Ga naar inhoud

hallo, ik ben Lentel


Gast lentel_verbeke

Aanbevolen berichten

Gast lentel_verbeke

Hallo iedereen, blijkbaar heb ik daarnet op een verkeerde plaats mijn vraag gepost!

Ik ben Lentel, 23 jaar, en heb eindelijk, na 5 jaar piekeren en mij minderwaardig te voelen, beslist om een borstvergroting te laten doen. Ik woon in Antwerpen. Ik heb een AA cup, ik weeg 51 kg bij gestalte van 1m74, en mij werd verteld dat een 250 cc al een enorm verschil zou maken. Maar hier lees ik alsmaar grotere cupmaten, tot 500 cc.

Wat is jullie ervaring hierin?

Bedankt voor jullie warm welkom en hulp!

Lentel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!!

Welkom hier...

super van je dat je de stap gaat zetten...ik herken dat gevoel maar al te goed...

Met jouw lengte zou ik zeker voor meer gaan dan 250cc....ik weet niet welke maat je zelf in gedachte hebt,maar met 250cc ga je geen drastisch verschil zien...grotere meiden hebben wat meer cc's nodig....ik ga zelf nu terug voor een wissel na zeven jaar ontevreden geweest te zijn over de maat die ik had gekregen met 330cc...ben 1.73m....zou zeker rond de 500cc gaan als ik jou was....anders bestaat de kans dat je na een tijdje spijt gaat krijgen dat je niet groter bent gegaan...het kost tenslotte veel geld!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.