Ga naar inhoud

Bikini kopen


vievie

Aanbevolen berichten

Zijn er meiden die al voor de beruchte 6 weken po bikini's hebben gekocht?

Ik ga namelijk over een maandje op vakantie en ben nu opzoek naar bikini's. Maar ik vraag me af of de maat die nu past dan ook nog past. Ik ben namelijk nog maar 2 weken po. Ik weet dat de maat met bh's nog veel kan veranderen in die tijd. Maar de bikini's die ik heb gezien heb zijn S/M/L maten.

Alvast bedankt:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

bikini's in s/m/l kan je inderdaad gewoon kopen... alleen grote kans dat het xl is ;)

sterker nog ik.. ik had een cadeaubon gekregen voor me verjaardag van de hunkemoller.. maar echt werkelijk geen ene bikini met beugel paste!! waren allemaal te klein.. goed teken natuurlijk maar ik baalde er wel van want vind me beugel gewoon mooier...

volgend jaar maar ergens anders een bikini scoren dan bij de hunkemoller....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren ook al bikini's besteld hoor want ik ben ook van plan op reis te gaan binnenkort.

Online heb ik een triangelbikini gekocht in sale bij sapph en dan nog 3 bikini's via ebay van het merk freya, cleo en panache... dat zijn merken voor grote maten. Dus daar kan je makkelijk eens bij kijken (en veeeeeel goedkoper via ebay!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

uhmm... ik alleen de bandeaubikini's zaten bij mij goed en die kan je aan de achterkant zo strak strikken als je wilt ;) dus nee die zijn dan niet te wijd..

of een triangel bikini inderdaad... maar ik vind dat niks omdat me borsten aardig ver uit elkaar staan.. is niet mooi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Triangel vind ik bij mezelf ook niet zo mooi staan. Wat Nies zegt, dan krijg ik ook een hele opening tussen mijn borsten. Ik heb net 2 bandeaus besteld. Die duwen het dan nog een beetje bij elkaar. Ik heb maat L besteld voor de top. Hoop dat deze gaat passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik vond het van de zomer erg jammer.. ik vond die sylvie meis bikini's zo mooi.. maar ik paste er geen 1...

die zwarte met die steentjes erop ging nog wel in XL maar was alsnog toch net iets te klein... :(

als het niet past kan je het toch omruilen neem ik aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa die vond ik ook super mooi, maar met een aa vond ik het echt lelijk staan haha. Dat is ook balen dat alles te klein is. Waar koop je ze dan? Ik heb nu op nelly.com besteld. Daar kan ik ze inderdaad terug sturen. Als L niet gaat passen weet ik echt niet waar ik ze dan moet halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net m'n eerste kunnen passen die vandaag is aangekomen van sapph... helaas moet hij retour want hij is te klein! En zo heb ik idd kunnen zien dat triangel toch ook niet het beste model is... gelukkig zijn de andere die ik heb besteld bandeau en ook wat groter ;) dus maat L bij sapph is te klein... weet ik dat ook weeral :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.