Ga naar inhoud

Wat onzeker?


boobi boo

Aanbevolen berichten

Hey iedereen ,

Newbie hier ;) , had wat vragen voor een borst vergroting?

Heb onlangs toch beslist om er een te doen.

Maar weet niet juist naar waar te gaan ervoor, ben dan wat gaan zoeken op het net.

En had een zeker Beaucare en Dr Joan Vandeputte in Oudenaarde gevonden, is iemand bekend met een van die twee?

Zowel wat voor Prothese dat ik moet nemen? Heb wel een voorkeur voor cohesieve gel...

???? Help :D

Alvast bedankt :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii girl!

Ikzelf heb mijn operatie vastliggen bij Beaucare!

Ik heb hierover ook lang getwijfeld, ook langsgeweest bij de Welnesskliniek, maar toch Beaucare gekozen..

Vooral omdat ik van Beaucare mooie resultaten heb gezien, en er geen negatieve commentaren zijn, en drie jaar garantie geboden wordt.

Ook heb ik vandaag ontdekt dat Beaucare werkt met narcose, en in de Welnesskliniek een soort van "slaaproes". Voor mij heeft dit de doorslag gegeven :D.

Ik hoop dat je er snel uitkomt, maar vooral, laat je hoofd niet dol maken door dit forum.

Ga op eigen gevoel af, en weet gewoon wat je wil als je op consultatie gaat bij een dokter!

Kusss xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je lady's :)!!

Vlinder22 - Ik heb er di 2/9 mijn eerste concultatie , wanneer word jij geopereerd?

En dat is ook de reden waarom zij , men voor keur hebben.

Toch ook echt mooie resultaten gezien en voor de garantie.

Hoe verliep jouw eerste gesprek ? Was alles wat duidelijk? En hoelang heb je moeten wachten voor je operatie?

Ja heb toch ook liever narcose :P je weet maar nooit he :D lol

Kan al niet wachten ...

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word 22/12 geopereerd, aangezien ik dan Kerstvakantie heb en dus geen vakantie dan moet nemen op mijn werk ( ik sta ih onderwijs)

Wel, het consult gebeurt niet met de chirurg die de operatie zal uitvoeren. Het is de directeur van Beaucare die je te woord staat, je borsten bekijkt, en al je vragen beantwoord.

Dan kan je zelf de voorkeur geven aan welke chirurg je wil, of zoals bij mij afhankelijk van welke chirurg opereert op de dag dat jij kan :D. Ik word door Vanzele geopereerd, is samen met Ulens wel de beste.

Op de dag vn de operatie komt de chirurg bij jou en die bespreekt uitvoerig alles met jou, luistert naar je wensen, kijkt eventueel naar de fotos die je hebt meegebracht en beslist samen met jou hoeveel cc er in kan. Nu, ik baarde me hier wat zorgen over omdat ik de chirurg ff ervoor pas zou zien, maar ik heb al wat contact gehad met klanten van Beaucare en ze zeggen dat dat echt heel goed meevalt.

Ik heb wel nog eens extra een afspraak op voorhand gemaakt met mijn chirurg op 16/9, zodat ik al weet hoe hij erover denkt en wat hij bij mij passend vind..

Ik heb dit gedaan omdat ik op de dag vn de operatie anders te nerveus zal zijn om nog zoiets te beslissen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vlinder22 , ik word 18/9 om 7u ook geopereerd door dr. Van Zele.

Ja natuurlijk een heel mooi gebouw , zoals er veel al hadden beschreven. ;)

hehe begrijpelijk ik ben nu al nerveus en moet nog twee weken gaan :D.

En idd bij de consult zelf kom je nog niet veel te weten he ...

Maar kan je vrij blijven dan bellen of vragen voor een afspraak voordien.?

Om eventueel al een kennismaking met de Pc ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Boobi Boo, ik word 22/12 geopereerd, en ja hoor, ik heb nog een afspraak op voorhand gemaakt met Dr.Van Zele.

Deze gaat door op 22/9.

Ik vind het kei tof dat jij voor mij geopereerd wordt, want zo kan ik meevolgen met jou :D.

Ik ben ook al kei nerveus! Ook al is het pas binnen 3maand, haha.

Mag ik je dan toevoegen als vriend?

Groetjes, xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid dan ga ik dat zeker ook doen ;) , haha ja vind 2 weken al lang..

Kan me best inbeelden wat het voor jouw is op dit moment :P.

Maar geduld word beloond he! En is zeker goed hoor , ma dat had je al gedaan :)

Hoor je wel , en als je vragen hebt tegen dan.Stuur maar gerust hoor ? ;)

Grtjxs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey thkx voor de info ;) dat stelt me zeker gerust ..Ja kan echt niet wachten hoor , spreek er al zolang over.. En nu dat het zover is kan het niet snel genoeg gaan :P!

Ja ik was eerst aan het twijfelen , want die van jouw zien er ook heel mooi uit hoor ;).

Hoeveel cc heb jij gekregen? En dat zal ik zeker doen ;)

Dank je meid ;)

Jij alvast veel plezier ;-) he !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.