Ga naar inhoud

Zazou : 21 november 2014 : Dr Rooijens : Bergman kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik zal mijzelf eerst even voorstellen, ik ben Zazou 32 jaar en wilde al jaren een borstverkleining omdat ik er vreselijk veel last van heb. Ik heb op dit moment een 75G en nu mijn kinderen groot genoeg zijn heb ik de stap genomen om een verkleining te gaan doen. Dit zal gaan gebeuren op 21 november door Dr. Rooijens van Bergman kliniek. Nu hebben we afgesproken dat ik ca. naar een D cup ga. Ik heb een lengte van 1.74 en niet heel smal gebouwd dus er moet ook niet teveel af.
Ik heb al wat gezocht op dit forum maar heb nog geen verslagen van deze PC gelezen. Ik hoop toch dat iemand ervaring heeft met deze PC, ik had wel een heel goed gevoel bij hem tijdens de intake.

Groetjes Zazou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, zeker spannend! Maar ik ben er zo aan toe. Afgelopen zomer was ik er al helemaal klaar mee, ik heb echt staan huilen toen ik nieuwe bh's en bikini's moest hebben. Echt vreselijk. En dan niet te vergeten alle lichamelijke klachten die ik er van heb en waarschijnlijk zelfs klachten die je al niet eens meer opvallen omdat het erbij hoort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes! Het is werkelijk een beslissing die je leven zal veranderen! Ik had zelf ook een G, en zelfs nog maar 21!, dus ik weet wat het is.. Ik heb een grote C, en geloof me.. Dat is ook nog best groot..maar die mediscje klachten verdwijnen beetje bij beetje als sneeuw voor de zon!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, zeker spannend! Maar ik ben er zo aan toe. Afgelopen zomer was ik er al helemaal klaar mee, ik heb echt staan huilen toen ik nieuwe bh's en bikini's moest hebben. Echt vreselijk. En dan niet te vergeten alle lichamelijke klachten die ik er van heb en waarschijnlijk zelfs klachten die je al niet eens meer opvallen omdat het erbij hoort.

heel herkenbaar!!!! Ik heb sinds mijn ok (morgen 5 weken geleden) geen hoofdpijn meer gehad, maar ook nek en schouders voelen nu al veel beter!!!!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zazou

Welkom op het forum .

Je operatie datum is nog een eindje weg , maar wel tijd om je te kunnen voor bereiden .

Je zult er straks alleen maar blij mee zijn .

Ik zelf ben in maart door Dkt Maas bij Berman in Bilthoven geopereerd ,,,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook mijn ok datum ligt nog in de toekomst.... (9 januari)

Alhoewel ik aankomende week al geholpen had kunnen worden.

Dit heb ik niet gedaan...... niet alleen omdat ik drie belangrijke activiteiten gepland heb staan waar

ik lichamelijk wel fit voor moet zijn maar zeker ook om me voor te bereiden....

Ik wil een wel overwogen keuze maken, zeker ook over welke cup maat ik moet kiezen/krijgen.... vind het niet gemakkelijk

Ik heb nu F en ik ben zo bang dat de grote C, kleine D ..... te klein is (bij mn postuur)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook mijn ok datum ligt nog in de toekomst.... (9 januari)

Alhoewel ik aankomende week al geholpen had kunnen worden.

Dit heb ik niet gedaan...... niet alleen omdat ik drie belangrijke activiteiten gepland heb staan waar

ik lichamelijk wel fit voor moet zijn maar zeker ook om me voor te bereiden....

Ik wil een wel overwogen keuze maken, zeker ook over welke cup maat ik moet kiezen/krijgen.... vind het niet gemakkelijk

Ik heb nu F en ik ben zo bang dat de grote C, kleine D ..... te klein is (bij mn postuur)

waar wordt je geopereerd en door wie, kliertje11??? Ik kan alleen maar zeggen dat mijn chirurg heel goed aangaf dat een volle C, kleine D bij mij zou passen, kleiner niet en groter ook niet! Ik ben er super blij mee!!! Ik ben 1.73 en weeg rond de 78 kilo, dus wel wat stevig, naar dat wordt allemaal meegenomen in het besluit!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kliertje : Ik heb eigenlijk dezelfde ervaring gehad als Essie .

Mijn borsten passen nu heel goed bij mijn lijf , ondanks dat ik van 85/F naar 85/B ben gegaan .

En dat is voor mij absoluut niet te klein ...maar echt mooi in verhouding .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Nou, even een verslagje. Gisterochtend om 7 uur al moeten melden in Bilthoven. Ik kreeg mijn kamer en daarna de controles gehad. Alles prima, dus op naar de ok. Daar wel even blauw geprikt omdat het infuus niet wilde, maar goed, ik weet dat ik lastig te prikken ben. Ik ben rond half 9 onder narcose gegaan en was om kwart over 11 weer helder op mijn kamer. Daarna meteen gegeten want ik voelde me prima. Er is in totaal links 220 gram verwijderd en rechts 230 gram. 'S middags de pc nog gesproken en alles was goed gegaan. Ik heb nog wel slaapmedicatie gekregen omdat ik klaar wakker was. Vanmorgen zijn de drains verwijderd, dat was wel even een rot gevoel, en nu eigenlijk weinig last. Beetje trekkerig. Vanavond gedoucht en even goed naar de wonden gekeken, alles is inwendig gehecht. Ik ben tot nu toe erg tevreden, ze zijn nog wat aan de brede kant, maar dat trekt allemaal wel bij. Zal zo even kijken of ik foto's op de iPad krijg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat alles goed gegaan is Zazou ...en dat je al blij bent met het resultaat nu .

het gaat alleen nog maar mooier en natuurlijker worden .

Ben benieuwd naar je foto,s ....en voor nu ..lekker herstellen en neem er vooral de tijd voor .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi, ben nieuw en las je verslag en zag de foto's. Hoe is het nu met je? Ip ga ik 1 april geopereerd worden; van 75 g/h wil ik naar grote c/kleine D. Ben ook bang dat het straks misstaat maar nog banger dat ik ze nog te groot zal vinden...

Is de zwelling bij jou helemaal weg? Want op de foto's staan je borsten nog wat breed. Ben benieuwd of dat helemaal is bijgetrokken. Groetjes Da1isa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.