ocean Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 hoi hoiik krijg de 24 ste een operatie in belgie gendbij dokter de denou heeft iemand er varing met hem hoe zijn werk hier in iswant kan er zelf niets over vindenof ervaringen met het resultaad die belgie geeft word trouwens een nieuwe borstvergroting protece wisselben best bang dat het niet goed gaat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 Ik heb geen ervaring met Denou, maar ben wel in Belgie (Gent) geopereerd.Ben zelf bij dr. de Meyere geweest en ben super tevreden. Hij staat hier op het forum heel goed bekend.Ik zou hem zeker iedereen aanraden! Het is ook een hele rustige en vriendelijke man. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Love_boobies Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 Dr Danau, bedoel je.Lees het verhaal van Guppie op het forum maar eens. xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 Oeh.. Danau....Ik zou het niet doen. Bij guppie heeft hij het tot twee maal toe flink verknalt... Het enige dat ie daarna zei was: hoekandanau?Nee maar zonder gekheid... Guppie is nog bezig met een schadevergoedingsprocedure... En is bij Demeyere voor een hersteloperatie gegaan... Die heeft flink wat werk gehad om het weer mooi te maken...Sorry voor dit negatieve verhaal... Kan het niet mooier maken helaas...Succes!! Xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.