Ga naar inhoud

Natrelle, Eurosilicone of Mentor


bobbelein

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

misschien is er al een topic over, maar ik kan het niet vinden. Daarom maar even ééntje aangemaakt :-)

Als je de keuze hebt tussen Natrelle, Eurosilicone en Mentor, wat zou je dan kiezen? Ikzelf heb mij heel erg ingelezen op de Natrelle implantaten, omdat ik daar zelf een goed gevoel bij heb. Eén van de redenen is omdat deze minder kans op kapselvorming en draaien lijken te hebben. Maar hoe het bij Eurosilicone en Mentor zit? Geen idee.

Waar ik dus benieuwd naar ben, is wat heb jij gekozen/ wat zou je kiezen en waarom? En ben je er tevreden over?

Bedankt alvast, ik hoop dat dit a.s. dinsdag mijn keuze wat makkelijker maakt :-S

Liefs,

Lein

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ik vind dit wel een goeie idd! Ik heb wel gelezen dat Natrelle heel goed moet zijn.

Zelf heb ik Eurosilicone, en ik moet zeggen dat ze al best soepel aanvoelen na zo'n korte tijd (bijna 6 weken).

En dat terwijl ik echt een hele kleine ruimte had voor de protheses en een heel strak vel.
Ik vind de soepelheid best wel belangrijk, maar je wilt natuurlijk ook geen rimpels of plooien krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sylleke, volgens mij gebruikt Nio ze alle3, dus vandaar mijn vraag. Het wordt met de dag moeilijker en ook ga ik steeds meer twijfelen over wat ik wil! Pfff....was het maar dinsdag en stond maar op papier vast wat ik ga laten doen! :-( Heel veel succes en plezier vandaag!

@jennifer eurosilicone, rond, achter de spier. En je ziet geen randen bij jou toch? Maar je hebt wel een mooi 'push-up-effect'? Rimpels en plooien, nee, daar moet je inderdaad niet aandenken! Dat zou een regelrechte ramp zijn! Blehhhh....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

@sylleke, volgens mij gebruikt Nio ze alle3, dus vandaar mijn vraag. Het wordt met de dag moeilijker en ook ga ik steeds meer twijfelen over wat ik wil! Pfff....was het maar dinsdag en stond maar op papier vast wat ik ga laten doen! :-( Heel veel succes en plezier vandaag!

@jennifer eurosilicone, rond, achter de spier. En je ziet geen randen bij jou toch? Maar je hebt wel een mooi 'push-up-effect'? Rimpels en plooien, nee, daar moet je inderdaad niet aandenken! Dat zou een regelrechte ramp zijn! Blehhhh....

Nee, bij mij zie je absoluut geen randen en die voel je ook niet. Moet wel zeggen dat ik een hele stevige/dikke huid heb.

Ik denk dat je je verwachtingen/wensen eens op papier moet zetten en dat dan overleggen. Dan komt de pc wel met een antwoord wat daar het beste aan zal voldoen. Hoef je ook niet meer te twijfelen.

Bij mij was de boodschap alleen, IK WIL GEEN RONDE HARDE BALLEN!!! :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij gaat dus ook naar Drs.Nio? bobbelein? Me 2 dus.

Nio gebruikt idd eurosiliconen en Natrelle. Die andere weet ik niet.

Maar ik had eerst een consult gehad bij Bergmann en dacht ook dat ik alles wist. Ik heb dat allemaal gecanceld. Operatie stond ook al vast. Nu vadaag idd naar NioMio, en dat gaat goed komen. Die man is goed! in wat hij doet, dus ik vertrouw hem volledig.

En natuurlijk weet je het pas ik er ben, maar twijfels heb ik niet :D

Maar ik ga voor de Natrelle, dat had ik al besloten door idd goed te lezen allemaal.

Maar, ik weet nu veel over de anatomische, en ik denk dat ik toch voor rond zal gaan, mits haalbaar, Want het moet allemaal wel kunnen.

En ThnXxx.. vandaag komt het goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, bij mij zie je absoluut geen randen en die voel je ook niet. Moet wel zeggen dat ik een hele stevige/dikke huid heb.

Ik denk dat je je verwachtingen/wensen eens op papier moet zetten en dat dan overleggen. Dan komt de pc wel met een antwoord wat daar het beste aan zal voldoen. Hoef je ook niet meer te twijfelen.

Bij mij was de boodschap alleen, IK WIL GEEN RONDE HARDE BALLEN!!! :93:

Duidelijk Jen, heel duidelijk !! die ballen dan he? :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij gaat dus ook naar Drs.Nio? bobbelein? Me 2 dus.

Nio gebruikt idd eurosiliconen en Natrelle. Die andere weet ik niet.

Maar ik had eerst een consult gehad bij Bergmann en dacht ook dat ik alles wist. Ik heb dat allemaal gecanceld. Operatie stond ook al vast. Nu vadaag idd naar NioMio, en dat gaat goed komen. Die man is goed! in wat hij doet, dus ik vertrouw hem volledig.

En natuurlijk weet je het pas ik er ben, maar twijfels heb ik niet :D

Maar ik ga voor de Natrelle, dat had ik al besloten door idd goed te lezen allemaal.

Maar, ik weet nu veel over de anatomische, en ik denk dat ik toch voor rond zal gaan, mits haalbaar, Want het moet allemaal wel kunnen.

En ThnXxx.. vandaag komt het goed

Nio gebruikt ook monobloc hydrogel in het slaz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nio gebruikt ook monobloc hydrogel in het slaz.

Ik ga eens even lezen,...biologisch afbreekbaar,....lijkt me ideaal, maar ook nogal scary dat het snel stuk gaat! Heb jij ervaring met Monobloc?

Jij gaat dus ook naar Drs.Nio? bobbelein? Me 2 dus.

Nio gebruikt idd eurosiliconen en Natrelle. Die andere weet ik niet.

Maar ik had eerst een consult gehad bij Bergmann en dacht ook dat ik alles wist. Ik heb dat allemaal gecanceld. Operatie stond ook al vast. Nu vadaag idd naar NioMio, en dat gaat goed komen. Die man is goed! in wat hij doet, dus ik vertrouw hem volledig.

En natuurlijk weet je het pas ik er ben, maar twijfels heb ik niet :D

Maar ik ga voor de Natrelle, dat had ik al besloten door idd goed te lezen allemaal.

Maar, ik weet nu veel over de anatomische, en ik denk dat ik toch voor rond zal gaan, mits haalbaar, Want het moet allemaal wel kunnen.

En ThnXxx.. vandaag komt het goed

Ja, ik ga dinsdag naar Nio. En had idd ook al gekozen voor Natrelle, maar ik ga echt steeds meer twijfelen...

Waarom zou je liever voor rond gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook eurosilliconen, maar dat kwam omdat Nio mij die alleen liet zien..

Ik ven nu drie maanden po en by my zyn ze nog keihard

Verschild pp denk ik;-) Je moet doen waar je je goed by voelt!liefs

Nog steeds keihard? Jeetje, dat is best lang heb ik het idee. Maar jij zou toch ook voor een her gaan? Hoe gaat het nu met je? Ik hoop, ondanks alles, toch steeds een beetje beter, zeker geestelijk...xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga eens even lezen,...biologisch afbreekbaar,....lijkt me ideaal, maar ook nogal scary dat het snel stuk gaat! Heb jij ervaring met Monobloc?

Ja, ik ga dinsdag naar Nio. En had idd ook al gekozen voor Natrelle, maar ik ga echt steeds meer twijfelen...

Waarom zou je liever voor rond gaan?

Omdat als je ronde neem en ook dual plane laat zetten krijg je ook anatomische.

Maar ik zal het dalijk wel horen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bobbelein. Ze scheuren net zo snel of net zo min als siliconen van mentor of andere merken. Het is een fabeltje dat ze snel stuk zouden gaan. Natuurlijk kunnen ze stuk gaan maar dat merk je dan ook meteen ivm leeglopen, siliconen kunnen scheuren en dat merk je tijden niet. Ik vind monobloc hydrogel daarom een fijn en veilig idee. Je hebt 10 jaar garantie, maar zo lang ze niet kapot gaan hoef je ook geen vervanging. Tenminste dat heb ik allemaal gelezen en begrepen van vrouwen die deze hydrogel hebben. Ik moet zelf nog ff sparen maar ga zeker voor de hydrogel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Bobbelein. Ze scheuren net zo snel of net zo min als siliconen van mentor of andere merken. Het is een fabeltje dat ze snel stuk zouden gaan. Natuurlijk kunnen ze stuk gaan maar dat merk je dan ook meteen ivm leeglopen, siliconen kunnen scheuren en dat merk je tijden niet. Ik vind monobloc hydrogel daarom een fijn en veilig idee. Je hebt 10 jaar garantie, maar zo lang ze niet kapot gaan hoef je ook geen vervanging. Tenminste dat heb ik allemaal gelezen en begrepen van vrouwen die deze hydrogel hebben. Ik moet zelf nog ff sparen maar ga zeker voor de hydrogel.

@chanel12, sorry voor mijn late reactie. Ik ben niet heel erg actief op het forum. Vaak alleen even snel kijken, lezen en weer verder. Maar ik heb het vd week ook al tegen iemand anders op het forum gezegd en wilde het jou toch ook even zeggen. Een vriendin van mij heeft 18 jaar geleden monobloc hydro laten plaatsen en is er erg tevreden over. Geen moment spijt gehad! Dus denk dat het een goede keuze is! Zelfs na 18 jaar zit het nog prima goed :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gister bij dr van der Weij op consult geweest, en hij gebruikt zowel Natrelle als Mentor, maar dat uit de laatste onderzoeken is gebleken dat Mentor iets minder kans heeft op kapselconcentratie.
Als de maat etc hetzelfde is van beide merken kiest hij dus Mentor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gister bij dr van der Weij op consult geweest, en hij gebruikt zowel Natrelle als Mentor, maar dat uit de laatste onderzoeken is gebleken dat Mentor iets minder kans heeft op kapselconcentratie.

Als de maat etc hetzelfde is van beide merken kiest hij dus Mentor.

Hey, goedemorgen. Ik ben dus afgelopen dinsdag bij Nio geweest en ik krijg Eurosilicone. Maar zoals je boven deze reactie kunt lezen, twijfel ik echt enorm nog aan de maat! :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.