Ga naar inhoud

Shiloh : 20 oktober 2014 : Dr. Schiettecatte : Aesthethic beauty clinics


Aanbevolen berichten

De operatie is echt super verlopen naderhand wel spierpijn enzo maar dat is logisch.

Nee hoor je hoeft geen band te kopen, enkel de sportbh van de carefix Anna toch?

Die krijg je meteen na de operatie aan dus die moet je niet vergeten.

Ben ook in Boxtel geopereerd was echt super zenuwachtig ben echt een druktemaker van mezelf alleen zijn super lief daar en behandelen je echt goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt die heb ik besteld.Idd niet vergeten mee te nemen zou echt weer wat voor mij zijn..

Wel fijn dat t zo is "meegevallen"

Verwacht er het ergste van en kan moeilijk stilzitten met 2 kids dus hoop dat het bij mij ook n beetje meevalt qua herstel..

En wat is het bij jou geworden qua hoeveelheid en voor de spier of dual plane?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom shiloh! Ik zou ook 20okt in Boxtel gaan, maar is een maand opgeschoven ivm privé omstandigheden .

Ik ga ook via Aesthetic bij schiettecatte , leuke kerel wel he..

Hoeveel cc krijg je enz?

Hoe oud zijn je Kids?

Ik heb twee , 4 jr en 8mnd.. Dus ik zal ook weinig stil zitten en helaas

Wel (zo min mogelijk ) moeten tillen..

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben ook in de twijfel of ik bij hem ga om mijn bv. te laten doen, wil zo wie zo wel een consult inplannen in Veldhoven, kan je dan zelf aangeven dat je in Boxtel geopereerd kan worden, wil eigenlijk niet helemaal naar Amstelveen rijden, krijg je dan wel meteen een dag te horen of moet je daar ook langer op wachten tot bijv op de dag zelf wat ik hier wel eens lees en voorbij zie komen

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@shiloh ik heb 325cc dual plane. Denk dat ik uit kom op een D cup(lijkt op een C) Kwam zelf van een 70A af. Ben 1,70 en 54 kilo

Probeer je rust goed te pakken na je bv. Ben blij dat mijn vriend een week heeft vrij genomen anders was ik echt nergens.

Welke maat bh heb je moeten halen?

@proud mommie

Je kunt dat idd aangeven. Boxtel was voor mij dichter bij dus kon ik daar heen.

Na mijn consult kon ik bij de receptie al 2 data's krijgen waarop ik geopereerd zou worden, en werd 3 dagen van te voren gebeld hoe laat ik er moest zijn op de operatiedag zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@proud mama

Bij het maken van de consultafspraak heb ik al gevraagd welke operatiedagen mogelijk zijn en op mijn voorkeursdata was op de data van het gesprek nog plaats dus heb dit meteen hierna vastgelegd. En je kunt idd zelf kiezen waar zoals Diamond al zei. bij voorkeur binnen 1u reisafstand ivm evt complicaties.

@Diamond

Ik moest mt L bestellen heb normaal 75A/B leek mee veelste groot maar deze heeft ze bij het consult gepast dus zal wel goed zijn lijkt me heb die via online care besteld 48,- voor 2 bh's Anna dus viel nog mee. En idd mijn vriend heeft 4 dgn vrij daarna even kijken hoe ik het op ga vangen maar hou er rekening mee dat ik niks kan dan kan het alleen maar meevallen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik heb gisteren een bv gehad bij Schiettecatte en ik ben ook helemaal tevreden!! Is echt hele lieve man. Hij hield mijn hand vast toen ik de narcose kreeg :) ik was echt heel erg zenuwachtig.

Succes 20 oktober!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb gisteren een bv gehad bij Schiettecatte en ik ben ook helemaal tevreden!! Is echt hele lieve man. Hij hield mijn hand vast toen ik de narcose kreeg :) ik was echt heel erg zenuwachtig.

Succes 20 oktober!

Ha lees t nu pas! Bedankt! Grappig van van die hand :)

Hoe gaat het nu met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

jammer genoeg voor mij kwam hij na de operatie alleen voorbij sjacen om te vragen of ik blij was ,en toen ging hij weer,denk eerlijk gezegd dat hij je gewoon met rust laat als je partner erbij is,dat was bij mij t geval,maar had m er graag bij gewild hoor :) Je wilt toch weten hoe de operatie is gegaan enzo..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Meiden,

5 Feb mijn eerste consult bij dokter Schietecatte in Veldhoven, is hij wel een arts die naar je wensen luistert, ik zat zelf te denken aan 400 cc, wat ik hoor en lees veel dat het soms lijkt of het kleiner uitvalt, wil achteraf geen spijt hebben, hoe ervaren jullie hem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij kijkt echt naar wat binnen je eigen borst breedte past, gaay niet snel breder dan dat....

Link naar reactie
Delen op andere sites

500cc is niet erg breed toch? En als je zelf ook bredere borsten had...ik had 12cm en hij wou niet meer dan een 11.9 prothese erin doen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.