Vlinder Posted September 19, 2014 Share Posted September 19, 2014 Ik heb veel bhs te koop in maat 80G.alleen nieuw uit engeland.Ik heb ze besteld op de Ann summers site,maar heb alles dubbel besteld (dus ook in 75G) om te kijken welke ik zou passen.Tot mijn verbazing kwam ik erachter dat retourneren voor eigen kosten zou zijn en duurt echt weken (ongeveer 5) eer je het geld terug krijgt,(moet nog gebeuren!!! dus eerst zien)Dus derest heb ik gehouden en probeer ik nu dus maar te verkopen.Ik wil er natuurlijk niet teveel aan verliezen want ik was meer dan 100,00 kwijt .De verzendkosten zijn ook niet weinig daar helaas(dus zeker niet gratis zoals op hun site staat vermeld)Afijn al met al wil ik graag 20,00 per bh,lijkt me redelijk.Voor wie een 80G heeft .....ze zijn echt prachtig!!!En kaartjes zitten er nog gewoon aan.Het gaat om een knal roze bh met kant,een witte met kant,een rode met zwart kant en strasssteentjes.En een donkerblauwe . Link to comment Share on other sites More sharing options...
me and my boys Posted September 19, 2014 Share Posted September 19, 2014 Hoi vlinder ik heb misschien interesse wat vraag je voor de bh ' s. Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
me and my boys Posted September 19, 2014 Share Posted September 19, 2014 Sorry lees nu net ff wat beter (met de bril.op want de ouderdom is toegeslagen) dat je 20 euro vraag. Dan wil ik wel graag de blauwe en de roze van je overnemen. Als je me even in een pm je gegevens stuur maak ik je t geld over. Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted September 19, 2014 Author Share Posted September 19, 2014 Haha geeft niets hoor! Fijn dat je mn bhs wilt overnemen,ik heb je al een pb gedaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted September 19, 2014 Author Share Posted September 19, 2014 Dus bij deze de roze en blauwe zijn verkocht Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjon_nl Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 Mooie bh's Vlinder!! Ga even kijken op de website Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted November 1, 2014 Author Share Posted November 1, 2014 alleen de witte heb ik nog te koop.Derest is verkocht,op de site zelf moet je veel verzendkosten betalen,dat zie je pas als je gaat betalen,4 pond wel te verstaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barb wire Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 Toevallig nog bh's te koop? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.