Ga naar inhoud

NRJ : 27 december 2014 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Graag stel ik mij even voor, NRJ 27 jaar oud mama van 1 zoon met echt mamaborstjes!!

Vandaar dag ik in December een borstvergroting krijg.

Ik ben gisteren op consult geweest bij Diana Gabriels!

375/400 cc rond mentor dual!

Zij adviseerde mij een consult bij Drs Willem Roosenburg, echter 1,5 uur rijden voor mij.

Een arrogante maar zeer kundige man als ik haar mag geloven?? iemand ervaring met deze chirurg??

Ik geloof dat ze ook bemiddeld met de kliniek Veldhoven?

Iemand daar ervaring? Welke chirurg ect??

Gr NRJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb geen ervaring met dr. Roosenburg maar ik ben ook via Diana doorverwezen. Ik vind dat Diana precies weet bij welke chirurg iemand het beste geholpen kan worden.

Ik ben vandaag aan de beurt bij dhr Schiettecatte in Amstelveen om 11.00 uur. Ik heb trouwens geen oog dicht gedaan :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo Allemaal,

Zo af en toe lees ik ervaringen hier op het forum, ben zelf niet zo actief.

Over 6 weken ga ik geopereerd worden door dr. Schiettecatte in kliniek amstelveen.

Er is 375 cc afgesproken, echter heb ik bij diana gabriels heel even een soort van pas porthese aan/in gehad.

Ik begin erg te twijfelen of het wel genoeg zou zijn... ik ben 1.74, 70 kg en heb een omvang van 80.

Na 20 kg te zijn afgevallen heb ik nog mama borstjes met een cupmaat van 80 a/b.

Gezien ik niet erg klein ben en een redelijke omvang heb ben ik zo bang dat 375 cc te klein zou zijn???

Voorheen heb ik een d cup gehad en ik zou natuurlijk wel iets groter willen als dat ik altijd heb gehad.

Volgens mij zijn er een hoop meiden die het zelfde twijfels hebben/hebben gehad.

Zou het mogelijk zijn om de dag van de operatie nog eens te passen en te kijken wat er geplaatst gaat worden of worden die protheses op naam besteld?