Jump to content

Alyse : 26 september 2014 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik ben 26 oktober geopereerd in MC Amstelveen. De pijn valt me heel erg mee, maar ik heb enorme blauwe plekken aan me linkerzij en tussen me borsten. Het lijkt op een bloeduitstorting. Zijn er meerder mensen die dit hebben en hoelang duurt zoiets. Ik heb 330 cc anatomisch dual plane. Soms twijfel ik wel of het de goeie maat is, maarja er kon niet meer in dan dit werd me een paar keer verteld. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en ook met deze kliniek.

Liefs

Hi 26 september bedoel je denk?

Hier ook aan 1 kant blauwe/zwarte plek, nu 2,5 wk po zit hij er nog... Alles zag er goed uit bij de controle 3 dagen geleden, dus t is normaal.

Ik denk ook dat je september bedoeld ;)

Zal het even in je titel aanpassen.

Die blauwe plekken is normaal, daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Er zijn meer meiden die dit hebben. Zelf was ik ook blauw na de operatie.

Het kan wel een tijdje duren voor dat het helemaal weg is.

• 3 weeks later...

Hoi allemaal,

Sorry voor me late reactie! Ik wist niet hoe ik reacties kon lezen, shame on me. Maar julle hebben ook nog eens gelijk over de datum! Inderdaad september, zullen we als excuus gebruiken dat de narcose nog niet helemaal uit me lichaam is, hihi.

Ja bij mij zijn de plekken helemaal verdwenen gelukkig! Ik had ook het idee dat het kwam door de sportbh die te strak zat! Gaat voor de rest alles oke met de nieuwe aanwinsten?

Liefs

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.