Christel1986 Posted October 4, 2014 Share Posted October 4, 2014 hallo allemaal ik word over 2 weken geopereerd ... nu twijfel ik of ik 390 of 425 cc moet nemen ik ben 170 lang en weeg ongeveer 80 heb nu een kleine b cup van mezelf ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eviie Posted October 4, 2014 Share Posted October 4, 2014 Ik zou voor de grootste gaan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barb wire Posted October 4, 2014 Share Posted October 4, 2014 Jep...zoiezo voor de grootste gaan...:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
watermannetje Posted October 4, 2014 Share Posted October 4, 2014 Gefeliciteerd met je datum.Ik ben 1.76 bij 77 kg. Geen moment spijt dat ik op de dag zelf nog gekozen had voor 425 ipv de 38o die we afgesproken hadden.Grootste gaan meid! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christel1986 Posted October 14, 2014 Author Share Posted October 14, 2014 sorry voor de late reactie allemaal... welke cup maat kom je dan ongeveer op uit zit nu zelfs nog te twijfelen om nog wat groter te gaan omdat ik overal lees dat ze spijt krijgen en het al snel te klein is .... ik ben namelijk best breed van boven maak dat nog veel uit of niet ... groetjesssss Link to comment Share on other sites More sharing options...
sens Posted October 14, 2014 Share Posted October 14, 2014 Zo groot mogelijk want je went er heel snel aan vind ik :-) ik heb 590 cc uhp en ben ze al goed gewoon hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 14, 2014 Share Posted October 14, 2014 Jep zo groot mogelijk! Deze 2 maten zit geen wereld van verschil tussen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
watermannetje Posted October 14, 2014 Share Posted October 14, 2014 Ik ben uitgekomen op een 85D, me is happy! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christel1986 Posted October 15, 2014 Author Share Posted October 15, 2014 Okeee super bedankt allemaal zenuwen beginnen nu te komen hihi nog 2 dagen !!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
watermannetje Posted October 15, 2014 Share Posted October 15, 2014 En, waar ga je voor ?Heel veel suc6 iig. Voor je het weet is t weer voorbij! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christel1986 Posted October 15, 2014 Author Share Posted October 15, 2014 hoi watermannetje,dankjewel ik ga voor de 425 cc ... nu net laatste dingen gedaan ! ben er klaar voor vind alleen de operatie wel eng haha ik denk als ik maar slaap haha .groetjess Link to comment Share on other sites More sharing options...
biancadev Posted November 14, 2014 Share Posted November 14, 2014 Hoi, hoi,Ik weet na alle adviezen nog steeds niet welke maat ik zou moeten nemen. Ik lees hier dat veel vrouwen toch graag wat groter hadden gewild, kan iemand mij hier mee helpen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deborah86a Posted November 14, 2014 Share Posted November 14, 2014 ik zit met het zelfde dilemma, de pc had gezegd dat 350 bij mij de max zou zijn ivm het voelen van randen. Alleen zou ik toch liever 380 nemen. Nou maakt dit niet zo verschil qua breedte met 350 voor zover ik heb kunnen vinden in de maattabellen...alleen nu zit ik ook nog te twijfelen om toch misschien voor 425 te gaan, ik wil ook geen spijt krijgen dat ik te weinig heb genomen. En ze vallen altijd kleiner uit als de pas prothese lees ik hier heel veel. Er gaan natuurlijk een aantal cc's verloren door dualplane plaatsing..Maar ik wil liever geen (overduidelijke)randen, ik ben 1.66 en weeg 56 ik heb brede schouders en ribbenkast.Ik denk dat het een dilemma blijft tot de dag van de ok..als de pc vind dat 425 kan qua breedte dan zal ik dat ws toch doen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.