Ga naar inhoud

Kort filmpje vervormen borsten plaatsing achter de spier


Aanbevolen berichten

Hi,

Tijdens m'n zoektocht naar foto's van borstvergrotingen voor de spier, stuitte ik op een kort filmpje over hoe borsten kunnen vervormen bij dual plane.

Binnenkort onderga ik een wissel van dual plane naar voor de spier. Van te voren wist ik wel dat er een risico van lichte vervorming bij dual plane bestond. Maar dat het, bij mij inderdaad zo 'erg' zou zijn, daar baal ik van. Het is voor mij reden om te wisselen. Ook heb ik er last van met sporten.

Dit geldt overigens niet voor iedereen. De een stoort zich er niet aan en de ander heeft er zelfs nauwelijks last van. En soms heb je simpelweg geen keus.

Maar als het voor de spier kan, dan zou ik dat iedereen aanraden. Ik koos voor de zekerheid voor dual plane.

Plak deze link in je browser en je kunt t filmpje downloaden.

www.plasticsurgeryredding.com/wp-content/uploads/2013/02/Sub-muscular.mp4

Groetjes Loek

Link naar reactie
Delen op andere sites

De voorbeelden in het filmpje zijn volledig achter de spier toch? ;)

Ik heb er zelf geen last van, als ik aanspan bewegen ze iets naar buiten, maar echt vervormen doen ze niet gelukkig. Verder is het ook niet zichtbaar voor anderen en komt het niet voor bij gewone handelingen, alleen als ik echt bewust aanspan, dus daar ben ik wel blij mee.

Wel balen dat jij er wel last van hebt, als je inderdaad de keuze hebt om voor de spier te gaan, is dat natuurlijk een goede oplossing. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik de enige die de meesten wel vindt meevallen? Toen ik geen prothesen had een paar weken geleden heb ik het nog gecheckt en was het voor mij vergelijkbaar als ik mijn borstspieren aanspande (zoiets als de 2e persoon in het filmpje), of komt dat gewoon doordat de spieren erg ontwikkeld waren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, wat dom...deze zijn inderdaad volledig achter de spier. Maar ik moet zeggen dat het er bij mij precies zo uit ziet als bij 1 van de vrouwen uit het filmpje. En van meerdere dual planers hoor je dat deze.mate van vervormen voorkomt.

Voor iedereen is het anders...

Kan de titel vh topic aangepast worden? Anders is het inderdaad misleidend....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog eens gelezen en ze zeggen eigenlijk dat dual plane het beste van de keuzes is, maar het hangt ook van je situatie af natuurlijk en wat mooier voor je wordt. Als je veel sport is achter de spier misschien niet handig want krijg je idd vervormingen. Al vond ik de vervorming bij de 1 in het filmpje wel minder erg dan de ander. Iets om over na te denken is het zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier een lijstje liggen van het ziekenhuis en daar staat in dat kapselvorming vaker voor komt bij plaatsing van implantaat voor de borstspier. In het ziekenhuis zeiden ze dat ik genoeg weefsel heb voor boven de spier .

Ook ben ik op consult geweest bij medische centrum Waalre en die pc zei meteen dat ze bij mijn achter de borstspier gaan. ( ik laat mijn bv in Waalre doen )

Maar zo heeft alles zijn voor en nadelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het is logisch toch, als je borstspieren kunt aanspannen, dat je prothesen mee bewegen...Ik heb het nog niet getest zelf eigenlijk!

Maar met mijn minimale borstklierweefsel zou ik me denk ik vooral storen aan de continue zichtbare randen van de protheses...Dan is het toch kiezen tussen "twee slechten" .....om iets moois ipv theezakjes te krijgen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Ben ik de enige die de meesten wel vindt meevallen? Toen ik geen prothesen had een paar weken geleden heb ik het nog gecheckt en was het voor mij vergelijkbaar als ik mijn borstspieren aanspande (zoiets als de 2e persoon in het filmpje), of komt dat gewoon doordat de spieren erg ontwikkeld waren?

Nee hoor, ik vind het zelf ook wel meevallen. Alleen op het laatste filmpje is sprake van vervorming vind ik, de eerste drie niet eens echt. Ik heb dual plane en bij mij gaan ze ook omhoog en opzij als ik mijn spieren aanspan. Beetje gekke gewaarwording was dat idd maar niet "ieuw" imho. Zal een kwestie van wennen zijn ook denk ik. Al heb ik wel dat een borst meer omhoog gaat dan de ander, omdat die kleiner is en meer bedekking heeft van de spier dan de ander. Dat vind ik dan wel weer een beetje minder. Maar je hebt toch eigenlijk altijd een BH aan dus je ziet het dan niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, ik vind het zelf ook wel meevallen. Alleen op het laatste filmpje is sprake van vervorming vind ik, de eerste drie niet eens echt. Ik heb dual plane en bij mij gaan ze ook omhoog en opzij als ik mijn spieren aanspan. Beetje gekke gewaarwording was dat idd maar niet "ieuw" imho. Zal een kwestie van wennen zijn ook denk ik. Al heb ik wel dat een borst meer omhoog gaat dan de ander, omdat die kleiner is en meer bedekking heeft van de spier dan de ander. Dat vind ik dan wel weer een beetje minder. Maar je hebt toch eigenlijk altijd een BH aan dus je ziet het dan niet.

Ik vind het ook reuze meevallen hoor! Bovendien wanneer ga je met je blote tieten zo staan met de handen in je zij en druk leggen op al je spieren alsof je moet poepen?

Sorry dat ik het zo plat zeg!

Ben wel van mening als je een atletisch lichaam hebt en veel spieren dat dan voor de spier een betere keuze is. Maar daar adviseert je PC toch ook weer in. Die zag aan mij wel dat ik een slanke meid ben, maar niet sport.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dual plane is eigenlijk ook achter de spier, volgens Nio, maar dan loopt de spier niet helemaal over de prothese maar alleen het bovenste deel is dan bedekt door de spier en de onderste helft niet. Tussen de spier dus als het ware. Maar het effect van de borstspier op de prothese is ongeveer hetzelfde, want hij zit er ook (deels) onder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dual plane maar die van mij zijn zeker net zo erg als het niet erger is..!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.