Ga naar inhoud

Noezzie : 30 september 2014 : Dr Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Helaas is dor een fout bij Diana gabriel mijn afspraak 1 dag later (verkeerd ingepland) ik kwam hier pas op vrijdag achter en baalde natuurlijk flink. Gelukkig heb ik alles nog kunnen regelen voor mijn 3 kids en besloten me er maar niet te druk over te maken. 30sept de grote dag wat was ik zenuwachtig. Ook over het resultaat van 240cc naar 500. Heb hier op het forum gezien dat 500cc bij iedereen anders uitpakt soms vind ik ze namelijk onnatuurlijk en ik vind het voor mijn zelf heel belangrijk dat het echt bij mijn lichaam past. De verpleegster in kliniek heyendaal zijn echt super lief!! Om 13u ben ik richting ok gebracht. Infuus ingebracht en controle's nog even met dr Straten gesproken en om 13.30 op de ok. Om 14.30 ben ik terug gebracht mijn oude prothese zijn volledig intact gelukkig (eurosilicone) en nauwelijks kapsel. Om 15u was ik wakker en om 15.45 u terug op de kamer. Helaas paste mijn bh niet en is vrien lief naar de Hema gestuurd. 1 ronde was mislukt dus moest nog eens terug. Nu met redelijk passende bh die we nog wel wat moeste tapen. Dr van straten nogmaals aan mijn bed gehad en bedankt voor het prachtige resultaat. Om 18u in de auto hier zag ik echt tegen op omdat ik 12jaar geleden ider hobbeltjevoelde en pijn deed. Nu had ik wel een vuilniszak onder mijn billen ivm uitstappen en een kussen. De rit viel reuze mee. Als ik een bocht zag aankomen ben ik recht op gaan zitten en mijn buikspieren flink aangespannen zodat mijn lijf recht bleef. Vannacht heb ik rechtop geslapen in de kussens. Vanochtend wakker en de pijn valt reuze mee het is een soort spierpijn. Het is nog wel lastig om mijn armen te bewegen. Vandaag ook een goede bh aan gedaan en dat verschil merk ik direct. Het is 70f van het merk Anita. binnenkort ga ik een mooie foto plaatsen van het resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies !

Een goed herstel , en neem je rust .

( is bekend hoor bij Diana , bij mij ging de afspraak totaal verkeerd ! ik was een week later ingepland zoals

was afgesproken .... Gelukkig zag ik het op tijd ... Heel slordig ! )

Beterschap !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor je reactie. Ben je nog steeds tevreden over het resultaat? Haha grappig dat het bij jou ook is overkomen met de afspraak ze deden net of dit nooit gebeurd:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.