Ga naar inhoud

Welke bh's ?


Aanbevolen berichten

Heey,

De bh op mijn profielfoto was de eerste die ik kocht. Zit echt ontzettend lekker en ik vind zelf dat mijn borsten er mooi in uit komen!

Het is deze: http://www.hunkemoller.nl/nl_nl/demi-voorgevormde-bh-maya-black-103558-1.html

En de t-shirt bh's van de hunkemoller vind ik ook heel fijn zitten. :)

Ik vind het nu trouwens wel lastig om een beetje leuke bh's te vinden want zoveel hebben wel iets van push up er in helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,

De bh op mijn profielfoto was de eerste die ik kocht. Zit echt ontzettend lekker en ik vind zelf dat mijn borsten er mooi in uit komen!

Het is deze: http://www.hunkemoller.nl/nl_nl/demi-voorgevormde-bh-maya-black-103558-1.html

En de t-shirt bh's van de hunkemoller vind ik ook heel fijn zitten. :)

Ik vind het nu trouwens wel lastig om een beetje leuke bh's te vinden want zoveel hebben wel iets van push up er in helaas.

Dankjewel! Jammer ze zijn bijna in elke maat uitverkocht.. Ik zal me volgende week ff laten opmeten en als ik geluk heb dan zit mijn maat er nog bij maar denk t haast niet.. Heb denk ik 70C of 70D. Maar trouwens ik mag na 4weken ook gwn push up en alles aan.. Mag jij dat niet dan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hem gewoon in de winkel gekocht aangezien ik mijn maat toen nog niet wist. :)

Online zijn veel maten vaak uitverkocht helaas.

Ik heb het eigenlijk niet aan mijn pc gevraagd, maar hoor van veel vrouwen dat het de eerste 6 maanden ong. met dual plane en achter de spier afgeraden wordt.

Overigens zit push up helemaal niet lekker nog bij mij, moet daar nog wel soepeler voor worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ik ben nu bijna 6 weken po en ik mag nog zeker 7 weken geen push up bh. Mijn pc zegt dat ze dan zo weer te hoog zitten. Niet dat ik nu nog een bh met vulling nodig heb lol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je te snel push up gaat dragen kan de aanhechting van de borstspier los laten (bij dual plane en achter de spier), waardoor je uniboob krijgt geloof ik. Weet het niet zeker hoor! ;)

Ohw! dat moeten we niet hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.