Jump to content

Nicci89 : 12 april 2010 : Dr. Freso : Quole Waalre

Recommended Posts

Hallo meiden,

Ik ben Nicole, wordt in mei 21 en ben al sinds mijn 17e bezig met mijn borsten. Ik wil sinds die tijd al een borstvergroting maar kreeg van de huisarts eerst de pil. Dit holp maar een klein beetje. Ik had eerst een hele kleine AA en na de pil kreeg ik een AA/A. Toch werkte de pil beter op mijn kont dan op mijn borsten :angry:. Tja.

Vorig jaar had ik een beugel gekregen (ik had 1,4 CM overbeet) en dit is gelukkig in 10 maanden tijd "klaar" (heb nu nog maar een overbeet van 0,45 cm!). Mijn eerst projectje was dus klaar en ik was weer 10 maanden afgeleid van mijn "borstenprobleem" doordat ik met mijn tanden bezig was.

Sinds november ben ik weer dag en nacht bezig met mijn borsten en was ik dach en nacht aan het twijfelen of ik een BV wilde doen. Ik twijfelde voornamelijk om de reacties van mensen om me heen (voornamelijk mijn ouders) en ook omdat ik van mezelf al weet dat ik zooooo'n verschikkelijke pieperd ben (qua pijn). Het lijkt me dus ook echt geen pretje de 1e week na de BV!

Toch heb ik vorige week te horen gekregen dat ik 12 april a.s. om 10.00 uur onder het mes mag! :63::5:

Ik ben nog heel erg aan het twijfelen of ik een grote B, kleine C of volle C wil. Ik vind het zo moeilijk! Vooral omdat ik totaal niet weet wat de maten allemaal inhouden en hoe het zal staan bij mijn lichaam (1,63cm en 50kg).

Komende maandag (22 maart) ga ik samen met de PC een maat uitzoeken, dus ik ben nu vollop op internet aan het rondkijken wat een juiste maat is voor iemand zoals ik. Ik wil straks ook niet dat ik terug kijk en zeg "had ik toch maar een paar CC groter gepakt" en ook wil ik niet dat ik straks uit narcose kom en opsta uit mijn bed en dan zo voorover val omdat ze te groot zijn :4: haha.

Heeft iemand tips?

Ook wil ik aan mijn PC vragen wat nou het beste is voor mij qua voor de spier, achter de spier of er tussen in. Ik weet zelf niet eens wat het verschil is (natuurlijk snap ik wel waar de implantaten dan komen, maar ik weet niet wat het gevolg ervan is). Ik hoop hier duidelijkheid over te krijgen maandag.

Ik heb het vorige week verteld op het werk en ze gaan er vanuit dat ik 1 week ziek ben en daarna weer mooi kan komen werken (als secretaresse). Nou ik kan het me niet voorstellen dat ik binnen een week weer rond kan huppelen!

Hoe zijn jullie ervaringen hiermee?

Pff wat een lang bericht! Ik zal jullie niet meer vervelen en wacht vol spanning jullie tips af:)

Groetjes,

Nicole

• Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hey Nicole,

ook jij welkom hier! zijn heel wat nieuwe dames vandaag erbij gekomen. leuk!!!

wat fijn dat je al een datum en tijd hebt.

tja,wat maat betreft dat kan alleen jij invullen. ik weet wel dat "nep"borsten kleiner ogen dan "echte" borsten. en het went zeeeeer snel,de grootte!

de pc kan dan best wel inschatten hoeveel cc je nodig hebt voor een bepaalde cup. ik zou foto's opzoeken op internet en die meenemen en dan kun je hem laten zien wat jij mooi vind. maar ook foto's van wat je juist niet mooi vindt is geen slecht idee (heb ik ook gedaan).

en met wanneer weer werken ligt het er erg aan hoe je ze geplaatst krijgt.

bij een dual plane ben je wel een aantal weekjes meer zoet dan bij een voor de spier plaatsing . daarbij is het herstel vaak minder heftig. maar dan nog moet je wel rekenen op een week of 2-3 vind ik. ik heb 2 weken NIX gedaan en ben eind 3e week gaan werken,. ben kapster en heb alleen maar geknipt. verders nix. tot aan de 6 weken. met bijna 8 weken ben ik weer alles gaan doen. had een weekje vakantie ertussen.

dual plane ben je vaak al 3 weken zoet met nix doen/kunnen,is wat ik van de meeste dames begreep.

en hoe jij ze geplaatst krijgt ligt ook aan je pc. de ene plaats graag voor en de ander erachter/dual plane. daarbij ligt het ook aan je eigen weefsel. of je genoeg weefsel van je eigen hebt.

en geen een berichtje is te lang hoor of zijn vragen te veel. en je verveelt ons echt niet. daar is dit forum voor!

ik zet nog wel ff je naam bij je topictitel,is wat handiger om je te zoeken..

liefs Patries

Guest jennifer_whatever

Hey Nicole,

Leuk voor je dat je al een datum hebt! :D Dat schiet al lekker op! Dat je je nogal wat aantrekt van de reacties van anderen heb ik ook, maar gelukkig voor je dat zoiets je niet tegen heeft gehouden :) Vielen de reacties wel mee? (ik moet het nog steeds vertellen... :12:)

T is echt heel moeilijk om het aantal cc's te kiezen, ik twijfel ook af en toe nog steeds over 350 of 375 maar heb besloten gewoon maar op de pc te vertrouwen, die weet wat ie doet en wat mooi staat bij jouw postuur!

Succes maandag, hopen dat je daar naar buiten loopt zonder (te veel)verdere vragen of twijfels :)

Liefs jen

ps. haha jouw ervaring met de pil komt me ook wel bekend voor trouwens

Hallo meiden,

@ Patries473: Bedankt voor de tips! Ik zal maandag goed informeren waar mijn nieuwe meiden komen te zitten:P Ook waarom ze ze daar willen plaatsen en wat voor gevolg dit dat zal hebben qua genezing.

@ Jennifer:

Nou, ik heb knallende ruzie gehad met mijn moeder voornamelijk <_< . Dit was ook echt omdat mijn moeder alle negatieve dingen meteen ziet en niet de positieve dingen. Ze zei ook tegen mij dat ik eerst maar eens de Pfaffs moest kijken en dan vooral de aflevering waarbij Debbie net thuis kwam van een vergroting. Ook moest ik van mijn moeder documentares kijken van wat er allemaal mis kan gaan bij zo'n operatie. :wacko:

Tja als ik dat allemaal gedaan had was ik bang geworden om het te laten doen, dus ik heb dat advies maar lekker langs me neergelegd. Bovendien gaan er iedere dag operaties verkeerd en heb je dat totaal niet in de hand!

Tja, mijn moeder is een beetje het typje die vind dat je beter niet met het vliegtuig kunt gaan omdat hij wel eens neer kan storten of dat ik beter net met de bus kan gaan omdat die ook vaak ongelukken maken :blink: . Het is een wonder dat ik de deur nog uit mag :118: haha!

Toen ik het op het werk tegen mijn collega zei, begon ze ineens over haar borstvergroting :unsure:. Ik wist niet eens dat ze er ook een had gehad. Dat was wel grappig dus. Minder grappig is dat ze nu van mening is dat ik na 1 week weer mooi aan het werk kan, terwijl ik me dat echt niet kan voorstellen!

Andere reacties waren voornamelijk "Jij? dat heb je toch niet nodig", "nergens goed voor", "kost veel te veel en heb je niks aan", "na 10 jaar kun je weer nieuwe kopen" en dat soort reacties.

Eigelijk ben ik nog het meest bang voor de reacties van alle jongens. Ik weet niet hoe jongens op "neptieten" reageren. De een kan er heel lief op reageren en de ander heel bot. Tja, moet je het maar mee doen dan :blush:

Ik twijfel voornamelijk over de grote omdat er hier veel meisjes zijn die zeggen: had ik maar een aantal CC groter gepakt. Daar ben ik ook bang voor. Maar dan denk ik weer: misschien is dat omdat ze opgezwollen waren en dat de damens dat hier mooi vonden, maar daarna gaat de zwelling weg en dan zijn ze ineens de maat die ze eigenlijk wouden. Tja, toch zal ik tot op de dag van de operatie over dingen blijven twijfelen. Dat weet ik nu al :104:.

Maar dan zoek ik gewoon afleiding de komende 3 weken :162: :51: .

Succes met het vertellen tegen iedereen!

Groetjes,

Nicole

Guest jennifer_whatever

Hey Nicci!

Jammer dat je moeder zo bezorgd is, die van mij is ook zo hoor! Maarja, beter dat ze zo reageren dan dat ze het niet zouden kunnen schelen toch! :) Gelukkig ben je oud en wijs genoeg om zelf te beslissen hierover. En ach, als het allemaal achter de rug is, zal je moeder misschien wel inzien dat het toch niet zo'n verkeerd idee was omdat je er zo blij mee bent :D

Laat al die anderen maar kletsen over dat het teveel kost of dat je er niets aan zou hebben! Dat weet jij wel wat beter denk ik! Nou, in ieder geval heb je het verteld, dat scheelt!

Ik ging gisteren langs m'n moeder met het plan om het te vertellen, maar op de één of andere manier kwam het gesprek op een gegeven moment op het onderwerp hersenoperaties uit, en hoe knap het wel niet was dat zoveel mensen van een hersentumor gered konden worden terwijl ze vroeger niet eraan konden doen blabla. Ja hartstikke knap en geweldig maar ik durfde er eigenlijk niet meer over te beginnen...terwijl ik echt de intentie had :69: ZUCHT! volgende keer beter dan maar.

Wel heb ik het al aan mijn twee beste vrienden verteld. En ondanks dat ze altijd zitten te kwijlen over meiden met grote borsten, reageerden ze met: "oh nou ze zijn toch in verhouding? daar gaat het toch om? ik vind kleine borsten eigenlijk wel heel mooi." :77: TJA daar heb ik ook veel aan! Maar ach dat zeggen ze natuurlijk alleen maar omdat dat lief is volgens hen. Ik ga ze ook maar niet laten zien dat mijn borsten eigenlijk helemaal niet in verhouding zijn omdat er wat kussentjes, kipfilet enzovoorts inzit! ;)

Maar het gaat er eigenlijk alleen om wat jezelf mooi vindt toch? en niet om de rest! Plus dat ik wel denk dat mannen positief gaan reageren hoor, en anders: :151:

C vind ik ook een perfecte maat. K denk echt wel dat je super tevreden kan zijn als je dat hebt! Maar gewoon nog ffies goed bespreken met je pc wat je precies wilt.

Veel succes maandag iig!!!

Liefs Jen

Jemig wat een lang bericht :blink:

Heey Jen,

Het lijkt er een beetje op dat je vriendinnen een beetje jaloers zijn :38: haha!

Gelukkig was mijn beste vriendin en beste vriend (enigste vrienden waartegen ik het heb verteld) er wel positief over. Ik kan er ook gewoon met hun over praten en ze zijn er ook in geinteresseerd gelukkig. Ik heb het met haar ook vaak over de maat. Ik wil dus een C en ze zegt dat ze zelf ook een C heeft (wat ik erg betwijfel!, volgens mij is het meer een kleine B :39: ).

Het is wel jammer dat je het niet kon vertellen tegen je moeder gisteren. Ik woon ook nog thuis dus het was wat makkelijker voor mij om een juist moment te vinden. Toch heb ik er ook 3 weken over gedaan voordat ze het wisten!

Ik kan je wel zeggen dat het niet meer zo erg is om te vertellen als je het al een paar keer hebt verteld! Mijn ouders en mijn beste vrienden vond ik het moeilijkst. Ook op het werk was het wel raar, maar van hun mening trok ik me niet echt veel van aan (daar ben ik over 3 maanden tenslotte toch weg :38:.

Ik heb er ook altijd kussentjes in zitten trouwens:P haha. Ik had "vroeger" altijd al voorgevormde BH's. Vervolgens wou ik ze een beetje groter laten lijken en kocht ik voorgevormde push-up's. En de laatste stap is nu voorgevormde push-up's met dikke kussentjes die je er ook nog uit kunt halen.

Als iemand me dus ziet met kleren aan, lijkt het dus net of ik een kleine B heb, maar dat is dus echt niet waar :46:.

Op deze manier heb ik de mensen om me heen dus al een beetje late wennen aan "grotere" borsten dan dat ik echt heb.

De foto's van de meiden die het al hebben laten doen helpen ook echt enorm bij de keuze. Vind je ook niet?

Ik heb gisteren ook alvast wat voor-foto's gemaakt, maar als je dan ineens je "lelijke" borsten op de computer ziet.....dat is toch ook wel ff schrikken zeg :16:. Echt niet grappig.

Nouja, hopen dat we straks hele mooie na-foto's hebben :127:

Groetjes,

Nicole

Guest jennifer_whatever

Hey Nicole!

Mooi dat je vrienden er positief over waren! :)

Die vrienden van mij zijn trouwens mannelijk (vandaar dat kwijlen over grote borsten haha) ik dacht dat het makkelijker zou zijn om het eerst aan hen te vertellen en daarna pas aan vriendinnen. Dat lijkt me wel wat moeilijker :12: We hebben het een keer eerder over borstvergrotingen gehad, niet over mij maar gewoon in t algemeen, en de reacties waren gemengd zullen we maar zeggen! één is echt heel erg tegen, maar zij heeft cup E ofzo dus ze moet niet zo zeuren! :146:

En het allerergste lijkt me m'n vader en broertje... pff ik weet niet hoe ik dat ga doen! Soms lijkt het me ook wel wat om ze gewoon door steeds meer kussentjes steeds geleiderlijker iets groter te maken en het dan gewoon niet te vertellen :5:

Die push-up met kussentjes is inderdaad echt een life saver! Ik doe ook altijd kussentjes in mn bikinitopje maar dat geeft echt te veel stress! haha na elke stap sneaky proberen te controleren of ze nog niet te zien zijn, wat een ellende! maar snel a thing of the past!

Die van mij heb ik ook al uitvoerig gefotografeerd, k werd er ook echt niet vrolijk van en kreeg gewoon een beetje medelijden met ze. Tijd voor de upgrade! Er zijn hier echt meiden met borsten waar ik echt DIRECT voor zou tekenen, echt mooi! Hopen dat die van ons ook zo worden.

Trouwens echt balen dat je maar 1 week krijgt om te herstellen van je werk! En zeker als je collega ook een bv heeft laten doen, weet ze toch dat 1 week niet genoeg is?

Liefs Jen

Soms lijkt het me ook wel wat om ze gewoon door steeds meer kussentjes steeds geleiderlijker iets groter te maken en het dan gewoon niet te vertellen :5:

das precies wat ik heb gedaan! Niemand wist ervan en nu nog niet, en geen kat die het merkt gek genoeg! Voor mij heeft het in ieder geval gewerkt. Wel benieuwd of ik deze zomer reacties zal krijgen, in winterse kledij kun je nog wel veel camoufleren.

Hoi Nicci89,

Welkom hier en wat goed van je dat je de stap durft te wagen, dan is het einelijk bye bye pushup die zo lekker gaan jeuken als je begint te zweten (bij mij tenminste) Ik ben op 1 maart een bv ondergaan en ik moet zeggen dat ik er 2 weken tocht flink last van heb geha (zie mijn topic)

Nu heb ik alleen veel last van mijn rug omdat ik niet op mijn rug slapen gewend ben en die verrekte kwel bh zo knelt. Je krijgt als je ze acher de spier plaatst ook nog een band die je boven je borsten draagt en de protheses naar beneden duwt. Die heb ik dus en ik moet hem 6 weken dag en nacht aan. En mag alleen uit als je douched of je borsten masseerd.

Ik heb ze achter de spier omdat ik boven te weinig vet en weefsel heb, je zou dan de prothese kunnen zien of voelen, bovendien zou achter de spier ook minder kapselvorming zijn.

Ik werk ook als secretaresse en heb 2 weken vrij genomen, er was ook een vrouwtje daar die zij zo van ja mijn schoonzus stond na 2 dagen alweer te werken, daar heb ik me dus echt niets van aan getrokken 2 weken heb je echt wel nodig.

Ik heb trouwens net als jij een beugel en ik mag hem ik juni uit, had een overbeet van 11mm maar wil ik ze perfect opelkaar hebben moet ik een onderkaak op, maar dat gaat me te ver. Ik ben al een gelukkig mens nu ze boven mooi recht staan.

Nou wat een verhaal he.

dikke knuf Moniqueje

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie warm welkom en jullie tips :38:

@ Moniqueje:

Ik moet morgen naar mijn laatste consult. Ik ga dan ook vragen waarom ze eigenlijk achter de spier moeten en wat het verschil is met tussen de spier. Ook krijg ik dan te horen welk aantal CC ze er in willen stoppen. De vorige keer wouden ze er 210CC in stoppen als ik me niet vergis. Dat was dan wel maar voor een grote B / kleine C. Ik hoor toch veel meisjes dat ze er toch spijt van hebben dat ze niet wat groter gepakt hebben. Daarom heb ik nu ook besloten (mede met foto's van sommige meiden hier) om een normale tot grote C te pakken. Ik ben 1.63 en weeg 50/51. Ik denk dat dit net niet te groot wordt dan.

Die band waar je het over hebt, lijkt me echt niet fijn :139:! Tja, als hij er maar 2 weken om hoeft en ik er dan voor altijd een prachtig stel meiden bij heb....dan is het het toch wel waard denk ik. Ook al weet ik van mezelf dat ik een hele erge pieperd ben qua pijn en dat ik het ding ook echt zal gaan vervloeken, tja. So be it! :106:

Ik mag me gelukkig gewoon ziek melden (ik werk bij Philips). Wel moet ik dan iedere keer dat ik ergens naartoe ga (operatie, drains laten verwijderen, eventuele controle-gesprekken) bellen en melden dat ik weg ga en weer melden als ik weer thuis ben :158:. Tja, voelt een beetje als een gevangenen, maar dat moet dan maar. Ik heb al wel verteld dat ik me weer beter meld als het weer goed gaat en dat ik dan nog 2 dagen vrij neem....tja ik moet toch wel nieuwe blousjes gaan kopen voor op het werk enzo. Ook nieuwe BH's zijn dan niet echt overbodig. Die kan ik moeilijk al voor de operatie gaan kopen. Dadelijk koop ik 75C en komt het uit op een 75D. Zit ik daar dan met een paar overbodige BH's :lol:. Tja.

Gelukkig is mijn beugel er in december al uit gegaan. Ik had het er ook wel echt mee gehad:mad:! Ik heb de eerste 3 maanden mijn tanden niet op elkaar kunnen zetten! Gelukkig haalde ze na 3 maanden mijn onderbeugel eruit en ging het weer een stuk beter! Daar heb ik dus ook genoeg problemen mee gehad! Hopelijk gaat dit "project" toch wel een stuk beter!

Pfff weer zo'n lang bericht :38: haha.

Ik zal me morgen weer melden als ik weet wat we precies gaan doen qua operatie!

Groetjes,

Nicole

Hoi nicci,

Jij hoeft de band maar 2 weken? ik moet hem 6 weken dag en nacht omhouden het houdt je borsten op zijn plaats. als de pc zegt dat hij ze achter de spier plaatst dan heb je te weinig vet of borstweefsel om ze voor de spier te plaatsen.

Ik hoor nog van je he?eje

liefs,

monique

Hoi,

6 weken? oh dan heb ik het verkeerd begrepen of verkeerd opgeslagen :107:

Ik heb het hier ook helemaal nog niet met mijn PC over gehad. Ik ben daar namelijk op consult geweest voor de standaard info. Ik wist toen ook nog niet of ik het wou doen. Maar om mijn werk (ik kan vanaf 27 april geen vrij meer krijgen) moest ik het zo snel mogelijk doen. Dit heb ik dus 1,5 week geleden beslist en gelukkig kon ik nog op 12 april terrecht!

Morgen krijg ik dus pas het echte inhoudelijke gesprek met alle details.

Ik zal dus zeker vragen over de band!

(is dan dus eigenlijk niet zo handig om met die band om op het werk te zitten dan. Mooie accessoire op een blousje :106:

Jullie horen morgen zeker van me!

Groetjes,

Nicole

Guest Yasmin

Hoi Meid,

ik denk ik plaats ook een berichtje bij jou topic:) Succes morgen tijdens het gesprek met je pc. Je bent dus 163 cm en 50 kg? Je zegt dat je je toch wat zorgen maakt over de reacties van je omgeving en jongens. Je bent nog vrij jong en dit wordt je eerste BV, je zult vast wel weten dat dit waarschijnlijk niet je laatste BV zal zijn. Vaak moeten implantaten na een X aantal jaren vervangen worden. Ik denk dat een mooie C-cup het mooist zal zijn voor een petite girl als jij. Daar kun je een aantal jaren een hele hoop plezier aan hebben, en waarschijnlijk oogt het ook natuurlijk! Ondertussen ben je straks gewend aan je mooie C-cup en kun je wanneer je implantaten aan vervanging toe zijn, kiezen voor een grotere cup. Dit zijn mijn gedachtes, ik hoop dat je er iets aan hebt...

Ik ben benieuwd naar je gesprek morgen!

Groetjes,

Yasmin

hey Nicci,

Tja we weten waar we t voor doen he, ik draag op t moment op t werk alleen pakken dus blouse mat jasje en dan valt t niet op. of een blouse met een gillet is ook t makkelijkste om aan te doen want je mag je armen ook 6 weken niet omhoog doen dus je moet het of van onderuit aan kunne trekken of een blouse dan kun je en arm erdoor doen en je andere arm achterlang de blouse aan doen, t is even een gehannes maar je krijgt er wat moois voor terug

grtzzz Moniqueje

Heey meiden,

Eindelijk heb ik een besluit:P

Ik krijg een volle 75C; met behulp van 260, 290 of 320 CC (waarschijnlijk 290CC).

De ruwe ronde protheses komen tussen de spieren (Dual Plane).

Pff...nu begint het pas. Nu moet ik na gaan denken wat ik aan ga doen haha!

Ik kan natuurlijk geen spijkerbroek aan doen want die krijg ik niet omhoog gehesen na de operatie en ook een losser tshirt is wel handig. Pffff je moet wel creatief zijn, volgens mij, wil je overal aan denken :blush:

Morgen alvast mn Arnicadruppels en vitamine C kopen. Ik zal maar een dubbele dosis halen en er een week eerder mee beginnen. Ik weet namelijk dat dit mij mij altijd wat langzamer opgenomen wordt dan bij andere. En het is toch wel belangrijk denk ik!

Nog zat te doen dus! Ik ben blij dat het nog 3 weken duurt qua voorbereiding (maar qua zenuwen niet!).

Groetjes,

Nicole

Guest jennifer_whatever

Mooi dat er een besluit is genomen! :35: Lijkt me wel een stuk prettiger en leuker als het allemaal iets concreter wordt! En een volle C is natuurlijk ook gewoon top ;) Rond, ruw en via dual plane krijg ik ook. Is voor de rest alles duidelijk geworden?

Lekkere slobberkleren voor erna lijken me ook wel handig. Ik heb hier weleens gelezen dat je aardig opgezwollen kunt zijn erna en dus je spijkerbroek alleen met veel moeite dicht kan krijgen (nachtmerries). Zo'n joggin' broek lijkt me dan wel relaxed.

Ben benieuwd hoe t post-bv proces bij jou gaat verlopen. Gelukkig woon je nog thuis, dan hoef je niet zoveel schoon te maken ;) Is weer een zorg minder!

Weet jij toevallig hoeveel vitamine C je op een dag mag innemen? T is niet echt goed voor je nieren om teveel in te nemen. Ik slik van A tot Zink pilletjes en die bevatten al 200% van de ADH. En arnica ga ik ook kopen! Anders weet ik zeker dat ik compleet blauw word. K ben een half jaar geleden van de trap gevallen en heb nog steeds een gigantische blauwe plek op mn been, dat is toch niet normaal!!!

Nou 3 weekjes nog maar, dat is niks! Ik nog VIER!! Pffff :)

Liefs, Jen

Hoi Jen,

Nou ik heb al 4 jaar vitamine B12 tekort. Hiervoor slikte ik ook vaak pilletjes enzo (nu krijg ik 1 spuit per 3 maanden en dat is nu genoeg). Toen ik deze "ziekte" net had, moest ik ook pilletjes en bruistabletten e.d. nemen. Ik kreeg toen van mijn dokter te horen dat ik 1 bruistablet per dag moest nemen en maximaal 1,5! Als je het een paar weken vol houd om te veel te nemen, dan worden je nieren inderdaad minder blij! Als je een weekje 2 tabletten neemt, zal dat niet zo'n grote gevolgen hebben (DENK IK tenminste).

Ik dacht ook al dat ik gewoon een joggin'broek meeneem en gewoon een t-shirt van mn vriend aan doe :blush:

Nu alleen nog kijken welk merk en welke maat sportbh! Maar mijn pc adviseerde me om gewoon een goedkopere sportbh te kopen voor de eerste dag. Ik kon dan verschillende maten kopen en dan op mijn 2e dag degene die past aan doen en de rest terug brengen. Tja, als ze die nog maar terug nemen dan :blush:

Toch best gek dat je al een half jaar een blauwe plek op je been hebt. Dan ben je toch goed hard gevallen!

Groetjes,

Nicole

P.s. Post-bv proces? bv is borstvergroting, maar wat bedoel je met Post? Ik zie ook wel eens staan "3 weken na PO". Is dat Plastische Operatie ofzo? Misschien een beetje een blonde vraag, maar dan past het straks mooi bij elkaar; blond en eindelijk grote tieten :blush: hahahaha (geintje! dat is een vooroordeel).

hey girls,

ArnicaB6 ben ik ruim 2 weken van te voren gaan innemen en vitamine C zelfs 4 weken van te voren. en dat kan geen kwaad,te veel vitamine C. dat plas je gewoon uit. ik nam 1000mg per dag,een bruistablet.

ook ben ik met die vitamine C ook meteen begonnen met zo'n A tot Zink tablet. beetje weerstand opbouwen.

en idd,het beste is een week of 2 een joggingbroek met jasje/vestje aan te doen. zit/ligt/hangt het fijnst op de bank :38:

en PO betekent Post Operatie= na de operatie

en er zijn geen domme vragen meiden; niet vragen,das pas dom!!!

liefs Patries

Guest jennifer_whatever

Hey Nicci

Beter dat je een prik voor B14 tekort kan krijgen! Ik voel me af en toe een soort van bejaarde door al die pillen die ik op een dag inneem. Vitaminepillen, extra zink, 6 (GROTE) collageenpillen, anticonceptiepil en dan straks extra vitamine C en arnica (of kan dat niet als pil?) Hmm volgens mij moet ik maar zo'n handig pillendoosje kopen, ff vragen aan mn oma waar zij dat vandaan heeft gehaald ;)

Weet je al waar je een sportbeha vandaan gaat halen? K zag op een forumbericht dat ze bij de V&D wel goede hebben. Lijkt me echt raar om straks gewoon lol te beleven in het kopen van bh's trouwens :S :D

En met post-bv bedoel ik gewoon na de borstvergroting mee. PO is Post Operation :) En joh, blonde vragen horen erbij, k heb ze ook genoeg haha (maar ook toen ik tijdelijk brunette was:( ) het lijkt mij trouwens leuk om binnen het stereotype blond en grote tieten te vallen :D

Hey Nicole,

Tof dat je nu weet wat en hoe! Mooi maatje 75 C, past vast prachtig bij je! Nu wordt alles concreet en kun je pas echt beginnen aftellen! SPANNEND!!! :104:

Na de operatie zit je nog 't best in jogging of huispak, en wel best iets dragen dat vooraan open kan met knoopjes of rits, want een t-shirt, daar geraak je de eerste dagen niet makkelijk in met de armen.

Liefs, :53:

Heey meiden,

Ik begin hm toch wel een beetje te knijpen hoor. Nog maar 2 weken en 1,5 dag! :blink:

Ik heb de afgelopen week al zelfs zitten denken "moet ik hier wel mee door gaan...het gaat zooo veel pijn doen" :blush:

Nja, dat zal nog wel vaker voor komen denk ik, maar ik zeg de afspraak niet af hoor! :angry: Ik heb eindelijk de stap gezet, en die datum neemt niemand van me af!

Jen, hoe gaat het met jou? Ben je ook al een beetje zenuwachtig aan het worden? Of nog raar gedroomd? haha!

Groetjes,

Nicole

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.