Ga naar inhoud

Bloeduitstorting na inspuiten Kenacort A10?


Gast Ajaxgirl

Aanbevolen berichten

Gast Ajaxgirl

Beste dr. Roddi,

Op 5 november 2007 heb ik mijn gehad. Ik heb toen helaas aan beide buitenkanten een stuk hypertrofisch litteken overgehouden. Ik ben 1 jaar na mijn bvk terug gegaan naar mijn pc. Zij besloot om de littekens in te spuiten met Kenacort A10. Dit heeft in grote lijnen goed geholpen. De littekens zijn een heel stuk soepeler en lichter geworden en de stekende pijn is verdwenen. Op 18 maart heeft ze voor de 3e (en laatste) keer nog 2 harde plekken aan beide buitenkanten ingespoten. Daarvan heb ik aan mijn linkerkant gewoon een fikse bloeduitstorting over gehouden. Het inspuiten aan die kan was trouwens ook veel pijnlijker dan de eerste 2 keren. Kan het zijn dat ze een adertje of iets dergelijks geraakt heeft?

Ik heb daar op zich geen last meer van hoor maar ben gewoon nieuwsgierig hoe dat kan ontstaan na een injectie gehad te hebben in een stuk littekenweefsel...

Ik ben benieuwd naar uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Ajaxgirl

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.