Ga naar inhoud

Heyendael of UCCZ Dekkerswald????


Bosbes

Aanbevolen berichten

Dag Dames,

Ik heb mijn operatie voor een BV vast laten leggen via Diana Gabriels bij Frans straten op 16 december aanstaande. Ik ben zelf in Barendrecht op consult geweest dus heb geen idee hoe en wat in Groesbeek. Nu zie ik dat het UCCZ Dekkerswald ook in Groesbeek zit( dit staat vermeld op de brief), maar ik dacht dat de operatie in Heyendael plaats zou vinden. Ben ik nu zo dom of zijn deze twee 'locaties' op dezelfde plek. Dus bevind kliniek heyendael zich binnen het UCCZ Dekkerswald?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi bosbes,

Ik heb ook mijn afspraak bevestigd voor volgende dinsdag 16 september bij kliniek Heyendael. Aftellen is begonnen.

Voor welke protheses ga je (rond/anatomisch), hoeveel cc en laat je het voor of achter de borstspier plaatsen?

Ik twijfel nog steeds over het aantal cc's!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xZOETJE,

Ik twijfel ook nog steeds over het aantal cc, maar beide ( 375cc en 400cc) zijn besteld. Staat ook netjes in de brief vermeld. Ik krijg high profile dual plane.

Heb gisteren arnicadruppels gehaald alvast en heb een hele berg aan multivitamines. Nog 3 maanden en o wat zullen die snel gaan.

Kan nog steeds niet geloven dat het echt zal gaan gebeuren, en ben ook zo bang voor de pijn haha!

Dankjewel Lotjekapotje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ik heb de 29e van deze maand een afspraak. Gaat om een wissel. Heb nu 240cc en er wordt 500cc terug geplaatst. Vind het wel lastig aangezien er niet gezegd kan worden wat het uiteindelijke resultaat wordt. Wil niet dat ze te klein zijn ;). Ook heb ik nog een vraag, waarom direct een spotbh en niet tape? Gr. noez

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.