Ga naar inhoud

koriander : 19 september 2014 : Dr. Ulens : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben een 28jarige dame met roots uit zuid-oost Azie. Ik ben moeder van 3, Zoon 8 dochter 6 en prinsesje is 5 jaar oud.

Ik heb bewust gewacht totdat ik zeker wist geen kinderen meer te nemen, ook heb ik 2 jaar op niveau gekickbokst en dacht dat BV niet echt een toppie combinatie zal zijn.

Nu train ik al een jaar niet meer, behalve fitness dan... en mijn jongste is 5 en is zit ookal weer in groep 2.

NU is het dan EINDELIJK tijd voor mammies boobies..... jawel op 19 september ! Ik kan haast niet wachten zoveel dingen stromen door mijn hoofd.

Wat nou als ? en wellicht dit?..... maar als ik dan jullie verslagen lezen en fotos zien dan denk JA dit is wat ik wil....

Velen van jullie begrijpen mij wel denk ik 3x borstvoeding veel sporten pppfff, ik ben letterlijk plat met soepele huid ivm met overproductie aan melk toen ik Bvding gaf.

Ik ben 165cm, weeg 52KG en heb momenteel een cup A75....(dit was vroeger wel anders geweest)

Mijn advies was 350cc dualplane rond. Ikzelf heb even naar de implantaten van Sebbin gekeken en ze komen dus in 3 soorten 'hardheid'.

Mijn draagcomfort heeft wat hogere preoriteiteen dus ik wil voor de Soft implants gaan. Heeft er ook andere damens hier ervaring met de Soft implants van sebbin?

(wel jammer dat tijdens consult mij niet verteld werd over de verschillende soorten van Sebbin, volgensmij had hij haast ofzo)

En dan voor de 365cc. highprofile (ben wat smaller).

Ik hoop dat dit een mooi resultaat geeft ik aim naar een D75, bescheiden niet te grote D.

Ik ben zo blij dat het eindelijk gaat gebeuren, dat ik elke dag lees op het forum, fotos zoeken, alles uitpluizen......pppfff

Na 19 september hoop ik dus geen zorgen meer te maken als ik in mijn bikini de zee uit komt rennen..hihihih

Veel liefs,

Koriander loverRr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Ik ben een jonge mama van 23 jaar, heb ondertussen ook 3 schatten van kids ;).

Kan me wat vinden in je verhaal hier ;) , heb ook jaren muay thai gedaan.

En altijd al gedroom om wat groter borsten te hebben.

Sins enkele maanden terug , toch maar de knoop door gehakt en een afspraak gemaakt met Beaucare.

Word 18/9 geopereerd door Dr. Zele een dag voor je ;).

Dus de zenuwe lopen nu ook al een beetje op.

Proficiat met je datum !! Is het goed als ik je even toevoeg?

Groetjes Boobi

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanxxx meiden

natuurlijk is dat oke....

ja spannend...Ben al aan het kijken voor mooie bhs....en tel ook de dagen af.

wat leuk dat wij zelfde hobbies hebben. Ik hoop alleen niet dat ik heeeel veel pijn na de operatie krijg ivm met de ontwikkelde borstspieren door trainen.

voor hoeveel cc wil je gaan? Ben benieuwd 1 dag voor mij hihi

hou me op de hoogte!

x koriander

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah ken dat , het kan maar niet snel genoeg gaan he ;)

Kan ook al niet wachten om al die nieuwe bh'tjs te passen :P.

Ja echt wel fijn hoor ;) van waar ben je misschien?

En hoop dat ook wel , had er eerst wat bang voor.. ma komt wel goed.

Ja de dokter heeft me 350-400 cc voor gesteld , jij? Dan zou ik een grote C of kleine D hebben.

hihi ja het is echt wel spannend , en dat zal ik zeker doen hoor!!

Jij ook he , wie weet komen we elkaar nog tegen ;-) ..

Grtjxs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vrijdag is het zover..... En ik ben nu aan het twijfelen over de ccs.

Ik heb 2 consulten gehad en bij een amder consult heb ik van die pas bhs aan gehad en de PC daar zei dat 400/420 cc een mooie D cup zal geven.

Ik had een 450 cc bh aan en die vond ik net ietsjes te groot dus met 400 cc denk ik dat ik inderdaad de gewensde grote krijgt.

De kliniek waar ik mijn BV gaat doen advieseerd me 350 of 370cc.....

Dat 50ccs mij zoveel twijfels geven jeetje....ik heb redelijk brede schouders maar smalle taille.

schouder tot schouder: 101 cm

boven: 86 cm

onder: 72cm

Wat is wijsheid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken het gevoel ben daar ook nog niet uit, en of ik hp of Lp wil.

De pc raadt me wel Lp aan voor een mooier rusultaat , maar ben daar niet zo zeker van ...

Wil toch ook meer wat volume van boven, dusja nog even aftellen ..Ben zeer benieuwd ! :P

En moest ik kunnen kiezen zou ik ook voor 400 cc gaan ;) , dat was ook mijn eerste keuze ..

Hoop dat je er snel uit komt meid !! ;) idd het is geen makkie :D

heb je pb gestuurd , moest je nog wat willen kletsen hier over

Grtjs :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.