Ga naar inhoud

380 of 425 cc


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

sorry voor de late reactie allemaal... welke cup maat kom je dan ongeveer op uit zit nu zelfs nog te twijfelen om nog wat groter te gaan omdat ik overal lees dat ze spijt krijgen en het al snel te klein is .... ik ben namelijk best breed van boven maak dat nog veel uit of niet ... groetjesssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hoi, hoi,

Ik weet na alle adviezen nog steeds niet welke maat ik zou moeten nemen. Ik lees hier dat veel vrouwen toch graag wat groter hadden gewild, kan iemand mij hier mee helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zit met het zelfde dilemma, de pc had gezegd dat 350 bij mij de max zou zijn ivm het voelen van randen. Alleen zou ik toch liever 380 nemen. Nou maakt dit niet zo verschil qua breedte met 350 voor zover ik heb kunnen vinden in de maattabellen...alleen nu zit ik ook nog te twijfelen om toch misschien voor 425 te gaan, ik wil ook geen spijt krijgen dat ik te weinig heb genomen. En ze vallen altijd kleiner uit als de pas prothese lees ik hier heel veel. Er gaan natuurlijk een aantal cc's verloren door dualplane plaatsing..

Maar ik wil liever geen (overduidelijke)randen, ik ben 1.66 en weeg 56 ik heb brede schouders en ribbenkast.

Ik denk dat het een dilemma blijft tot de dag van de ok..als de pc vind dat 425 kan qua breedte dan zal ik dat ws toch doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.