Mevrouwtjetheelepel Posted October 3, 2014 Share Posted October 3, 2014 Hoi ik ben mevrouwtje theelepel Ik ben 27 jaar oud Ben moeder van 2 mooie kinderen van 3 en bijna 1Heb 2 oktober een borst vergroting gedaan in de Bergman kliniek Op de spier dus eigenlijk gisteren hahaIk zou graag willen weten hoe andere vrouwen een hertel is gegaan met kleine kindjesVriendelijke groet mevrouwtje theelepel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boebje Posted October 3, 2014 Share Posted October 3, 2014 Hi Mrs. T, Sterkte met het herstel tezamen met de kindertjes! Rustig aan en doseren, hè? Niet vergeten. Ook dingen laten wachten die kunnen wachten en met de hulp van iemand anders kunnen worden opgelost. Groetjes, Boebje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 6, 2014 Share Posted October 6, 2014 Welkom op het forum en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! Er zijn hier meerdere meiden met jonge kinderen. Het is belangrijk dat je rustig aan doet, ook als je geen pijn ervaart Zorg dat je ellebogen niet hoger dan je schouders komen en die stofzuiger en strijkbout laat je de komende weken even in de kast staan. Nu snap ik best dat je af en toe een stofzuiger door je huis moet, maar dat moet je dan door iemand anders laten doen Heb je vragen stel ze dan gerust of je kunt evt. ook info vinden via de zoekbalk rechtsboven. Heel veel leesplezier op het forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.