Ga naar inhoud

Mb90 : 23 september 2014 : Dr. Lichtenegger : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Na een tijdje zitten lezen op dit forum nu toch besloten om me aan te melden, wat leuk dit :)

Ik ben M, 24 jaar en woon in Noord Holland. Zit in mijn laatste studie jaar en heb na lang wikken en wegen afgelopen dinsdag een BV laten doen.. 345cc onder de borstspier. Ik zal een verslag maken waar ik geweest ben en hoe het allemaal verlopen is! Voor nu gaat het goed, hobbel lekker door m'n huis heen (als een robot en nog af en toe met veel gemopper) maarrrr we komen er wel! Lijkt me leuk om meiden te leren kennen die dit ook hebben gedaan en andere verhalen te horen :) en zit voorlopig toch nog wel even thuis dus genoeg tijd haha.

Liefs xx M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum...je zal je hier niet vervelen...lachen dat je buik ervan pijn doet,huilen van medeleven,troost vinden en geven,verbaasd zijn over hoe sterk en positief sommige meiden hier blijven ondanks alles...noem maar op...je zal het hier meemaken...

Proficiat met je boobies en goed herstel...

Have fun hier...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum...je zal je hier niet vervelen...lachen dat je buik ervan pijn doet,huilen van medeleven,troost vinden en geven,verbaasd zijn over hoe sterk en positief sommige meiden hier blijven ondanks alles...noem maar op...je zal het hier meemaken...

Proficiat met je boobies en goed herstel...

Have fun hier...

Sluit ik mij hierbij helemaal aan ! En Barb wire is één van de positieve lieve meiden hier onder ons !

Dus dat komt helemaal goed . xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk!! Na 4 jaar de wens te hebben gehad, bij meerdere klinieken te zijn geweest had ik de keus gemaakt! Dr. Lichtenegger bij berman kliniek leren kennen en het voelde al gelijk goed. Ze was direct, maar daar hou ik van. Ze heeft me naar mijn wensen gevraagd en verteld wat mogelijk is. Meerdere kipfilets gehad om te mogen passen hihi. Jeetje wat een verschil, alleen al met die kipfilets! Ik heb een dochter en borstvoeding gegeven.. helaas helemaal geen borsten meer overgehouden dus oh wat werd ik hier enthousiast van!! Na het gesprek met haar de knoop doorgehakt! Dit is wat ik wilde! Zo blij als een kind een afspraak gemaakt voor 345CC onder de spier.

Afgelopen dinsdag was het dan zo ver, samen met mijn vriend richting Bilthoven! Ik werd daar zo fijn ontvangen. Werd naar m'n kamer gebracht en had een hele lieve verpleegkundige die ook echt persoonlijk de tijd voor je nam. Beetje kletsen, uitleg gekregen en natuurlijk de slangetjes in m'n arm gekregen. Afscheid genomen van mijn vriend en toen kwam de PC mij ophalen. Ze was heel vriendelijk, echt heel lief ook. Een man gaf mij de narcose en tja.. toen was ik heel snel weg hihi.

Drie kwartier later werd ik wakker in de uitslaapkamer. Ik weet nog dat ik enorm veel praatte tegen de verpleegkundige die daar rondliep hahaha.. ik vertelde haar echt vanalles. Toen ik doorhad dat ik wel erg veel praatte en mijn excuus aanbood moest ze wel lachen, ze zei dat door de narcose je remmingen wegvallen. Ze hoorde daar altijd de leukste verhalen! Na een uurtje daar te hebben gelegen werd ik naar mijn vriend gereden! Oh wat was ik blij om hem weer te zien! En toen schoot me ook te binnen dat ik m'n borsten had laten doen!! ohjaaa... hihi.. ik meteen kijken en wat werd ik daar gelukkig van! Ik zag borsten! En het mooiste was, ik had geen pijn. Hooguit het gevoel dat ik een olifant op mn borsten had zitten. Maar, dan moet ik erbij vertellen dat ik tramidol en 1000mg paracetamol in de uitslaapkamer had gekregen. Na een uur of 4, lekker gegeten te hebben mocht ik naar de wc en me aankleden. Ik weet nog dat de verpleegkundige me stom aan zaten te kijken dat het allemaal zo gemakkelijk ging. Ik liep vrolijk heen en weer, even in de spiegel kijken, weer naar m'n vriend haha. Toen we weg reden heb ik nog in de auto geslapen.

De dagen na de operatie (twee dagen nu) zijn heel wisselend. Gisteren had ik echt heel veel pijn, ook wel wat tranen moeten laten. En ik denk niet eens dat ik de pijn het ergste vond maar die afhankelijkheid. Ik had hulp nodig bij het zitten, staan, plassen.. echt bij alles! En ik ben vrij koppig dus wilde veel zelf doen maar dat ging echt niet. Vandaag voel ik me al een stuk beter. Ik kan weer zelf zitten, staan, plassen.. loop nog wel heel krom alsof ik 80 ben. Niet eens echt vanwege de pijn maar meer omdat ik het eng vind rechtop te staan.. En ohhh wat ben ik blij met mijn borsten!!! Vind het nog wel heel spannend hoor hihi. Heb de bh nog niet uitgedaan en nog niet gedoucht. Vind ik ook nog te eng, straks krijg ik die bh niet meer aan denk ik dan!! Hoe deden jullie dit? Denk dat ik morgen maar eens ga kijken hoe het eruit ziet. Hebben jullie verder nog tips om de eerste twee weken door te komen? Hoe jullie slapen, douchen etc etc

Lieffssss X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh caro zo lief!!!

Maar mb90,ons caroke is ook een lieverdje Zenne!!! :-)

X

Nou, dan sluit ik mij hier ook bij aan. Whahaha..

En nee, het is idd allemaal waar. Hier gaat het niet alleen over borsten. De meest grappige, ontroerende, levensverhalen komen hier aan je voorbij.

Heel veel plezier

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden!

Afgelopen dinsdag ben ik geopereerd.. 345CC achter de spier. Had de eerste drie dagen beste pijn. Ik kon amper bewegen, liep hartstikke krom en kon niks zelf. Maar nu sinds gister voel ik me zo goed! ik ben gestopt met de medicijnen om te kijken hoe dit ging.. nou echt prima! Ik heb echt geen pijn meer en ben weer heerlijk dingetjes aan het doen. Nu zei mijn vriend alleen vanmorgen dat hij bang was dat het misschien iets te goed ging?? In de zin van, als je geen pijn meer voelt doe je misschien dingen die eigenlijk nog niet mogen. Klopt dit? Moet ik nog steeds m'n armen naar beneden houden of mag ik doen wat ik aankan?

Haha beetje warrig verhaal misschien maar ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel...

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hetzelfde, vanaf dag 1 voel ik me super en heb ik nergens last van en ben daardoor ook bang teveel te doen. Ik heb begrepen dat het toch heel belangrijk is om de eerste 2 weken zo min mogelijk te doen en daarna mag je beginnen met wat lichte dingetjes en na 4 weken gaan opbouwen zodat je met 6 weken alles weer kunt doen, suc6 xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is echt heel belangrijk dat je niet tilt, je ellebogen niet hoger dan je schouders heft, niet gaat lopen stofzuigen, strijken, dweilen, ramen lappen, enz....

Wees blij dat je je goed voelt, maar zorg er wel voor, dat je je dat de eerste 20 jaar blíjft voelen! Niet dat je nu vanalles gaat doen en daarmee ervoor zorgt dat je kapselcontractie krijgt...

Liever nu 6 weken goed herstellen, dan straks met de gebakken peren zitten... De tijd staat er niet voor niks voor ....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hee meiden,

Sinds mijn borstvergroting 2,5 week terug veranderd er veel aan mijn borsten.. (dit is normaal natuurlijk haha)

Maar nu merk ik dat mijn borsten steeds meer naar de zijkant gaan staan waardoor ik ook amper nog een bolling bovenop heb. Nu heb ik gister mijn papieren van Bergman erbij gepakt en zag ik dat ik o.a. ook betaald had voor een borstband. Nu staat er me vaag iets van bij dat er inderdaad gezegd is dat ik een borstband en een kliniek bh zou dragen..... Ik heb na de operatie alleen een bh aangekregen, nooit die hele borstband gezien.

Nu is mijn vraag, wat is het nut van die borstband? Kan het ermee te maken hebben dat mijn borsten daarom echt opzij vallen ipv mooi naar elkaar toe? Ik heb de kliniek al gebeld maar de consulente is nu niet aanwezig dus ik word morgen terug gebeld...

Stom he, maak me toch een beetje onzeker omdat ze echt heel ver uit elkaar staan, wordt ook met de dag meer... :24:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus toch waar ik bang voor was.. Want ze worden echt uit elkaar geduwd.

Ik had de consulente een email gestuurd en uitgelegd hoe of wat. Zei ze dat het dan wss de keuze was van de PC om hem niet te plaatsen..

Terwijl de verpleegkundige zelf ook niet meer wist of ik er een moest ja of de nee, en toen zelf maar voor nee heeft gekozen. Ik kreeg toen al niet echt de indruk dat zij wist wat nu moest......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.