Dat ging natuurlijk niet zonder slag of stoot, ik viel al flauw voor hij me afgetekend had haha. Gelukkig was hij heel aardig en rustig, wat mij ook weer kalmeerde.
Vlak voordat ik de operatiekamer inging werden er twee mensen wakker. Die voelden zich goed beroerd. Ik appte mijn ouders en beste vriend voor de laatste keer en mocht toen lekker gaan dromen haha. Dromen over een prachtig mooi strand met een nieuwe bikini en hopelijk ook mooie mannen. Ik weet nog dat ik dacht dat ik nooit in slaap zou vallen, maar voor ik dat kon zeggen wat ik al weg natuurlijk..

Het eerste wat ik zei toen ik half wakker werd is 'ik heb honger!' Ze moesten er wel om lachen en ik kreeg een heerlijk beschuitje met jam, die veel te snel op was. Voor de operatie had ik een oliebollenkraam zien staan en toch had ik nog gezegd 'oh ik wil zo graag oliebollen, waarom voel ik me na de operatie te slecht daarvoor?'
Nou je raadt het al: gelijk oliebollen gehaald haha! Het ging zo goed met me, ook in de auto had ik nergens last van. Om tien uur werd ik geopereerd en om een uur of twaalf was ik onderweg naar huis! Mocht ruim een uur eerder gaan dan verwacht, kon zelf overeind komen, plassen, aankleden (op sokken en shirtje na) etc.
Al met al, het is me allemaal super erg meegevallen omdat ik voorbereid was op het slechtste haha. Heel veel hulp in huis en uiteindelijk heb ik het niet echt nodig. Zo even een stukje wandelen door de buitenlucht en hopen dat ik stop met dat vervelende hoesten...

2015 is echt mijn jaar :57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het zo is meegevallen!! De oliebollen zijn dus binnengebleven ;-)

Dat flauwvallen voor het aftekenen zou ook echt iets voor mij zijn haha.

Het is ook 375cc gebleven?

Sterkte met je herstel!

Ik mag volgende week bij Hupkens :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

375 cc high profile! :) Hahah ja die oliebollen zijn binnengebleven:) Alleen toen ik mijn medicijnen ging halen en heel lang stond werd ik een beetje misselijk, heb toen een mandarijntje gegeten en toen ging het alweer beter.
Vanochtend wakker geworden zonder pijn, ook de hele nacht door kunnen slapen. Alleen waar de blauwe plekken zitten doet het nog wel zeer, voor de rest voelen ze nog heel erg gezwollen/zwaar en borrelen ze haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

spannend hoor.

Waar word geopereerd?

Ik word volgende week vrijdag in kliniek Amstelveen geopereerd door Vito Koeiers en ook ik begin te twijfelen over de cupmaat.

Ik ben 1,76 en weeg 62 kilo en krijg ook 375 cc!

Te vergelijken met jou dus.

Ik hoor van een hele hoop meiden dat ze achteraf toch voor meer cc hadden willen gaan, en je hebt een behoorlijke lengte.

Heeft je chirurg je niet geadviseerd?

De mijne gaf aan dat meer cc niet mooi zou zijn omdat ik weinig ruimte zou hebben... dus ik volg zijn advies maar op.

Ik zou me ook maar even focussen op het hoesten, want het lijkt me vreselijk om te hoesten als je net geopereerd bent.

Vitamine c bruistabletten geven je echt een energie boost en is goed voor je weerstand, verder kan je nog een hoestdrank kopen voor vastzittend slijm of iets om het te verzachten... oja...codeïne tabletten werken goed tegen kriebel hoest... moet je wel een recept voor hebben.

succes met alles

groetjes

Hey! Ja inderdaad zelfde situatie, bij mij was ook niet meer ruimte. Ik heb ze nu en vind ze echt niet te klein! Ze zijn al zo mooi! Heb gelukkig geen last gehad van het hoesten, hoest nu nog een beetje. De operatie is me 100% meegevallen haha. Ik zou in vlaardingen geopereerd worden, maar ik kon al een week eerder in amstelveen terecht. Hele goeie sfeer daar, daar was ook mijn eerste consult met Diana en de PC.

Heel veel succes alvast :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.