Sharon123 Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 hoi, ik heb afgelopen donderdag een borstvergroting gehad. deze vond plaats bij Boerhave bij dr Van de Weij. Alles goed verlopen. Ben van een 75a naar een 75c/d gegaan. in de linker borst is 350 cc ingebracht en rechts 375 cc. mijn silliconen zijn van mentor en zijn voor de spier aangebracht. herstel is goed gegaan alleen voel ik als het ware de linkerprothese bewegen als ik me armen beweeg. Iemand hier ervaring mee? Groetjess Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sylleke Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 Hoi hoi Sharon Nu zal je vast snel reactie's gaan krijgen hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
new me Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 Hoi Sharon, Dat lijkt me een eng gevoel! Ik heb ze zelf achter de spier en voel wel af en toe vocht (denk ik zelf) bewegen in mijn borsten en onder mijn armen... Ik denk dat het vocht is omdat ik op dag 2 opeens een hele bubbel voelde gaan van mijn borst richting onder mijn arm en ben extra op controle geweest en was helemaal goed.Zou dat t wellicht bij jou ook kunnen zijn?En anders even de kliniek bellen?Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sharon123 Posted September 20, 2014 Author Share Posted September 20, 2014 @new me hoiiJa dit zou ook heel goed kunnen het is nog maar 2 dagen geleden en voel het vocht ook als ik op mn borst druk!Ik moet vrijdag weer op controle en hoop dat dan ook alles goed is! Ik wacht het nog even af.. Alvast bedankt heGroetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ava Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 Heb je een beetje het gevoel alsof de ene prothese 'los' zit in je borst? Ik heb dat in het begin namelijk gehad, bij bepaalde bewegingen voelde het alsof het implantaat heen en weer schoof, maar dit is na een aantal dagen vanzelf weg gegaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sharon123 Posted September 20, 2014 Author Share Posted September 20, 2014 @Ava ja precies met af en toe pijnlijke steken op een bepaalde plek.verder zien ze er nog goed uit en worden ze niet rood gelukkigx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tweede jeugd ;-) Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 Ja, dat had ik ook!! Als ik in bed lag en probeerde te gaan zitten, dan voelde ik die prothese wat "glijden" in mijn borst en dat gaf ook een hele vervelende pijn eigenlijk...Ik vond het zo'n naar gevoel....Na 7 dagen was dit weg!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sharon123 Posted September 20, 2014 Author Share Posted September 20, 2014 @tweede jeugd ja het is echt vervelend en pijnlijk! Als het ware een soort druk op de borst die verschuift.. Dankjewel voor alle reacties. Ik blijf positief:) Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 Hoi hoi Welkom op het forum!! Van der Weij maakt hele mooie borsten, dus de jouwe zullen ook vast heel mooi zijn/worden Dat losse gevoel komt in het begin wel vaker voor, vervelend, maar meestal is het met een paar dagen verdwenen. Je bh goed aantrekken en proberen niet te veel voorover te bukken Dat helpt meestal wel Een goed herstel!! xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.