Ga naar inhoud

Borsten insmeren voor de operatie?


Aanbevolen berichten

Zijn er hier dames die hun borsten insmeren met een crème (weken) voor de operatie?

Een vriendin van mij smeerde haar buik in toen ze 3 maand zwanger was, "voor het rekken, zeg maar" om striemen te voorkomen.

Dus ik dacht van kan misschien handig zijn borsten al u te smeten met een olie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

In ieder geval niet de dag van de operatie zelf!! Dan mag je helemaal

niets aan crème of wat dan ook op je lijf hebben. Kan je voorstellen dat die arts met zn handschoenen loopt te glibberen, omdat jij lotion op hebt. Lijkt me niet zo goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben er maanden van te voren mee begonnen, maar het heeft geen zin gehad helaas.. ;)

Je kan er beter voor zorgen dat je huid in goede conditie is door van binnenuit te werken als het ware, dus veel water drinken, vitamines binnen krijgen etc. Maar ook dan moet je maar geluk hebben met het 'rekvermogen' van de huid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ik ben na de operatie wel aan de slag gegaan met bio oil.. Of nouja gebruik het nu twee dagen. Vanochtend toen ik op mn zij ging liggen kwamen mn borsten eindelijk weer tegen elkaar aan. Dat deden ze eerst niet omdat ze zo hard nog waren. Lekker blijven smeren dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf van te voren niks gesmeerd. Ben wel ruim van te voren begonnen met multivitamine te slikken. Toen mijn littekens goed geheeld waren na de operatie en er geen korstjes meer op zaten ben ik begonnen met bio oil te smeren op de littekens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.