Ga naar inhoud

Gezocht dames die op 11 augustus ook een bv hebben gehad (of rond die datum)


mukkie

Aanbevolen berichten

Hi mukkie ,

Ik ben ook 11 augustus geholpen in Amstelveen door dr, Schiettecatte.

Mijn herstel gaat prima , weinig last gehad en ze worden al wat soepeler,

Ik heb alleen sinds gister in mijn linker borst aan de boven kant een soort bubbelig gevoel , kan het niet zo goed omschrijven.

Doet geen zeer , maar ik ook geen pretje , alsof iets zweeft ..

Herkennen jullie dit ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ik ben ook 11 aug geopereerd door dr. Nio in het SLAZ. 1e week was een hel, niet qua pijn maar door maagklachten. Pijn heb ik vrijwel niet gehad. Wel staat mijn huid super gespannen vanwege de hoeveelheid cc's (700). Het is nu wachten op het zakken en soepeler worden. Ik moet eigenlijk dag en nacht de martelband dragen, maar ik trek dit heel slecht. Draag em nu alleen s nachts of als ik thuis rustig op de bank kan zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jennifer

Ik heb ook na 2dagen hele erge maagpijn gekregen ben tien meteen gestopt met de ibuprofen want daar had ik t ook van. Had ook erge last van blauwe plekken op mn buik zelfs tot mn bovenbeen en overal pijnlijke plekken op mn buik alsof ik mishandeld ben. Is gelukkig nu wel weg!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mukkie

Ik ben 12 augustus geopereerd door Dr.Corion. Vandaag is mijn eerste werkdag na twee weken rust te hebben genomen. Net begonnen, dus nog even aankijken hoe het gaat. Ik moet zeggen dat het herstel wel goed verloopt. Af en toe steken in mijn linkerborst en last van gevoelige tepels. Verder worden ze zachter, hechtingen zijn eruit. Slapen jullie al op jullie zij?

Het bubbelig gevoel herken ik niet bij mezelf. Voel je bubbels?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey andrea

Fijn ook iemand door dezelfde arts... ik heb ook nog last van zo n gespannen gevoel vooral als ik n stukje loop. Ga jij nog terug voor controlle? Heb je de hechtingen er ook al uit? Bij mij zag het er heel netjes uit... ben je tevreden over het resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

BBeauty

Ik kan nog niet helemaal op mn zij slapen helaas.... beetje half op mijn zij. Ikhsd gisteren mn eerste werkdag wat verder goed ging was alleen best moe erna je merkt dat je lichaam nog niet helemaal in vorm is.

Steken heb ik gelukkig niet alleen erg gevoelige tepels en gespannen gevoel als ik veel looop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Drukke datum de 11 :) Ik ben ook op 11 augustus geopereerd.

Mijn herstel verloopt

Soepel. Eerste week nog vocht. Vanaf toen lipoelastic strakker en de anna carefix eroverheen en binnen 2 dagen was het vocht weg. Pijn heb ik niet echt gehad op dag 2 laatste paracetamol genomen. Geen tramadol nodig gehad. Na een paar dagen werd ik al wakker op mijn zij...

Nu trekt het litteken soms een beetje en mijn borsten jeuken enorm!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zeker tevreden over het resultaat, ze moeten wel duidelijk nog een beetje zakken, maar vind wel dat dr Damen goed werk verricht heeft :101: Ik zit zelf nog met twee kleine kinderen en vind dit eerlijk gezegd vermoeiender dan te gaan werken! Maar heb al verschillende trukjes bedacht om de kleinste zo min mogelijk te tillen. Ik ben maandag langs de huisarts gegaan voor de knoopjes van de hechtingen te laten knippen, zag er goed uit zei hij en hij was verwonderd dat ze in zo een klein sneetje de prothese naar binnen krijgen :6: Alles zag er goed uit, denk nie dat ik nog terugga als alles voor derest vlot verloopt. Kan ik op de moment zelf nog zien! Ik kan wel al op men zij slapen, mits enkel kussens rondom mij, maar durf dit wel nog nie voor heel de nacht, voelt nog een beetje raar :P groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook zeker tevreden over dr. Damen. Had jij ook zo n last van het verband? Bij mij werd t gelukkig de dag erna al eraf gehaald omdat ik er heel kortademig van was en bijna niet kon praten.

Ik heb geluk dat mijn huisarts ook cosmetisch chirurg is en ik bij hem op controle kan. Maandag heeft hij de hechtingen eruit gehaald en volgens hem heeft dr. Damen goed werk geleverd en zeer netjes gehecht.

Ansrea: ga jij al helemaal onder de douche? Ik durf t niet zo goed bang dat de miniscule korstjes week worden en dat de wond weer open gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meis ik ben 15 aug geweest bij Drs Koeijers in kliniek Amstelveen. Heb 390 cc anatomisch dual plane gekregen en de eerste 3 dgn waren pijnlijk. Ik had vooral hoofdpijn. Algehele stijfheid bij liggen. En heel veel spierpijn, kneuzingen en blauwe plekken. Inmiddels bijna op 2 wkn po en de borsten zijn goed gezakt. Af en toe als ik te veel doe worden de borsten hard en zwaar. Soms lijkt het alsof ze via de hechtingen erweer uit willen. Maar de hechtingen zien er best goed uit. Morgen weet ik of de pc dat ook vind want dan ga ik op mijn 1e controle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik ben 7 augustus geopereerd, en behalve een beurs gevoel de eerste dagen, en een gevoel van stuwing in je borsten (dames met kinderen weet wat ik bedoel) is het mij 100 % meegevallen! Vanaf nu slaap ik weer een beetje op mijn zij, dat mocht ik dus absoluut niet de eerste weken, aangezien ze "het gat" groter maken waar de prothese in geplaatst wordt. Nu is het bij mij wel voor de spier geplaatst, misschien zit daar verschil in. Volgende week op vakantie en ik mag een bikini aan, mits ik geen lange strandwandelingen ga maken en de littekens goed afschermt. Ik ben er echt super blij mee :-D !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 12 aug een wissel gehad ivm kapselvorming. Mijn herstel gaat traag. Ik kan pas sinds twee dagen wat doen, vaatwasser in en uit, klein wasje vouwen. Doe ik lang over en ben snel weer moe.

Mijn borsten gaan nu pas in model komen, veel gesleuteld van binnen. Vanmorgen zag ik pas dat er vooruitgang in zit. Ik heb grote kans dat het kapsel weer terugkomt en aangezien pas op de plaats het enige is waarin ik het herstel tegemoet kan komen hou ik me koest, das idd moeilijk!

Pijn had ik na een week niet meer, wel zeurderig, beurs en drukkend gevoel. Douchen gaat prima en de hechtingen zijn opgelost. Op mn zij slapen mag ik nog niet, nog twee weken volhouden. Ben dan ook vroeg wakker en helemaal stijf. verder probeer ik maar goed naar mn lijf te luisteren, alles voor de tetkes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga nog niet onder de douche, wacht tot maandag dan ben ik 3 weken PO, durf nog nie goed :106: Het verband heb ik 6 dagen volgehouden, ik zwelde zo hard op dat ik nie meer kon ademhalen! Maar de verpleegster zei tegen mij dat het verband eigenlijk enkel was om nabloedingen tegen te gaan, verder had da nie veel nut. Een goede sportbh was ook goed! Vond dat door dat verband men borsten ook zo hoog bleven zitten, maakte mij al zorgen :5: Eens het uitwas zakte ze onmiddelijk :59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 11 augustus ook geopereerd door dr schiettecatte !

Het gaat allemaal goed ze voelen nog wel zwaar aan en af en toe strak ze bewegen ook nog niet echt

dat is ook even wennen ik heb nog wel wat zwellingen aan de zijkant van mijn borsten doet ook nog pijn

als ik erop druk. Verder kan ik weer een hele hoop doen zonder ergens last van te hebben.

Enigste waar ik last van heb is als ik sochtends wakker wordt dat ik veel last heb van stuwingen zodra ik mn bed uit

stap trekt dat ook wel direct weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op 11 augustus geopereerd door Dr. Jacobs in Lier (België) en heb één vulling van 210cc gekregen en één lift. :-p Dinsdag zijn de draadjes er uit gehaald door hem en hij vond dat alles er erg goed uit zag. Ik heb eigenlijk weinig last behalve wanneer ik druk moet zetten om bijvoorbeeld een bokaal open te draaien, dan voel ik vooral mijn gevulde borst wat 'bewegen'. Maandag ga ik terug aan het werk maar tillen mag ik zeker nog niet.

Ik heb ongeveer twee dagen PO nog paracetamol geslikt maar langer niet. Ik slaap al anderhalve week op mijn zij maar dan met een kussen tussen mijn boobs. Dat valt heel goed mee. Op m'n rug slapen was gewoon een hel.

De huishoudelijke klusjes worden nog voor mij gedaan - met mijn moeder is gewoon niet te discussiëren over dat soort dingen - en voor de rest hou ik mij rustig en luister ik vooral naar mijn lichaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poison ivy

Ik kan helaas nog niet op mn zij slapen beetje zo half op mn zij maar houd dat niet lang vol.

Ik heb nu vooral last van dat mn borsten aant zakken zijn en nu dus de hechting precies in mn borstnaad begint te komen. En dat doet soms pijn. Ook begint het een beetje op te zwellen maar het schijnt dat dat normaal is dat de wondjes kunnen veranderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, hoe gaat het met jullie? Ga straks voor de eerste maal douchen na 3 weken PO :101: Heb even een vraagje, hangt er bij jullie nog een pleister over de littekens? of laten jullie ze gewoon zo? En ik heb blijkbaar oplosbare draadjes, zijn die bij jullie al opgelost? Aangezien ik toch nog hechtingen zie, in de brief stond wel dat het 6 weken kon duren!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey iedereen

bij mij zijn na 2 weken de hechtingen eruit gehaald. mijne waren ook oplosbaar maar mn huisarts kon ze er makkelijk uithalen en heeft dit dus ook gedaan. heb afgelopen weekend voorzichtig gedouched zonder mn borsten teveel nat te laten worden. ik heb sinds een halve week ook niks meer erop had na 2 weken alleen een gaasje erop tegen t schuren van mn bh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen hoe gaat het met jullie?

Ik heb best wel last van mn borsten aan de zijkant en dan door tot onder mn oksel.

En tussen mn borsten in. Ik word ook vakwr snachts wakker dat t pijn doent.

Ik heb zelf t idee dat t mn huid en spieren zijn die uitgerekt worden.

Ze zijn wel al flink aan het zakken.

Wat doe jullie Zoal weer in t huishouden en strekken jullie je armen weer boven je schouder, ik merk namelijk dat mn spieren in mn oksels steeds korter worden en ik steeds moeilijker mn armen kan strekken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik heb ook steken op de plekken wat jij zegt. Ennoch veel vocht hoor. Is pas drie en halve week he! Ik doe alles wel maar makkelijk, stoffen met eenswiffertje, vanmorgen met de stofzuiger, die hou ik vast tegen mijn lijf en ik loop dan heen en weer ipv mn armen de beweging te maken. Ik til geen zware dingen, gebruik mn voeten voor zware kussen, bij de wasmand duwen!

Ik moet oefeningen doen voor mn borstspieren en schouders, rek oefeningen. Dat mag hoor heel voorzichtig tot je net iets spanning voelt, niet doorstrekken. Is ook goed voor de doorbloeding. En armen niet hoog. Het is nu te doen omdat ik zo lang ben! Op mn tenen kan ik overal bij!

Rechts voelt beter dan links, ik ben rechts en links is dubbel de klos geweest....

Moeilijk he niks doen....maarja. Merk dat mijn conditie ook waardeloos is. Elke middag stort ik in...s avonds weermvroeg in mn mandje....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.