Ga naar inhoud

NRJ : 27 december 2014 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Graag stel ik mij even voor, NRJ 27 jaar oud mama van 1 zoon met echt mamaborstjes!!

Vandaar dag ik in December een borstvergroting krijg.

Ik ben gisteren op consult geweest bij Diana Gabriels!

375/400 cc rond mentor dual!

Zij adviseerde mij een consult bij Drs Willem Roosenburg, echter 1,5 uur rijden voor mij.

Een arrogante maar zeer kundige man als ik haar mag geloven?? iemand ervaring met deze chirurg??

Ik geloof dat ze ook bemiddeld met de kliniek Veldhoven?

Iemand daar ervaring? Welke chirurg ect??

Gr NRJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb geen ervaring met dr. Roosenburg maar ik ben ook via Diana doorverwezen. Ik vind dat Diana precies weet bij welke chirurg iemand het beste geholpen kan worden.

Ik ben vandaag aan de beurt bij dhr Schiettecatte in Amstelveen om 11.00 uur. Ik heb trouwens geen oog dicht gedaan :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo Allemaal,

Zo af en toe lees ik ervaringen hier op het forum, ben zelf niet zo actief.

Over 6 weken ga ik geopereerd worden door dr. Schiettecatte in kliniek amstelveen.

Er is 375 cc afgesproken, echter heb ik bij diana gabriels heel even een soort van pas porthese aan/in gehad.

Ik begin erg te twijfelen of het wel genoeg zou zijn... ik ben 1.74, 70 kg en heb een omvang van 80.

Na 20 kg te zijn afgevallen heb ik nog mama borstjes met een cupmaat van 80 a/b.

Gezien ik niet erg klein ben en een redelijke omvang heb ben ik zo bang dat 375 cc te klein zou zijn???

Voorheen heb ik een d cup gehad en ik zou natuurlijk wel iets groter willen als dat ik altijd heb gehad.

Volgens mij zijn er een hoop meiden die het zelfde twijfels hebben/hebben gehad.

Zou het mogelijk zijn om de dag van de operatie nog eens te passen en te kijken wat er geplaatst gaat worden of worden die protheses op naam besteld?

Vertellllll wat is jullie ervaring.... iemand met ongeveer de zelfde maten???

Help :97:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou meer cc's gaan passen, via dit soort klinieken , adviseren ze standaard 325 tot 375 cc... Word denk ik massaal ingekocht voor hogere kortingen ;)

Je bent idd groot, dus je kan vast zeker groter aantal cc's hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeker groter gaan! Ik ben ook lang en ik ben erg blij dat ik op het laatste moment besloten had om toch wat meer cc's te nemen.

Als het mogelijk is een afspraak maken bij de chirurg door wie je geopereerd wordt om nog eens te passen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja t blijft lastig he!

Mijn datum komt erg dichtbij en mijn twijfel slaat ook heel erg toe.

Vraag me zelf ook af of bij mij 375 al niet te klein wordt!

Ik zou zeggen ga nog eens op consult ergens anders

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb al een mail gestuurd, dat het groter gaat worden ben ik nu wel over uit.. maar hoeveel dan pfff!!

Ik wil mooie volle rond borsten, maar ook weer geen enorme borsten!

Tjee,, 1050 cc? Das veeeeeel

Ik had deze als voorbeeld bij me.

Ik heb de 1e als 1e keuze en 2e als 2e keuze (jaja logischhhh hahaha)

De 1e zou 800cc uitvallen schat Nio. Die eronder 1050

Ja t blijft lastig he!

Mijn datum komt erg dichtbij en mijn twijfel slaat ook heel erg toe.

Vraag me zelf ook af of bij mij 375 al niet te klein wordt!

Ik zou zeggen ga nog eens op consult ergens anders

Xxx

Wanneer ga jij onder t mes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ik ben 1.73 en weeg 69 kg. Ik had een 80b/ 85a, heb ook 375 cc laten plaatsen voor de spier medium high profile en heb nu een 80e. Ik heb altijd kleine borsten gehad en ben tevreden. Vind een e cup groot maar vind ze bij mij niet groot lijken, maar ik wilde dan ook niet groot. Je kunt me toevoegen en bij mijn foto's kijken. Ik heb alleen geen recente foto's hoop van de week nieuwe foto's er op te zetten. Maar dit heb ik al vaker beloofd maar komt er dan toch niet van ;-(

Succes met je keuze!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig he! Ook omdat een grote omvang niet heel veel voorbij komt hier.. Ik ben 1,74 65/66 kilo en 80a .. Ik krijg 400/450 Cc en zou dan moeten uitkomen op een D.

Ik denk dat het er maar net aan ligt wat voor een figuur je hebt en of je echt breed bent. Als je twijfelt zou ik nog eens gaan passen :)

Ik dacht ook dat ik misschien groter moest.. Maar toen ik gisteren 500cc paste vond ik het niet mooi; net of ik voorover zou vallen :P ik heb niet zo een dikke billen hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook twijfels! Heb 10 jaar geleden bv gehad, toen 280cc ( dacht meteen hmm had iets meer gemogen.) Na geboorte van mijn zoontje weinig over van de prothese en ga nu voor 550cc rond, dual plane. Op het forum wat rond gekeken en zie veel meiden met meer cc's en vind dat stiekem erg mooi! Ik ben zelf 1.80 en weeg 61 kilo. Erg slank dus weet niet of meer cc's te groot wordt. Wat denken jullie? Iemand tips? Operatie staat over anderhalve week al gepland. Pff lastig die onzekerheid... Thnx alvast voor tips :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt proberen groter te gaan hoor. Anders nog n consult bij nio ofzo. Die laat je passen zonder de cc s te zeggen. Ik ben 175 en weeg 62. Heb nu 700cc en kom op n 75e/f uit. Is echt niet zo groot. Het ligt ook aan je voorsituatie natuurlijk. Maar zou zo zonde zijn als je naderhand niet hebt wat je in gedachte had. Is mij namelijk ook overkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook meer passen! Het is jou lichaam! Je betaald er veel geld voor en sommige hebben daar hard voor moeten sparen.

Een tip misschien. Een vriendin van me had ook twijfels en veel volume na de kinderen verloren. Omdat ze niet uit de inhoud kwamen werden er 4 maten de OK in mee genomen om te kijken wat het beste uitviel. i

Misschien kun je dit ook voorstellen.

Ik denk dat.die dingen geen.drol kosten anders stellen ze.zo iets niet voor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.