Ga naar inhoud

June1984 : 3 september 2014 : Dr. de Blecourt : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Angel en mama van twee dochtertjes van 3,5 en net 1. Door het geven van borstvoeding heb ik geen borsten meer over. Jongste dochter 10 maanden bv. Gegeven. Had van mezelf grote B nu 1 kant haast niks en andere kant AA. 11 januari heb ik eerste consult dr de blecourt in Bergman kliniek Bilthoven. Maar nu lees ik bij meerdere dat hij ook opereert in vlietland zh. Afgezien van prijs kliniek (betaal ik 550,- meer voor kliniek)is het verschil tussen zh en kliniek? Mensen hier ervaring of advies voor? Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Angel,

Ik ben ook nieuw hier op het forum, ik heb een dochter van bijna 8 jaar en ook borstvoeding gegeven.

Daardoor dus ook slappe borsten gekregen en ik vind het zo'n rotgevoel...ik twijfel al 8 jaar om het te doen en nu dan toch eindelijk een afspraak gemaakt voor een consult volgende week donderdag. Ik ga in vlijmen op consult bij de ats kliniek deze doen de operatie in het ziekenhuis.

Groetjes petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Ik ben in een kliniek geopereerd door drs De Blecourt, ik wist niet dat hij ook in het Vlietland ziekenhuis opereerde destijds. Een vrouw die op dezelfde dag als ik werd geopereerd was wel eerst in het Vlietland op consult geweest bij hem en zij vertelde dat in de kliniek geen wachtlijst is.

Dat schijnt het grootste verschil te zijn. Ik heb overigens zelf gekozen voor een kliniek omdat ik de "huiselijke" omgeving wat meer waardeer. Ik heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen en als ik er kom word ik niet vrolijk.

In de kliniek voelde het voor mij meteen goed. Maar dat is echt persoonlijk. Succes 11-01!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Heel veel dames hier hebben hetzelfde probleem. Hier hetzelfde verhaal helaas :(

Na 3 zwangerschappen en ook afvallen was er weinig van de inhoud over. Gelukkig kunnen we tegenwoordig daar wat aan doen :D

Nu aftellen naar je consult ;)

Veel plezier met lezen hier!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word aanstaande vrijdag om 7:15 uur door Blecourt geopereerd (bv). Ik ga ook naar het vlietlandziekenhuis. Mede voor de prijs, maar ook omdat ik graag door hem geopereerd wilde worden en het ziekenhuis slechts 10 min rijden is voor mij. Begin nu wel zenuwachtig te worden (nog nooit geopereerd).. Ik laat wel weten hoe het verlopen is :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

ik ben in het ziekenhuis geopereerd, danwel niet door dr. Blecourt, maar door dr. Nio in het SLAZ.. Ik heb het zeker niet als onprettig ervaren..

De verpleging was echt heel vriendelijk.. Het enige nadeel is alleen dat je met je bed door het ziekenhuis naar de OK gaat dus dat huiselijke waar Liensje het over heeft mis je wel ja...

Als ik opnieuw geopereerd zou worden, dan zou ik zo weer naar een ziekenhuis gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

In januari heb ik bij twee verschillende artsen consulten staan. Nu heb ik gelezen hier(OMG wat werkt dit forum verslavend) dat de Blecourt vaker voor de spier zet en dr Verdonck achter de spier en high profile zet. Hoe weet ik nou wat bij mij past? Ik had van mijzelf altijd volle B, maar na twee kids en leeggezogen borsten heb ik nu aa. Iemand advies voor mij?! Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik op je foto kan zien heb je een dunne huid en weinig weefsel en wat Lady Diva al aangeeft zullen de protheses dual.plane geplaatst worden.

Wat betreft de 2 heren durf ik niet te zeggen of ze een specifieke voorkeur hebben qua plaatsing. Mssn handig om een 3e consult te nemen? Bijv Nio, de Meyere,van Straten, Schietecatte of Plovier?

Wat precies bij jou past (cc) kan alleen een pc beoordelen. Maar wat wil je precies, natuurlijke of toch wel groot?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

In januari heb ik bij twee verschillende artsen consulten staan. Nu heb ik gelezen hier(OMG wat werkt dit forum verslavend) dat de Blecourt vaker voor de spier zet en dr Verdonck achter de spier en high profile zet. Hoe weet ik nou wat bij mij past? Ik had van mijzelf altijd volle B, maar na twee kids en leeggezogen borsten heb ik nu aa. Iemand advies voor mij?! Liefs!

Hey,

Nou door hier veel rond te neuzen word je vanzelf wijzer en zul je zien dat je gauw genoeg een beetje weet hoe en wat;)

Rond, anatomisch een kwestie van smaak, maar ook wat bij je bouw past.

Veel neuzen hier, foto's bekijken van de ronde, anatomische, high, medium en dergelijke en dan kom je wel een eind denk ik. En niet te vergeten wat de PC jou aanraad.

Heel veel succes.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik sluit me volledig aan op wat de dames hierboven zeggen...

Maar uiteindelijk kan alleen een pc het beste bepalen aan de hand van je wensen hoe of wat er geplaatst gaat worden..

Misschien is het handig om te kijken wat ze zeggen op het consult om daarna te kijken wat je er van vindt.. Probeer zoveel mogelijk consulten te plannen om te kijken wat je opties zijn en waar jij je het meest op je gemak voelt...

Zoek vooral foto's op van wat jij mooie borsten vindt en hoe jij ze graag zou willen hebben, dan kan een pc op je consult bekijken of dat mogelijk is...

Succes met je zoektocht!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Als ik je foto zie denk ik ook dual plane.

Idd zoek veel voorbeelden op wat je mooi vind,vraag desnoods aan de meiden een foto.

Ik ben zo uitgekomen op anatomische prothesen. Dat vind ik het mooiste.

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja verslaven he dit forum! ;)

Zoals hier boven al gezegd word zal de pc dat allemaal het beste kunnen adviseren, maar als ik jou foto zie dan word het waarschijnlijk geen prothese voor de spier. Welk profiel je zal krijgen hangt af van wat je mooi vind en wat dus jou wensen zijn. Inderdaad verstandig om bijvoorbeeld foto's mee te nemen van borsten die jij mooi vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf 4 weken geleden door Blecourt geopereerd. Ik had genoeg weefsel voor 'voor de spier'. Jouw foto's bekijkende denk ik dat hij jou dual plane zou adviseren. Ik vind het een super fijne en kundige arts. Als ik het over zou moeten doen zou ik zo weer naar hem gaan. Als er iets is dan reageert hij snel (en zelf, niet via personeel). En operatie in vlietlandziekenhuis scheelt €600,- met Bergman (bij ronde protese).. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai june1984, late reactie hier, maar alles goed verlopen. Ben nu 4 weken po en alles begint op z'n plaats te 'vallen'. Ze jeuken een beetje van binnen, dat is denk ik het herstel/genezingsproces. Ik merk wel dat je lichaam echt rust nodig heeft om goed te herstellen. Ik dacht slechts 2 weken vrij nodig te hebben, maar zou aanraden zeker 3 tot 4 weken vrij te nemen. Ik mag gelukkig halve dagen werken zodat ik in de middag naar huis kan. Bouw het zo langzaam op. Je lichaam geeft echt aan wanneer de rem erop moet. Nou meis, heel veel succes, komt allemaal prima in orde denk ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Hoi!

Gisteren 3-9 ben ik geopereerd, heb 295 cc dual plane rond van Natrelle. Gisteren zag het er heel mooi uit. Wel heel veel pijn, vooral rechterborst. Maat nu zie je duidelijk verschil in borst. Rechts veel groter. Is dit vocht of zwelling?

Graag jullie ervaring/reactie.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies ! Ze zijn erg mooi , heel mooi .

Ik had zelfs na een paar uur na de operatie, dat de één dikker en groter was dan de ander.

Na een week trok het langzaam bij .

Het is net vers he , dus lekker genieten en het herstel even op z'n beloop laten ,komt goed .

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi june1984,

Je bent gisteren geopereerd dus zeer waarschijnlijk is dit vocht. Ik snap dat het je ongerust maakt maar je zal komende weken merken dat dit vocht komt en gaat. Als je straks een keer iets te veel doet zullen ze bijvoorbeeld gelijk weer vol vocht zitten.

Is heel normaal en echt niet om je zorgen om te maken!

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs en succes met herstellen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.