Ga naar inhoud

Cherish (Kim) : 27 maart 2009 : Sint Franciscus Gasthuis


Gast Cherish

Aanbevolen berichten

Goede ochtend,

Mijn naam is Kim en ik ben 17 jaar, ik loop sinds een jaar bij de plastisch chrirug voor een borstverkleining.

En al een jaar stond ik op de wachtlijst voor het erasmus MC, nu sinds een maand begint het allemaal te vlotten

door mijn overschrijving naar het Sint fransiscus gasthuis.

Aanvankelijk zou ik 6 april geopereerd worden, maar nu is er iemand voor aanstaande vrijdag uitgevallen

en neem ik diegene zijn plaats in.

Natuurlijk ben ik superblij, ik ga van een E naar een C waarschijnlijk. Ik ben al heel wat afgevallen, ik had voorheen

namelijk nog een H maar nu willen mijn borsten gewoon niet kleiner worden en daarbij zijn ze nou ook niet bepaald

meer "strak".

Eerst zat ik op het forum borstenforum .nl maar die is denk ik opgeheven want ik kan helemaal niet meer terecht op

die site. Dus probeer ik via dit forum steun te vinden en ervaringen te delen met andere meisjes die deze operatie

hebben ondergaan of nog moeten ondergaan.

Ik ben in ieder geval heel erg nerveus, het is al over 2 dagen!

heeft iemand nog tips voor mij?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Je hoeft niet nerveus te zijn! Van de operatie merk je toch helemaal niets.

En als je wakker wordt ben je zo blij met je nieuwe ik, dat je de pijn voor lief neemt!!

Dus chill, relax en verheug je op je nieuwe ik!

Heel veel succes!

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Heel veel succes vrijdag! Het andere borstenforum is trouwens niet opgeheven hoor, die is weer eens gehackt waardoor de site uit de lucht is.

groetjes Annemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh echt, hoe kan dat nou weer?

Dat gebeurd dan wel vaak! Zat er dan niet zo lang op maar het is zeker 1 keer per week voor gekomen dat je er niet op kon komen.

Het zal wel heel raar zijn om ineens wakker te worden zonder dat je er iets van hebt gemerkt!

Hebben jullie ook last gehad van complicaties of viel dat mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad zo vreemd als je wakker wordt na de operatie!

Eerst lig je nog een beetje te kletsen en vaak grapjes (ter geruststelling ;)) te maken in de OK en dan ineens lig je met je nieuwe borsten in bed! :D

Ik heb zelf een BV gehad en (nog) helemaal geen last van complicaties. Geen idee welke complicaties er bij een BVK vaker voorkomen, wellicht kun je het aan Anique vragen?!

Is ineens dichtbij hè voor jou, nog maar 2 daagjes... Super voor je dat je eerder terecht kon, scheelt weer in het wachten! :)

Alvast heel veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi Cherish,

Wat spannend over 2 dagen al. Heel veel succes alvast!

Ben benieuwd wat je van nieuwe kleinere (.)(.) vind?!

Groetjes, Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Echt spannend zeg.. bijna zover! Ik weet nog hoe ik me toen voelde.. super zenuwachtig!!

Bij mij is het nu 3 weken geleden en er zijn totaal geen complicaties.

De wonden waren na de eerste dag al dicht en zijn sindsdien niet meer open geweest.

Ook de littekens zien er heel netjes uit, niet rood en dik, maar mooi :101:

Ik heb alleen last van een zeurderig gevoel in mn borsten.. geen echte pijn, maar wel last zeg maar, maar ze zeggen dat dat er bij hoort!

Het duurt een jaar voordat het weer helemaal is zoals het moet zijn, dus we hebben nog even te gaan.

Verder is het inderdaad zo voorbij, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat hele ziekenhuis gebeuren niet zo leuk vond :wacko:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast anique88

haj kim,

borstenforum .nl is inderdaad maar weinig in de lucht,

Ze hebben veel storingen etc.

Dat is wel jammer, vooral voor de dames die bijne geopereerd worden,

of net geopereerd zijn..

maar ik lees dat het morgen al jou dag is!!

Spannend!

hoelang moet je blijven?

Laat allles maar over je heen komen,

en met postieve gedachtes de narcose in..

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ben ik dan.

Om half 2 werd ik uiteindelijk geopereerd, na een flinke dosis morfine kwam ik pas om 9 uur in de avond bij.

Eten en drinken ging moeilijk, ontzettend misselijk was ik!

De drains irriteerde me wel heel erg, plassen ging moeilijk en mezelf wassen ook. Ik was heel erg benieuwd naar

het resultaat natuurlijk, maar met het plakfolie kon ik niets zien.

Vanochtend mochten de drains en het plakfolie eraf, ik schrok me dood toen ik zag dat de zuster het plakfolie er zomaar aftrok

ik dacht dat ze al mijn hechtingen eruit trok!

Gelukkig deed dat geen zeer, de drains waren een ander verhaal. Dat deed best pijn en toen ik de drains na afloop zag schrok

ik mijzelf al helemaal dood. Er zit best een lang stuk in je borst!

De pijn valt nu wel mee, ik ben nu zo'n 6 uur thuis maar plassen etc gaat wel moeilijk aangezien ik bang ben om pijn te krijgen

of iets te scheuren met name de hechtingen.

Ik ben wel heel blij met het resultaat, ze zijn een stuk kleiner en mooier!

Ze zijn weer stevig en hoeven amper een BH aan als ik genezen ben.

Ik ben blij om mijn shirtjes weer te passen die ik normaal nooit aankon!

Nu nog maar wachten op het genezingsproces

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cherish!

Wat fijn dat het gebeurd is!

Wat jij zei herken ik zo erg!! Dat van die drains.. dat er inderdaad een mega stuk nog in je borst zit en ik kon helemaal niet plassen na de operatie, dus dat herken k ook!

Nu inderdaad nog even een paar weekjes afzien.. laat je maar lekker verwennen en doe rustig aan!

Veel sterkte nog!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag voor het eerst een blousje aangedaan die ik eerst niet aankon, hij staat echt super.

Ze zijn echt zoveel kleiner dan eerst, ben ook gelijk 2 kilo lichter door de operatie en verkoeveren haha.

Das niet mis;)

Vandaag de pleisters eraf gehaald van de drains, maar jeetje die plekjes zijn gevoelig joh! En het verband

op de hechtingen verschoond, al zat daar wat bloed aan en kreeg ik het spaansbenauwd om die dingen eraf

te halen want ze bleven plakken!

Het is allemaal goed gekomen, nu zit er weer nieuw gaas op, maar telkens als ik naar mijn geopereerde borsten

kijk word ik zo misselijk van binnen, omdat het er zo eng uitziet! Tenminste het idee is enger denk ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooohhh ik ben overmorgen aan de beurt!! Pfoeee de zenuwen gieren door mijn lijf, zo of morgen nog even de ramen flink lappen want ik kan veel aan mijn vriend overlaten maar ramen lappen.. haha toch maar niet!

Al wat spullen ingepakt, morgenochtend nog een keer bloed laten prikken en dan om half 3 bellen over hoe laat ik aan de beurt ben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeeh spannend!

Ga goed de narcose in, want je komt er in ieder geval heel mooi uit.

Ik ben hartstikke blij dat ik het heb laten doen, het scheelt zoveel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik ben annita en ben 23 maart geopereerd aan een bvk.

ik moet nog even een nieuwe topic aanmaken maar ben nog niet helemaal thuis op dit "forum.com"

ik vind het ook nog steeds erg eng allemaal hoor. ben gister voor controle geweest en het zag er goed uit , mooi rustig.

maar inderdaad als ik de wonden moest bekijken en er nieuw verband op doen dan zat ik bij wijze van al helemaal te shaken..... :blush:

we zitten dus zo'n beetje in de zelfde periode van herstel dus ik hou je goed in de gaten hahaha

nu ga ik even op zoek naar hoe ik even een topic aan kan maken...... <_<

groetjes :53: annita

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.