Ga naar inhoud

Jessie : 31 oktober 2014: Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Ik ben 27 jaar en 10 jaar geleden heb ik de hoop op grotere borsten opgegeven, het is altijd een A-cupje gebleven.

Ik heb er eigenlijk nooit over durven praten, vind het op de een of ander manier een heel moeilijk onderwerp, waarschijnlijk omdat ik me zo schaam.

Al ruim 10 jaar heb ik dezelfde vriend, en nog steeds wil ik niet dat hij naar me kijkt als ik me uitkleed, voel me gewoon heel erg ongemakkelijk.

Op het strand kan ik me echt diep ongelukkig voelen, en ben echt jaloers op meiden met mooie borsten.

Soms is het ook zo frustrerend dat 12 jarige meisjes nog meer hebben dan ik, jullie zullen het gevoel wel herkennen!

Een borstvergroting heb ik altijd in mijn hoofd gehad, maar nooit durven uitspreken, ik had dus ook nooit verwacht dat ik het zou gaan doen.

Het idee om het aan mijn vriend en vooral aan mijn ouders te vertellen, nee dat zou ik toch nooit doen..

Vorige week was ik aan het winkelen en moest wat nieuwe lingerie hebben, toen ik de BH ergens helemaal achteraan vandaan moest halen omdat het allemaal grotere maten waren voelde ik me weer zo opgelaten, ongelukkig, onzeker etc.

dat ik ineens tegen me vriend eruitfloepte "Mag ik een borstvergroting".
Hij reageerde meteen goed, als jij dat wil dan moet je dat doen.
Deze week dus heel veel info gezocht en we hebben samen foto's gekeken en zo, allemaal leuk, en ik ben zo blij dat het nu eindelijk echt kan!
Het liefst maak ik meteen een afspraak en zitten ze er dit jaar nog in.

Maar nu de twijfel..
We willen toch het liefst voor ons 30e een kind, hoewel ik nu nog niet het gevoel heb daar klaar voor te zijn, het zal dus minimaal nog anderhalf jaar duren voor we het gaan proberen (eerst volgend jaar oktober nog een reis naar indonesie)
Eigenlijk wil ik niet meer zo lang wachten op een borstvergroting, maar aan de andere kant, wat nou als precies ik zo iemand ben die van cup a naar cup d gaat tijdens de zwangerschap, en het misschien zelfs wel zo blijft daarna. Met de borstvergroting wil ik naar cup C, maar na een zwangerschap zou het dan misschien wel super groot worden, en had ik eigenlijk helemaal geen bv meer nodig of daarna helemaal gaan hangen, of er veranderd niks.. wat is nou wijsheid?
En klopt het dat als je nog een kinderwens hebt je de prothese het beste voor de spier kunt laten plaatsen? Ik lees zoveel verschillende dingen.

Zijn er misschien forumers die een kind hebben gekregen na een borstvergroting? Heel graag zou ik ervaringen horen, en eventueel (als het mag) foto's zien.
Alvast bedankt :)





Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Mijn zus heeft 10jaar geleden een BV ondergaan(zit dus al wat meer tijd tussen dan de 1 a 2 jaar die jij waarschijnlijk in je hoofd hebt zitten) maar ik vind die van haar eigenlijk nog mooier geworden na haar bevalling.

Bij iedereen is dat natuurlijk weer anders. Het heeft echt met het reageren van jou lichaam te maken. Alle factoren spelen een rol.

Ikzelf ben nu 28 en zou ook graag kids willen hebben. Ik heb mezelf voorgenomen dat ik zowiezo het eerste jaar na mijn BV ook niet aan kids zou denken en dat ik na een evt zwangerschap wel weer zou zien.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je reactie NeewbeeH.

Ik heb zojuist mijn moeder maar eens opgebeld, zij heeft een flinke voorgevel, en gevraagd hoe dat was voordat ze mij kreeg, maar toen had ze dus ook al veel.

Dat neemt mijn twijfels meteen weg, want ik was bang dat ze voor haar zwangerschap ook zo plat was.

Ik ga dus afspraken maken met de pc!

Spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had voor mijn zwangerschap een a, kleine b..

na mijn zwangerschappen nog maar een aa over...dus helemaal niks meer over!!

heb mijn borstvergroting na mijn zwangerschap pas gedaan....

maar als ik t geld had gehad had ik m zeker vantevoren gedaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Afgelopen maandag heb ik een consult gehad bij dokter de Meyere en gister bij dr van der Weij.

Ik vond dokter de Meyere een aardige man.
Hij raadde mij ronde protheses aan van het merk Mentor 250 cc voor de spier.

Ik wil niet zo'n ronde bovenkant maar gewoon dat het gelijkmatig overloopt zeg maar, dat verbaade hem omdat ik nederlands ben, en nederlanders vaak een ronde bovenkant willen :106:

Het zou een volle B worden, al had ik zelf graag een C gehad, maar dan zou het weer bol worden aan de bovenkant.

Wat ik wel jammer vond is dat je niet kan passen, het is dus moeilijk in te schatten wat het ongeveer wordt.

Ondanks dat had ik achteraf wel een erg goed gevoel erover.

Gister een gesprek gehad met dr van der Weij, ook een aardige man, wel heel anders dan dr De Meyere.

In tegenstelling tot de andere chirurg meet dr van der Weij alles helemaal op en mag je passen.
Hij raadde mij eerst anatomisch aan, maar toen ik vroeg of wat ik wilde ook mogelijk is met rond bleek dat uiteindelijk ook te kunnen.
Omdat mijn huid dik genoeg is zou ik hetzelfde resultaat kunnen behalen, maar hij leek er zelf toch niet echt blij mee. Dat vond ik zelf toch een minpuntje, want het scheelt wel 800 euro. En als het resultaat toch hetzelfde is geef ik die 800 euro extra liever aan wat anders uit..

Daarnaast vond ik de voorbeelden die hij mij liet zien van ronde protheses die hij geplaatst had lang niet zo mooi als de voorbeelden met anatomische protheses. twijfel twijfel twijfel.
We kwamen uiteindelijk uit op ronde protheses van het merk Mentor 275 cc voor de spier.

Beide chirurgen vonden mijn voorsituatie prima, genoeg weefsel, en al een mooie vorm.
Voordeel van dr de Meyere vind ik dat hij bij overmatig kapsel dat gratis weghaalt.
Voordeel van dr van Weij is dat het lekker dichtbij is (half uurtje rijden) maar overmatig kapsel is voor eigen risico. (het gebeurd niet zo vaak, maar je zal maar net bij die paar procent zitten)

Ik neig nu naar dr de Meyere, voornamelijk omdat hij zo zeker wist dat ik met ronde protheses het resultaat kan krijgen wat ik wil.
Hij werkt met een pasprothese tijdens de operatie, kan iemand mij vertellen wat dat eigenlijk precies inhoud? (bedacht ik me later pas)
Ik ga dan wel vragen of hij wil kijken of het lukt iets meer dan 250 cc erin te doen zonder dat het bol wordt, zodat het toch wel een C cup wordt.

Vandaag laat ik het nog even bezinken allemaal en dan maak ik 1 deze dagen mijn keuze en ga ik de afspraak maken!

Ben wel benieuwd of er hier mensen zijn met ronde protheses tussen de 250 en 275 cc gemaakt door 1 van deze chirurgen, en zou ik dan een foto mogen zien?
Misschien maakt dat de keuze nog iets makkelijker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

ikzelf heb dinsdag een consult gehad bij De Meyere en ik vond hem ook heel duidelijk en een aangename arts.

Hij heeft me dan ook kunnen overtuigen en ik heb gisteren besloten me door hem te laten opereren 7 november!

Heb je geen kipfiletjes op je borsten gehad om het aantal cc te bepalen?

Nu wat de testprothese inhoudt weet ik natuurlijk niet exact, ik heb enkel begrepen dat de persoon die bij je is mag komen kijken of dit ongeveer klopt met de verwachtingen.

Ik ben niet bij de andere arts geweest die je benoemt maar wel bij nog 2 andere en voor mij is De Meyere het verst van de 3.

Nu ik laat me door de afstand niet tegenhouden, ik rijd liever wat verder en ben zeker ook over de nazorg!

Veel succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

ikzelf heb dinsdag een consult gehad bij De Meyere en ik vond hem ook heel duidelijk en een aangename arts.

Hij heeft me dan ook kunnen overtuigen en ik heb gisteren besloten me door hem te laten opereren 7 november!

Heb je geen kipfiletjes op je borsten gehad om het aantal cc te bepalen?

Nu wat de testprothese inhoudt weet ik natuurlijk niet exact, ik heb enkel begrepen dat de persoon die bij je is mag komen kijken of dit ongeveer klopt met de verwachtingen.

Ik ben niet bij de andere arts geweest die je benoemt maar wel bij nog 2 andere en voor mij is De Meyere het verst van de 3.

Nu ik laat me door de afstand niet tegenhouden, ik rijd liever wat verder en ben zeker ook over de nazorg!

Veel succes met je keuze!

Ik las het net in je topic!

Ik wil me ook begin november laten opereren, dat zal 6 of ook 7 november worden als er nog plek is!

Ik heb het consult in Nederland gehad en hij had wel zo'n ding die over je borst heen ging maar het was er maar 1 en kon er geen kleding over doen.

Maar ik heb wel echt vertrouwen erin dat het goed komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat jessie !! je hebt de juiste keuze gemaakt,je zal heel blij zijn van dr de meyere,ben zelf door hem geopereerd op 15 september,en het resultaat mag er zijn :-) als je nog meer info wilt stuur mij dan een prive berichtje

gr sens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, gewoon doen. Dan is je eerste wens al uitgekomen! EN dan hoop ik voor je van harte dat je tweede wens ook uitkomt.

Ik heb er nooit spijt van gehad. Ik herken het schaamtegevoel en het ongemak bij het uitkleden.....go girl!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hi,

Nou het is gebeurt.

Operatie viel me echt 100% mee!

Ik heb heerlijk geslapen en ook het wakker worden ging prima, meteen weer redelijk helder.

Ik heb 300cc(!) gekregen. Er was meer ruimte dan hij dacht.

Daar schrok ik eigenlijk wel even van, ik dacht 250 en hoopte 270, hopelijk is het niet te groot. Maar mijn vriend mocht kijken en vond het heel mooi.

De pijn was erg goed te doen,de rit naar huis geen last gehad, ik vond mezelf echt stoer omdat ik las dat het voelt alsof je bent overreden en ik had nauwelijks last.

Laatste halfuurtje begon het wat vervelender te worden, en eigenlijk werd dat alleen maar erger. Nu voel ik me toch aardig overreden.

De pijn is erg vervelend, maar wat erger is, is dat ik niet normaal kan zitten en liggen omdat ik steeds erge rugpijn heb.

Net het verband verwijderd en even gekeken, de bh is maat 70d! En het ziet er al best mooi uit, met kleding ongeveer hetzelfde als met maximizer aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies. En onthoud 1 ding, de pijn gaat weg! Op tijd je meds innemen, en goed rusten. Maar het gaat weg, eraan overgeven, dan wordt het allemaal makkelijker.

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Sylleke.

Gister nogal een rotdag gehad, misselijk, hoofdpijn en ben na het douchen flauw gevallen. Gelukkig voel ik het aankomen en had mjjn vriend me op tijd vast.

Daarna voelde ik me wel beter gelukkig.

Vannacht op de bank geslapen, best wel goed eigenlijk, minder rugpijn en van 10 tot 7 redelijk doorgeslapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies meid!!

Ja die eerste dagen zijn het ergste, maar het zal echt snel beter gaan.

Veel meiden hebben last van hun rug na de operatie. Ik had dit zelf ook, maar kon het wel wat verlichten. Ik had een kussen in mijn rug en zat altijd schuin omhoog. Ook had ik onder mijn bovenbenen een kussen liggen. Dit was wel fijn. Af en toe even wat lopen en dan weer liggen/zitten. Je medicatie op tijd innemen is ook heel belangrijk.

Fijn herstel gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels alweer 15 dagen po.

Herstel gaat boven verwachting goed.

Bijna geen last meer, pijn kan ik het in ieder geval niet meer noemen. Afgelopen nacht wel veel rugpijn gehad en pijn bij de littekens maar normaal slaap ik goed!

Ben ook al wel tevreden met het resultaat. Ze moeten nog wat zakken, maar ziet er veel beter uit dan 1,5 week terug.

Er staat een fotootje in mijn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.