Ga naar inhoud

Verschil BV Schiettecatte, Van Straten en de Meyere?


Juudje

Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

ik wil een bv doen en ben druk bezig met mij oriënteren bij welke PC.

Ik zie deze namen veel voorbij komen en lees goede recensies op dit forum.

Wie heeft ervaring met een van bovenstaande PC's?

En kan je nu beter direct hun kliniek benaderen, of via Diana Gabriels? wat zijn de voor-en nadelen van via Diana?

ik lees dat het erg druk is in haar praktijk en dan ben ik bang dat er fopte beslissingen worden gemaakt :( . Maar weer goedkoper dan direct naar de kliniek van de desbetreffende PC..

Hoop dat ik ook wat foto's kan bekijken..

Ik zelf wil een bv doen, van een slappe 70B, lengte is 1.70mt en 54 kilo. Weinig borstklierweefsel, dus ws duaal plane, anatomisch.

Alvast heel vriendelijk bedankt voor het delen van jullie verhaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Lastige he, zoveel keus. Ik ben zelf bij geen van de chirurgen die je noemt geweest maar wil je wel meegeven dat de pc's die hier vaak voorbij komen niet perse de beste zijn. Er zijn zat (meer onbekende) pc's die ook prima werk leveren.

Het gaat er vooral om dat jij je op gemak voelt bij je pc en dat die wil doen waar jij voor komt of dat jullie tot een overeenkomst komen waar je tevreden mee bent. Ook is het belangrijk dat je goede nazorg krijgt.

Wat ik van Diana Gabriels mee krijg is dat het daar erg chaotisch en soms niet zo goed geregeld is, maar er zitten hier wel een hoop tevreden klanten van pc's die via haar werken.

Ga bij ze allemaal langs zou ik zeggen en oordeel zelf, neem er in ieder geval de tijd voor en laat je niet teveel leiden door anderen! Jouw lichaam jouw keuze :) Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juudje, ik doe het ff zo....

Hoi hoi,

Zag dat dokter schiettecatte goed staat aangeschreven als je op kliniek ervaringen kijkt bij artsen, hij werkt voor aesthetic beauty clinic in veldhoven, dat is bij mij in de buurt dus zo ben ik een beetje aan het rond struinen gegaan....

Het nadeel is wel dat hij idd voor Diana gabriels werkt en ik dan een uur moet rijden, hij werkt zelf ook wel eens voor een kliniek in Maastricht, dus ben nog erg in twijfel

Nu hoor ik van mensen om mij heen dat het medisch centrum Waalre ook heel goed, hun zijn wel duurder maar het is wel voor mij dichtbij, en hun werken allebei met mentor cohesive 1 en 2

Ben nog in dubio, maar heb nog ff, wil eerst mijn kilo's van de zwangerschap kwijt, is pas 11 weken geleden

Ik houd je op de hoogte als ik meer info heb

Groetjes Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben niet op consult geweest bij de bovenstaande pc maar wel via Diana Gabriels bij Refaat Karim gekomen. 23 september heb ik mijn operatie.

Ik had bij Diana en Refaat allebei een goed gevoel! Heb zelf niks gemerkt dat het chaotisch was bij Diana. Hoefde niet lang te wachten voor de consulten en krijg snel reactie op mijn mail aan haar.

Je kan toch bij meerdere een afspraak maken en kijken bij wie je een goed gevoel hebt?

Hopelijk heb je wat aan deze info!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En.. De Meyere werkt niet voor Diana Gabriels.. Zou hij ook nooit doen..... Diana Gabriels is idd nogal chaotisch.. Als je via haar wil, plan dan meteen een consult met de chirurg... Dan omzeil je haar consult, dat toch verder niets toevoegt.

De Meyere heeft een eigen kliniek in Gent. Artemedis heet die :) Ik ben zelf bij hem geweest twee jaar geleden, en hij heeft bij mij ook erg goed werk verricht. Ben zeer tevreden over hem, de nazorg en het hele gebeuren :)

Succes met je zoektocht!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Juudje, ik doe het ff zo....

Hoi hoi,

Zag dat dokter schiettecatte goed staat aangeschreven als je op kliniek ervaringen kijkt bij artsen, hij werkt voor aesthetic beauty clinic in veldhoven, dat is bij mij in de buurt dus zo ben ik een beetje aan het rond struinen gegaan....

Het nadeel is wel dat hij idd voor Diana gabriels werkt en ik dan een uur moet rijden, hij werkt zelf ook wel eens voor een kliniek in Maastricht, dus ben nog erg in twijfel

Nu hoor ik van mensen om mij heen dat het medisch centrum Waalre ook heel goed, hun zijn wel duurder maar het is wel voor mij dichtbij, en hun werken allebei met mentor cohesive 1 en 2

Ben nog in dubio, maar heb nog ff, wil eerst mijn kilo's van de zwangerschap kwijt, is pas 11 weken geleden

Ik houd je op de hoogte als ik meer info heb

Groetjes Joyce

Ik ben ook via Aesthetic Beauty clinics bij dr Schiettecatte terecht gekomen ik word ik Boxtel door hem geholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.