Loek Posted September 13, 2014 Share Posted September 13, 2014 Hi, Tijdens m'n zoektocht naar foto's van borstvergrotingen voor de spier, stuitte ik op een kort filmpje over hoe borsten kunnen vervormen bij dual plane. Binnenkort onderga ik een wissel van dual plane naar voor de spier. Van te voren wist ik wel dat er een risico van lichte vervorming bij dual plane bestond. Maar dat het, bij mij inderdaad zo 'erg' zou zijn, daar baal ik van. Het is voor mij reden om te wisselen. Ook heb ik er last van met sporten. Dit geldt overigens niet voor iedereen. De een stoort zich er niet aan en de ander heeft er zelfs nauwelijks last van. En soms heb je simpelweg geen keus.Maar als het voor de spier kan, dan zou ik dat iedereen aanraden. Ik koos voor de zekerheid voor dual plane. Plak deze link in je browser en je kunt t filmpje downloaden.www.plasticsurgeryredding.com/wp-content/uploads/2013/02/Sub-muscular.mp4Groetjes Loek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nonky Posted September 13, 2014 Share Posted September 13, 2014 Ieuw! Dat word je mooi niet meegegeven door de PC. Als ik zal wisselen dan denk ik ook weer voor de spier. Dit voelt ook niet lekker vind ik... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ava Posted September 13, 2014 Share Posted September 13, 2014 De voorbeelden in het filmpje zijn volledig achter de spier toch? Ik heb er zelf geen last van, als ik aanspan bewegen ze iets naar buiten, maar echt vervormen doen ze niet gelukkig. Verder is het ook niet zichtbaar voor anderen en komt het niet voor bij gewone handelingen, alleen als ik echt bewust aanspan, dus daar ben ik wel blij mee. Wel balen dat jij er wel last van hebt, als je inderdaad de keuze hebt om voor de spier te gaan, is dat natuurlijk een goede oplossing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shana_xo Posted September 14, 2014 Share Posted September 14, 2014 Ik denk dat ik dan toch maar voor voor de spier ga ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobpi Posted September 14, 2014 Share Posted September 14, 2014 Sub muscular is volledig achter de borstspier en NIET hetzelfde als dual plane Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobpi Posted September 14, 2014 Share Posted September 14, 2014 Dit filpmje laat borsten zien die volledig achter de borstspier zijn geplaatst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vienna1981 Posted September 14, 2014 Share Posted September 14, 2014 Ben ik de enige die de meesten wel vindt meevallen? Toen ik geen prothesen had een paar weken geleden heb ik het nog gecheckt en was het voor mij vergelijkbaar als ik mijn borstspieren aanspande (zoiets als de 2e persoon in het filmpje), of komt dat gewoon doordat de spieren erg ontwikkeld waren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loek Posted September 14, 2014 Author Share Posted September 14, 2014 Ja, wat dom...deze zijn inderdaad volledig achter de spier. Maar ik moet zeggen dat het er bij mij precies zo uit ziet als bij 1 van de vrouwen uit het filmpje. En van meerdere dual planers hoor je dat deze.mate van vervormen voorkomt.Voor iedereen is het anders...Kan de titel vh topic aangepast worden? Anders is het inderdaad misleidend.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chanel12 Posted September 14, 2014 Share Posted September 14, 2014 Heb nog eens gelezen en ze zeggen eigenlijk dat dual plane het beste van de keuzes is, maar het hangt ook van je situatie af natuurlijk en wat mooier voor je wordt. Als je veel sport is achter de spier misschien niet handig want krijg je idd vervormingen. Al vond ik de vervorming bij de 1 in het filmpje wel minder erg dan de ander. Iets om over na te denken is het zeker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loek Posted September 14, 2014 Author Share Posted September 14, 2014 Op veel amerikaanse sites lees je dat er altijd een bepaalde mate van vervorming optreedt..of het nu geheel of gedeeltelijk achter de spier is. Het is jammer dat je bij jezelf niet vooraf kunt bepalen in welke mate het zal vervormen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
new me Posted September 14, 2014 Share Posted September 14, 2014 Heb mijn bv nog niet gehad, maar als ik mijn spieren aanspannen bewegen mijn theezakjes ook... misschien al verschillend pp ook vóór de bv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daisy''* Posted September 14, 2014 Share Posted September 14, 2014 Ik heb hier een lijstje liggen van het ziekenhuis en daar staat in dat kapselvorming vaker voor komt bij plaatsing van implantaat voor de borstspier. In het ziekenhuis zeiden ze dat ik genoeg weefsel heb voor boven de spier .Ook ben ik op consult geweest bij medische centrum Waalre en die pc zei meteen dat ze bij mijn achter de borstspier gaan. ( ik laat mijn bv in Waalre doen )Maar zo heeft alles zijn voor en nadelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tweede jeugd ;-) Posted September 14, 2014 Share Posted September 14, 2014 Ja, het is logisch toch, als je borstspieren kunt aanspannen, dat je prothesen mee bewegen...Ik heb het nog niet getest zelf eigenlijk!Maar met mijn minimale borstklierweefsel zou ik me denk ik vooral storen aan de continue zichtbare randen van de protheses...Dan is het toch kiezen tussen "twee slechten" .....om iets moois ipv theezakjes te krijgen ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 14, 2014 Share Posted September 14, 2014 Sub muscular is volledig achter de borstspier en NIET hetzelfde als dual planeMaar, dan heb je toch ook meer last van je ribben als het idd direct achter de spier wordt gedaan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gigi888 Posted December 26, 2014 Share Posted December 26, 2014 Jee ik ben blij dat ik ze voor de spier heb! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boobs2015 Posted December 27, 2014 Share Posted December 27, 2014 Tijdens consult moest ik dat ook doen precies zoals die vrouwen in het filmpje...en toen was Nio vrij kort en duidelijk: "dat wordt dual plane, geen andere optie" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 27, 2014 Share Posted December 27, 2014 Ben ik de enige die de meesten wel vindt meevallen? Toen ik geen prothesen had een paar weken geleden heb ik het nog gecheckt en was het voor mij vergelijkbaar als ik mijn borstspieren aanspande (zoiets als de 2e persoon in het filmpje), of komt dat gewoon doordat de spieren erg ontwikkeld waren?Nee hoor, ik vind het zelf ook wel meevallen. Alleen op het laatste filmpje is sprake van vervorming vind ik, de eerste drie niet eens echt. Ik heb dual plane en bij mij gaan ze ook omhoog en opzij als ik mijn spieren aanspan. Beetje gekke gewaarwording was dat idd maar niet "ieuw" imho. Zal een kwestie van wennen zijn ook denk ik. Al heb ik wel dat een borst meer omhoog gaat dan de ander, omdat die kleiner is en meer bedekking heeft van de spier dan de ander. Dat vind ik dan wel weer een beetje minder. Maar je hebt toch eigenlijk altijd een BH aan dus je ziet het dan niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim1985 Posted December 27, 2014 Share Posted December 27, 2014 Nee hoor, ik vind het zelf ook wel meevallen. Alleen op het laatste filmpje is sprake van vervorming vind ik, de eerste drie niet eens echt. Ik heb dual plane en bij mij gaan ze ook omhoog en opzij als ik mijn spieren aanspan. Beetje gekke gewaarwording was dat idd maar niet "ieuw" imho. Zal een kwestie van wennen zijn ook denk ik. Al heb ik wel dat een borst meer omhoog gaat dan de ander, omdat die kleiner is en meer bedekking heeft van de spier dan de ander. Dat vind ik dan wel weer een beetje minder. Maar je hebt toch eigenlijk altijd een BH aan dus je ziet het dan niet.Ik vind het ook reuze meevallen hoor! Bovendien wanneer ga je met je blote tieten zo staan met de handen in je zij en druk leggen op al je spieren alsof je moet poepen?Sorry dat ik het zo plat zeg! Ben wel van mening als je een atletisch lichaam hebt en veel spieren dat dan voor de spier een betere keuze is. Maar daar adviseert je PC toch ook weer in. Die zag aan mij wel dat ik een slanke meid ben, maar niet sport. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane_Doe Posted December 27, 2014 Share Posted December 27, 2014 En nogmaals, dit is niet dual plane geplaatst, dit is volledig achter de spier.Juist door zulke vervormingen is de dual plane techniek ontwikkeld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 27, 2014 Share Posted December 27, 2014 Dual plane is eigenlijk ook achter de spier, volgens Nio, maar dan loopt de spier niet helemaal over de prothese maar alleen het bovenste deel is dan bedekt door de spier en de onderste helft niet. Tussen de spier dus als het ware. Maar het effect van de borstspier op de prothese is ongeveer hetzelfde, want hij zit er ook (deels) onder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moeder Posted December 27, 2014 Share Posted December 27, 2014 Ik heb dual plane maar die van mij zijn zeker net zo erg als het niet erger is..! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.