Ga naar inhoud

Jennieesk : 2 september 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Ik ben 2 weken po en vind het herstel best pittig. Ik maak mij heel erg zorgen om mijn linkerborst. Hij doet heel erg zeer en het voelt alsof ik er messteken in krijg, wat ik zo vreemd vind is dat ik helemaal geen last heb van de rechter, deze kan ik alle kanten op bewegen zonder ook maar iets van pijn te voelen. De linkerborst is ook wat groter, ik heb de kliniek gebeld en ze vertelde me dat het waarschijnlijk vocht is en dat mijn rechterborst dat al kwijt is. De pijn is pas sinds 4 dagen.

Ik maak me zorgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat toevallig. Ik heb precies hetzelfde. Rechts gaat prima en linkerborst is alsof ik door hel ga. Echt steken vanuit de richting van oksel. Hij vanaf operatie al dikker dan rechts. Ik ben nu 3 dagen PO en beide borsten nog zo hard als meloenen.

Hoop dat het snel afzakt. Kan eindelijk wel weer zelfstandig uit bed komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, hier linkerborst voor mij prima maar rechts, hoef ik maar overheen te aaien en het is super gevoelig en absoluut niet prettig te noemen. Kom er ook lieve niet aan... Gevoel ik die tepel is er ook niet helaas, hoop dat dit nog terug komt.

Bevertje beiden borsten genezen verschillend, hopp dat t dus voor jou ook nog bij gaat trekken. Goed je medicatie en rust nemen he. Sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het al sinds dat ik uit OK kwam. Gelukkig geen koorts en voel me voor de rest prima en voel me steeds fitter. Is echt allen steken in linkerborst, beetje vanuit oksel.

Volgende week nog even controle gelukkig. Als die pijn weg is ben ik al stuk gelukkiger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.