Ga naar inhoud

help.....ik heb een waterbed :-))


me and my boys

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. Ik krijg op.4 november mijn wissel. Mijn vraag is nu zijn er hier nog meer dames met een waterbed. Ik heb nl begrepen dat dat er lastig is ivm uit bed komen de eerste dagen. Ik hoor graag jullie ervaringen hiermee

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit vind ik interessant :)

Heb zelf ook een waterbed!

En november mijn operatie.

Ik ga er vanuit da ik wel betere positie ga vinden voor te liggen!?

Ma eruit komen dat is natuurlijk wat anders! Buikspieren trainen zeker hahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit vind ik interessant :)

Heb zelf ook een waterbed!

En november mijn operatie.

Ik ga er vanuit da ik wel betere positie ga vinden voor te liggen!?

Ma eruit komen dat is natuurlijk wat anders! Buikspieren trainen zeker hahaha![/quote haha ja precies dat eruit komen word een probleem denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei ik zou inderdaad ook op de bank gaan slapen! Ik sliep gelukkig in een bed met een elektrische lattenbodem maar voor mij was het echt nodig die lattenbodem op z'n hoogst te zetten voordat ik uit bed kon komen.. Sowieso is plat liggen echt niet fijn als het net gedaan is en in een waterbed kan je niet echt goed wat rechterop liggen zeg maar.. (hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel :P).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf ook een waterbed,wel met stabilisator dus het blijft niet lang wiebelen maar heb daar toch ook men bedenkingen over of dat gaat lukken...

Ik denk eerlijk gezegd van niet...je kan niet zomaar recht komen he,zullen jullie ook al wel gemerkt hebben...:-)

Als ik uit men bed moet komen nu is dat al met moeite,en moet me afduwen met men handen...

Ik heb er al over gedacht om tijdens men herstel in mijn dochter haar kamer te slapen...en zij in mijn bed...weet het nog niet goed...

Mischien dat ik eerst nog eens probeer met meer water erin te doen,heb de indruk dat het niet volledig gevuld is...

Als het dan minder inzakt lukt het mischien wel...hopelijk!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een waterbed! Wel bijna maximaal gestabiliseerd. Het ging prima hoor! De eerste twee dagen heeft mijn man me geholpen, daarna lukte het goed zelf. Ik rolde een beetje naar de rand, en dan eruit. Ik sliep halfzittend met drie kussens achter mijn rug.

Succes meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Ik heb ook een waterbed ( max stabilisatie) en heb geen enkel probleem ervaren na mijn wissel.. Ligt er ook aan hoe je je bed normaal uitkomt hahaha.. Aangezien ik het toch alleen moest doen tevoren al aangewend door recht te komen dmv buikspieren..de eerste 3 dagen heb ik mijn cc-tjes wel even moeten vasthouden ivm de zwaartekracht maar heb totaal geen problemen ondervonden van mijn waterbedje...

Het zal dan echt er aan liggen hoe de stabilisatie van jouw bed is... En extra kussens is wellicht ook handig xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een waterbed! Wel bijna maximaal gestabiliseerd. Het ging prima hoor! De eerste twee dagen heeft mijn man me geholpen, daarna lukte het goed zelf. Ik rolde een beetje naar de rand, en dan eruit. Ik sliep halfzittend met drie kussens achter mijn rug.

Succes meiden!

Ik weet niet of rollen een succes is als je wat "grotere" boobies krijgt... Mij lukt het nog niet om te rollen hoor, dan zitten ze mij nog gruwelijk in de weg hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een waterbed. Ik kon vanaf de 2e dag al zelf uit bed komen. Moet wel zeggen dat ik ook verder geen pijn heb gehad dus dat kan misschien geholpen hebben. Ik deed het ook dmv mn buikspieren. Ging echt prima..

Het slapen op mn rug was echt een veel groter probleem. Sliep altijd op mn zij.pff was blij dat dat weer kon na paar weken. Eerder voelde niet prettig.

Liefs Ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of rollen een succes is als je wat "grotere" boobies krijgt... Mij lukt het nog niet om te rollen hoor, dan zitten ze mij nog gruwelijk in de weg hahaha

Nou ja 'rollen' is ook wat overdreven Het is meer voorzichtig kantelen geweest, maar het ging prima. En de grootte van de boobies zal idd ook wel uitmaken

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Heerlijk juist voor je rug na de operatie een waterbed! Eerst dag beetje moeilijk eruit komen misschien (ik verbleef 3 dgn ziekenhuis ivm combo-operatie) maar daarna thuis, "gewoon" naar je knieen draaien en dan uit bed stappen, ik vond dat geen probleem.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me ook net leuker voor mijn rug zeker als zijslapen niet lukt!

Ik heb ook wel op een na de hoogste stabilisatieklassen.

Zal morgenvroeg (als ik bij volle besef ben want meestal niet is hahaha) eens testen hoe ik uit bed geraakt. Sta er nu niet zo bij stil of ik al dan niet afsteun op mijn armen!

Ma de meningen zijn dus verschillend!

Ach anders idd de bank op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reakties. Ik denk dat ik morgen vroeg er idd ook.maar eens ga op letten hoe ik normaal mijn bedje uit kom hihi. Ik heb gelukkig ook een max gestabiliseerde dus hoop dat dit een beetje help. Anders kom ik ook met mijn dochter lief aan het ruilen hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het juist eens geprobeerd om uit bed te komen zonder armen of handen te gebruiken,mijn waterbed is met een brede lederen boord,om uit men bed te komen gooi ik men voeten net over de rand en trek mezelf met men voeten naar de rand van bed...dat lukt dus goed...en om er weer in te gaan,hetzelfde maar dan duw ik me met men voeten tegen de rand af om zo op men plekje te geraken...van in lighouding lukt dit ook zonder problemen,idd een kwestie van je buikspieren te gebruiken...:-)

Jeej,ik moet dus niet de zetel op of in men dochter bedje!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Barb waar we allemaal rekening mee moeten houden he. Zijn de kleine dingen die je vergeet hihi. Ik heb mijn tasje al klaar staan. Nieuw huispak erin. Nieuwe bh ' s pronken al een week aan de kast. Heb ze al eens aangepast met 4 paar sokken erin hahha gelukkig heeft niemand me zien klungelen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ik heb een waterbed!

haha beetje laat nu maargoed,

Ik vond het veel prettiger ( ivm rugpijn ) dan een gewoon bed.

Na 5 dagen ben ik naar mijn vriend gegaan, toen nog zonder rugpijn en na 2 nachten op een normaal matras had ik wel last.

En het uit bed komen is net zo makkelijk (moeilijk haha) als in een gewoon bed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.