Ga naar inhoud

Alyse : 26 september 2014 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben 26 oktober geopereerd in MC Amstelveen. De pijn valt me heel erg mee, maar ik heb enorme blauwe plekken aan me linkerzij en tussen me borsten. Het lijkt op een bloeduitstorting. Zijn er meerder mensen die dit hebben en hoelang duurt zoiets. Ik heb 330 cc anatomisch dual plane. Soms twijfel ik wel of het de goeie maat is, maarja er kon niet meer in dan dit werd me een paar keer verteld. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en ook met deze kliniek.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat je september bedoeld ;)

Zal het even in je titel aanpassen.

Die blauwe plekken is normaal, daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Er zijn meer meiden die dit hebben. Zelf was ik ook blauw na de operatie.

Het kan wel een tijdje duren voor dat het helemaal weg is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi allemaal,

Sorry voor me late reactie! Ik wist niet hoe ik reacties kon lezen, shame on me. Maar julle hebben ook nog eens gelijk over de datum! Inderdaad september, zullen we als excuus gebruiken dat de narcose nog niet helemaal uit me lichaam is, hihi.

Ja bij mij zijn de plekken helemaal verdwenen gelukkig! Ik had ook het idee dat het kwam door de sportbh die te strak zat! Gaat voor de rest alles oke met de nieuwe aanwinsten?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.