Ga naar inhoud

Coconuts


Coconuts

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik ben Coconuts (mijn vriend zn 'koosnaampje' voor mijn rack).
30 jaar jong, in maart dit jaar mama geworden van een zoontje en samenwonend met mijn vriend waar ik bijna 7,5 jaar mee samen ben en woonachtig in West-Vlaanderen.

Ik ben één van die meisjes die naar de middelbare school ging en bij wijze van spreken, dag op dag borsten had gekregen.
Heel veel geviseerd en zelfs gepest geweest daardoor.
Ik kon er toch ook nie aan doen dat ze daar 'opeens' waren? Ik had er niet om gevraagd om direct zo bedeeld te worden.
Tuurlijk, zoals bij iedereen, met ouder te worden groeiden mijn borsten mee/(nog) meer.
Tot 2 jaar geleden had ik een E-cup tot ik nog eens lingerie ging shoppen en de verkoopster mij zei dat ik een cup bij was gekomen.
Daar stond ik dan met mijn F-cup. Minimizer beha's gekocht van Triumph en later ook mooie beha's gevonden van het merk Lou.
Hét grootste nadeel van zo'n grote cupmaat is dat mijn kleding een maat groter moet gekocht worden, om mijn borsten er in te krijgen maar dan natuurlijk veel te veel floddert aan mn buik.
Ik had al heel vroeg (rond mijn 25e ongeveer) beslist dat ik na het krijgen van (een) kindje(s) een borstverkleining zou laten uitvoeren.
Mijn vroegere huisdokter, huidige huisdokter en huidige kinesiste zijn allemaal bereid om een attest te schrijven dat dit medisch noodzakelijk is.
Nu ben ik dus in maart bevallen en loop ik nog steeds rond met mijn zwangerschapsbeha's. Ik heb nu een H-cup...
Los van de blikken en de concentratie'stoornissen' van de mannelijke collega's, vind ik mezelf meer en meer onaantrekkelijk.
Toen ik een F-cup had, kon ik nog mijn armen recht omhoog steken en zien waar de borsten dan zouden uitkomen. Daar had ik vrede mee. (klinkt mss vreemd maar zo kon ik er mee om gaan).
Nu kijk ik in de spiegel en tel ik in mn hoofd hoeveel potloden er onder zouden passen.
Moraal van het verhaal, ik heb mijn grens bereikt.

Ik heb nu een doorverwijs gekregen van mijn gynaecoloog naar dokter De Frene in het AZ Sint-Jan te Brugge.
Maandag 13 oktober heb ik een verkennend gesprek met hem. Ik voel de vlinders nu al rondvliegen in mn buik. :-)

Nu weten jullie toch al wat meer van mij, is het ijs gebroken en kan ik volop actief meevolgen en delen met jullie.
Als er mensen zijn die een 'lijstje' hebben van wat ik allemaal kan/moet vragen, geef dat gerust door.

Mensen die ervaring hebben met Dr De Frene, ik lees graag jullie bevindingen.
Alle suggesties en aangeraden dokters in coté Brugge - Gent lees ik graag.

Groetjes van Coconuts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum Coconuts ,,

Spannend , nu de knoop door gehakt en het voor bereiden kan beginnen .

Ik zelf heb ik maart een Bvk operatie gehad in NL .

Tja ...vragen lijst ..pfff

Het belangrijkste is denk ik toch wel vooraf er goed over na te denken hoe jij vind dat je

borsten er na de OP uit moeten zien .(maat , vorm)

En dat dan met de PC te bespreken of jou wensen mogelijk zijn .

Risico,s narcose/operatie , herstel periode , technieken word sowieso uitgelegd /besproken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er goed over nagedacht.

Dit kan zo niet verder. Om de haverklap zit ik bij de kine om mn nek, schouders en rug onder handen te nemen.

Ik zit nu weer met een pijnlijke schouder, die zelfs uitstraalt naar mn arm.

Ik vraag me nu wel af: molenteel zijn we gelukkig met ons zoontje. Als we ooit voor een broertje of zusje zouden proberen, kan je dan na een BVK nog borstvoeding geven? Ik lees verschillende antwoorden op dokterssites. De één zegt van wel, de ander zegt van niet. Nog andere zeggen om geen risico te nemen en pas een BVK te ondergaan nadat je kinderwens vervuld is. Als dat bij ons - ik zeg maar iets - over 2 jaar zou zijn... Ik wil niet nog 2 jaar rondlopen met een H-cup om dan helemaal depri te worden omdat er mss nog 1 cup zou bijkomen, Dan vind ik helemaal niets meer van mooie lingerie.

Mijn gevoel over die borsten hypotheceert nu als ons seksleven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Coconuts,

De vraag over borstvoeding kan je het best aan je pc stellen, maar of je dan wilt wachten?

Je geeft zelf eigenlijk al het antwoord :

Dit kan zo niet verder.

En

Ik wil niet nog 2 jaar rondlopen met een H-cup om dan helemaal depri te worden omdat er mss nog 1 cup zou bijkomen

Succes! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.