Ga naar inhoud

Nicci89 : 12 april 2010 : Dr. Freso : Quole Waalre


Aanbevolen berichten

Heej meid,

gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!! We hebben ze he! Ikzelf he ook een D/DD gevoel, maar wel veel spierpijn. Voel jij je borstspieren niet? Doe rustig aan....x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast jennifer_whatever

Hey Nicci,

Hoe is jouw allereerste nacht verlopen? Hoe was het wakker worden? Lijkt me bizar... Eerst ff snel voelen of het niet weer een droom was zeker? :P

En inderdaad: NIET tillen of je armen in de lucht gooien!!

Straks je drains eruit, lijkt me ook wel een stuk prettiger.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, dat hebben ze je toch wel vertelt dat je niet je armen omhoog mag doen zoals de meiden hier al zeggen? Hoop dat ik straks ook niet het hele weekend met drains hoef te lopen. Lijkt me helemaal waardeloos. Een goed herstel! Hopelijk heb je een goede nachtrust!

Liefs,

BLoem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meiden,

Pff wat een gedoe allemaal!

Overdag valt het wel mee, en zeker nu de spierpijn een beetje begint weg te gaan (best snel al he). Mijn arts heeft me ook geadviseerd om wel in beweging te blijven, daardoor gaat spierpijn veel eerder over. Als je je niet beweegt, verstijven je spieren en ben je er over 2 weken nog niet vanaf :blush:

Tja, gaan slapen en opstaan is zwaaaar Kl.te! Als ik ga liggen, dan lijkt het wel of mijn protheses mijn hele borstkas plat drukken! Ook komt mijn bh dan op mijn wondjes! Afgelopen nacht heb ik dus mijn bh een stukje losser gedaan (vanwege de wondjes).

Omhoog komen na het slapen is al helemaal een ramp! Maar dat is ook omdat je dan dus 8 uur niet hebt bewogen en je spieren dus stijf zijn! Ik denk ook dat ik vanavond gewoon zittend op de bank ga slapen! Dan is het veel makkelijker om op te staan!

De drains zijn er gisterenmiddag uit gehaald. De eerste kant was makkelijker dan de 2e kant. Je moet dan ook goed inademen, en dat deed ik bij de 2e kant al niet meer...waardoor je dus meer pijn voelt!

Raar gevoel is dan ook dat als de drains er net uit zijn, je een soort nat voelt borrelen als je praat! Best grappig om te voelen, maar ik maakte me er wel zorgen om!

Al met al had ik niet zo veel wondvocht!

Nou nog even kijken hoe ik me ga vermaken! Al mijn films en series staan om mijn MultiMediaSpeler op mijn kamer. Daar kan ik alleen maar liggen (wat dus pijn doet), dus moet ik even kijken wat ik tussen 12.00 uur en 17.00 uur in godsnaam ga doen allemaal! :blush:

Nou, dat was weer een lang verhaal!

Ik heb gisteren al foto's gemaakt, maar ik kan ze nu niet op de pc zetten (kabeltje ligt boven :angry: ), dus die hebben jullie nog tegoed van me :141:

Groetjes,

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey nou dat is toch goed nieuws! :D Je spierpijn gaat al snel weg, je had niet veel wondvocht en je drains zijn eruit... klinkt goed! Het liggen en opstaan lijkt me ook k*t. Maar als je een soort van kussen verzameling maakt op je bed en een groot kussen onder je matras, zou dat niet al beter zijn? Dan zit je wat meer rechtop. Deed ik vroeger altijd als ik strontverkouden was.

Veel succes met jezelf vermaken! Hopelijk is er iets leuks op tv en ben je niet gedoemd om heel de middag tellsell reclames te kijken :98: misschien een goed boek? :)

En anders gewoon lekker veel op t forum zitten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat opstaan na het slapen zul je nog wel even houden hoor,had ik ook zelfs nog na weken,dan krijg je een soortje druk overal op,en is gevoelig ja.

net of ze dan ook even goed moeten liggen,je prothesen hihi zo voelt da,even terug in hun positie,voelt niet pijnlijk,maar vreemd

over een paar weken ben je niet anders gewend,en heb je alles toch maar is doorstaan.

lekker lezen,puzzelen,en thee drinken maar goed,dan duurt van 12 tot 17uur ook nog lang,hopenlijk sleep je je de dag een beetje door.

sucses en alsnog beterschap...

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meiden,

Vandaag gaat alles weer goed! Spierpijn is een heeel stuk minder (alleen 's ochtends bij het opstaan nog)!

Had net alleen een niesbui! Lijkt nu net of er een klein stukje van mn hechting losgesprongen is ofzo :unsure: Tja.

Vandaag mag ik officieel weer douchen, maar ben toch bang dat de hechtingen nog niet goed genoeg genezen zijn om te gaan douchen (bij mij duurt dat altijd 45 minuten ofzo :blush: )

Ik heb er toch een beetje moeite mee om het allemaal te vertrouwen...maandag lag ik nog helemaal open, en vrijdag mag ik al weer douchen. Tja, gek vind ik het!

Nog even een tip voor degenen die een band om krijgen: Dit schuurt nogal onder de oksels, dus mijn vriend had dinsdag een goed idee! Ik heb zachte papieren zakdoekjes half in de bh en half omgeslagen over de band. Dit is ook handig voor het zweet. Dan vervang je gewoon een keer het zakdoekje, en klaar :152:

Zojuist heb ik even de eerste foto's toegevoegd op mijnalbum! Wat me opvalt (alleen op foto's) is dat de ene groter is dan de andere. Zou dit door de zwelling komen? Er zit namelijk in beide 320CC en van tevoren was het ook niet zo'n groot verschil.

Ben benieuwd wanneer dit allemaal weer goed komt! 26 april moet ik op controle, maar ik maak me nu toch al wel wat zorgen. Ik wil namelijk niet nog eens onder het mes! :blush:

Nouja, goetjes en laat me aub even eerlijk weten wat jullie van de foto's vinden!

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nicole,

Je hebt het ergste al achter de rug ondertussen! De pijn is al een stuk minder en ja, een niesbui kun je nu nog wel missen natuurlijk! :) Maar zo vlug zullen die hechtingen toch wel niet openspringen. Ik was ook op maandag geopereerd en op woensdag heb ik voor 't eerst terug gedouched, dus zou wel moeten lukken, je hebt allicht nog wel pleisters op je hechtingen toch?

Heb je ergens een link staan om je foto's te kunnen bekijken? Vind hier niet direct iets?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nicole,

Bedankt voor je ww en link, dus ik ben de eerste, dan gaan we maar de spits afbijten hé! :38:

Heb je foto's eens aandachtig bekeken en je hebt op je voorfoto's ook al een verschil in grootte (de rechtse is als ik het goed heb ietsje groter dan de linkse) dus dat is iets wat blijft, maar daar zou ik me persoonlijk echt geen zorgen om maken, had dat ook, zelfs meer dan bij jou en heb ook in beide borsten evenveel cc gekregen. Je moet maar bedenken dat de meeste vrouwen een verschil in grootte hebben tussen beide borsten, bij slechts weinigen zijn ze perfect gelijk. Niet meer dan natuurlijk dus! :D

Voor de rest zien ze er al heel mooi uit, en eens de zwelling weg is en ze zullen beginnen indalen komt dat helemaal in orde! Passen ook goed bij je lichaam qua verhouding. Zal echt niet nodig zijn om nogmaals onder het mes te gaan hoor, geen zorgen om maken! :35: Geniet ervan meis, en doe nog lekker rustig aan hoor! Nog een goed herstel verder!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Ik vond ze er ook al goed uitzien!! Het verschil zag ik pas toen ik er speciaal op lette, dus ik vind het reuze meevallen! En de maat past echt heel erg goed bij je. Ja je mag wel blij zijn ermee :3: En nu maar kijken hoe ze steeds mooier en mooier worden, leuk :D

Kom je de dagen nog een beetje door? Ook qua vermaak enzo?

Trouwens: 45 min douchen???! Dat je huid niet weg is geweekt ondertussen... :)

Liefs jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Nicci,

Ik mocht gisteren al douchen van dr. van Selms!!!! Nou dat zag ik toch echt nog niet zitten, misschien dat ik het vandaag wel al probeer. Dus kun je nagaan! Goede tip van die zakdoekjes, voel de band nu al zitten onder mijn oksels en moet nog 6 weken min 1 dag.....

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Bedankt voor de leuke reacties op mijn foto's!

@ Bloempje70:

Toch raar dat iedereen andere richtlijnen krijgt.

Jij mag eerder douchen dan ik.....ik mag mijn band eerder af! Gek he?!

Ik hoef mijn band en sportbh alleen de eerste 2 weken dag en nacht om. Daarna moet ik 4 weken een bh gaan dragen zonder beugel voor overdag en snachts de sportbh en band. Gek he! Na 2 weken ben ik er dus eigenlijk al voor het grootste gedeelte vanaf.

Vrijdag ga ik even kijken of ik een voorgevulde bh kan vinden zonder beugels. Ik heb namelijk nogal punt-tepels....dus ik wil graag een vulling in mn bh. Dan ziet het er allemaal wat beter uit :blush:

Heeft iemand toevallig tips waar ik zo'n bh kan halen? (behalve Livera en Hunkermoller).

Groetjes,

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nicole,

Ja, elke pc geeft z'n eigen richtlijnen, maar jij doet ermee wat je wilt natuurlijk! Daarmee bedoel ik, mijn pc zei dat ik 2 weken dag en nacht sportbh moest dragen en dan nog 2 weken enkel overdag, maar heb in navolging van wat ik hier las, toch 6 weken dag en nacht de sportbh gedragen, kwestie van geen risico nemen en je borsten de tijd geven zo goed mogelijk in te kapselen. Dus ik zou in jouw geval gewoon doorgaan met de sportbh, maar je moet natuurlijk zelf weten hé!

Anders alles goed? Niet te veel pijn gehad? Fijne dag nog!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bloempje70,

Lief dat je meedenkt, maar ik bedoel dat mijn tepels eigenlijk helemaal opgezet zijn. Ze staan een stuk vooruit.

Ik zei "vroeger" met mijn AA-cupje altijd dat ik een borst op een borst had. :152:

Tja, als ik straks weer ga werken en ik strakke blousjes aan moet, dan zie je dus echt dat ik behoorlijk vooruit-stekende tepels heb. Dat is niet echt fijn om mee rond te lopen, vandaar dat ik de voorgevulde cups koop.

Ik werk van half 9 tot 5...dus als ik thuis ben kan ik de sportbh en band weer om doen....dat was ik al van plan (ook omdat ik het anders erg kort vind).

Bekijk de foto's van de zijkant maar eens goed, dan zie je wat ik bedoel :141:

Groetjes,

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Nicole,

Ik had je al bericht, maar lees nu dit berichtje pas. Ik denk dus inderdaad dat jij ook een lichte vorm van tubereuze borsten hebt. Google er maar eens op. Je hebt 4 gradaties en de ergste is 4. Het betekent buisvormige borsten. Bij jou is het alleen je tepel(hof). Dat had ik vroeger voor die 5 jaar borstvoeding ook precies zo.

Niettemin vind ik het heel mooi geworden hoor! Vind 'normale' borsten steeds minder mooi dan siliconeborsten whahaha.

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nicole,

Heb je foto's bekeken en vind ze al veel verandert, de zwelling is al fel verbeterd en er komt al een mooie ronding in, ze lijken al een beetje aan het indalen. Jij kunt dat natuurlijk zelf beter beoordelen want foto's kunnen soms een beetje vertekenen. Vind ze er al heel mooi uitzien. Je hebt inderdaad wat Bloempje ook al zei een lichte vorm van tubereuze borsten, dus begrijp het heel goed als je daarvoor voorgevormde bh's wil dragen, die vlakken dat een beetje af. Maar vind het niet heel erg hoor, het valt reuze mee. Geniet ervan meid, je zult er vast wel al heel trots op zijn! De maat staat je trouwens ook heel goed!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

hey nicole! hoe gaat het ermee? :)

hoe is de pijn bij jou na 11 dagen? goh, k wilde dat ik al zover was! ;) af en toe trekt alles samen, wat een klote gevoel. en mn linker arm is helemaal opgezwollen! ik had er nog niet echt aandacht aan besteed en dacht dat het een klein blauw plekje was van t infuus, maar hij is gewoon super dik! dus dat ding kan ik niet echt buigen, kan je nagaan wat ik allemaal kan met één bruikbare onderarm :D haha

maarja zal allemaal wel goed komen. bij jou is het zeker wel een stuk beter nu met alles? en hoe zien je boobies er ondertussen uit? zie je ze veranderen enzo? :)

liefs jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Jen,

Even een late reactie, maar met mij is alles goed hoor! Ik heb er nog maar heel weinig last van, dus waarschijnlijk woensdag weer werken :74:

Over het algemeen heb ik eigenlijk vrij weinig pijn aan gehad. Ik heb er vantevoren heel erg over nagedacht over wat ik allemaal doe met die spieren. Daarom kon ik me er ook wat beter op instellen en viel het achteraf allemaal wel mee.

Met de drains sjouwen was het meest vermoeiende....en de drains er uit laten halen wat het vervelendste!

Nu heb ik eigenlijk alleen maar pijn als ik veel loop of met dingen ga sjouwen.

Morgen moet ik om 12.00 uur op controle...dus dan krijg ik weer vanalles te horen wat ik wel en niet mag doen. En dan ga ik eens vragen waarom je eigenlijk je armen niet omhoog mag doen...want dat snap ik nogsteeds niet :106:

Hoe gaat het met jou Jen?

Mag ik trouwens je ww? Dan kan ik eens kijken hoe mooi jouw resultaat is geworden;)

Groetjes,

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nicci!

Ik volg je topic al een tijdje, wat goed dat je al bijna pijnvrij bent zeg! Ik krijg over 3,5 week ook een dual plane bv dus vind dat heel fijn te horen. Denk je dat je het wel aankunt weer te werken? Weet natuurlijk niet of je lichamelijk zwaar werk doet.

Ik las dat je een lichte vorm van tubereuze borsten hebt. Ik had daar nog nooit van gehoord, maar ben het gaan opzoeken en ik denk dat ik dat ook heb. Bij mij steken ze ook uit zeg maar. Zou ik jouw foto's mogen bekijken?

Succes met je herstel!! :) nog maar even lekker genieten van je vrije daagjes voor ze weer voorbij zijn

Liefs, Boobie87

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Nicci,

Nou toch echt heel fijn om te horen dat het allemaal mee is gevallen, aangezien je van te voren zo bang was voor de pijn :) De eerste paar dagen en nachten zijn dan wel gewoon zwaar klote, maar het is het echt zo waard... al zou de pijn verdubbeld worden, ik zou het meteen weer doen :76:

Welke cupmaat heb jij nu trouwens? Of heeft jouw sportbeha (net als de mijne) maar 1 maat? Echt irritant, nu weet ik nog niets haha

Wanneer je je armen boven je hoofd brengt, komen je borstspieren flink in beweging. Lijkt me niet zo goed aangezien ze nog niet de oude zijn. Dus dat mag niet, net als sjouwen :140:

Succes met werken al woensdag, hopen dat het goed gaat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.