morena23

Passen met rijst

Recommended Posts

Hey meiden!

Ik ging passen met rijst zakjes van elk 315 gram en m'n omtrek bleek toch op een A te hangen. Is met rijst zakken passen wel vergelijkbaar ? Ik denk zelf van niet

Ik heb gewoon zakjes water gevuld, is ook makkelijk te passen met bh!

Hou er wel rekening mee of je het voor of achter de spier laat zetten x

Guest Ava

Denk eraan dat je bij het passen met rijst in milliliters moet werken, niet in grammen!

Het geeft wel iets een beeld, maar het is natuurlijk lastig om precies de diameter en projectie van het echte implantaat na te bootsen.

AH! Met een waterzakje kun je natuurlijk gewoon aanhouden dat 10ml. water ook 10cc is.

Tenminste, kan er niet veel naast zitten.

Handige tip.

Ik had van de rijst gelezen, maar snapte ook al niet hoe dat om te zetten is naar CC.

Als je met reist werkt ben je het best dat je dat in een nylon kous giet en dan de rest er af knipt.

Overgieten in waterballonnen?

Hoi meiden,

Het is bijna tijd .. Nog 2,5 weekjes kan je zeggen .. Ik vind t steeds spannender!

Alleen ik zit met een twijfel probleem.. Zoals jullie in mijn handtekening kunnen lezen ben

Heel mager tenger.

Ik heb diverse bforum vriendinnen gesproken ze zeggen allemaal dat ik een mooie D cup zal overhouden met mijn 315cc FX natrelle .. Ik ben zelf bang want toen ik 1e keer ging passen leek het fantastisch en toen 2e x ineens beetje klein ..

Ik vroeg mijn pc mag ik een maatje groter passen vond hij niet zo leuk. Hij zei dat is dan rond 110 cc meer ofzo. Hii zei ik kan groot voor je plaatsen maar kan zijn dat je rimpels etc kan krijgen. Dus hij stond er niet erachter. Hij zei met 315 cc dan is hij wel 100% erachter dat wel goed komt.

Ik ben bang dat dual plane veel cc zal tegen houden. Trouwens hij zei niet tegen mij dat 360cc ook bestond. Dat is maar 0,2 projectie meer. andere kant ben ik ook erg bang dat ik straks te groot heb dus al blij met 315cc. Want je huid na een tijd trekt ook mee dus zoiezo bij vervanging 10-15 jaar. Neem je vaak een grotere maat. Maar ik wil ook niet alleen uit tieten bestaan want tegenover moet je ook beetje kontje hebben anders ben je een en al tiet.

Nu dat ik zit te typen ga ik toch 315cc maar houden want ik heb NOPES NADA ben bang dat het ineens teveel word en de pc wilt liever ook niet meer zetten.

Hoe denken jullie erover? Ik ben zelf al blij met een mooie volle B pc denkt dat ik c bereik.

Dus ik denk ik heb niks te klagen achteraf!

Hiii meis,

Ik ken de twijfels...ben ook 2x wezen passen en elke keer 25cc omhoog gegaan...

maar idd wat je zegt je moet niet alleen tiet hebben dat had ik ook... wou het zo natuurlijk mogelijk houden en als je pc zegt dat 315cc mooiste wordt zou ik daar op af gaan..die volle b bereik je sowieso♡

Succes met je keuze en pas op dat je jezelf. Niet helemaal gek maakt, dat had ik namelijk oook! En dat is niet relaxt:)

Ik had dan wel een andere voorsituatie, maar ik ben met een lift van een 75 B/C aan eigen weefsel naar een 75 E/F gegaan met 300cc dual plane en dan ook nog low profile dus misschien valt het allemaal wel mee hoor

Suc6!