Marieke89 Posted August 23, 2014 Share Posted August 23, 2014 Hoi allemaal, Op (natrelle) borstimplantaten zitten markeringspunten die de arts gebruikt bij het plaatsten van de prothesen. Weet iemand of deze na het plaatsen aan de voorkant of achterkant zitten? Ofwel, kan het zijn dat je deze voelt zitten na de borstvergroting? Ik hoop dat iemand me kan helpen hiermee! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stevi Posted August 23, 2014 Share Posted August 23, 2014 Lijkt me niet dat je deze nog voelt zitten na de borstvergroting.. Zeker weten doe ik het niet hoor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lodieke Posted August 23, 2014 Share Posted August 23, 2014 Zelf voel ik ze niet, maar ik neem aan dat het wel kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jennifer120884 Posted August 23, 2014 Share Posted August 23, 2014 Hier heb ik nog nooit van gehoord.. Geen idee.. Zelf nog nooit gevoeld iig na twee operaties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nonky Posted August 23, 2014 Share Posted August 23, 2014 Ja kan natuurlijk als je zelf helemaal geen weefsel hebt om te bedekken.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marieke89 Posted August 23, 2014 Author Share Posted August 23, 2014 Ik denk dat ik dat in mijn rechterborst dus wel voel. Inderdaad iets onder mijn tepel net zoals op dat plaatje van jouw Lodieke.Links voel ik het ook niet, maar dat is misschien omdat rechts nog hoger zit dan links. Is een heel klein hard puntje, best vreemd om te voelen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.