LinsR6 Posted August 23, 2014 Share Posted August 23, 2014 Zijn er hier dames die hun borsten insmeren met een crème (weken) voor de operatie?Een vriendin van mij smeerde haar buik in toen ze 3 maand zwanger was, "voor het rekken, zeg maar" om striemen te voorkomen.Dus ik dacht van kan misschien handig zijn borsten al u te smeten met een olie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jennifer120884 Posted August 23, 2014 Share Posted August 23, 2014 In ieder geval niet de dag van de operatie zelf!! Dan mag je helemaalniets aan crème of wat dan ook op je lijf hebben. Kan je voorstellen dat die arts met zn handschoenen loopt te glibberen, omdat jij lotion op hebt. Lijkt me niet zo goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ava Posted August 23, 2014 Share Posted August 23, 2014 Ja ik ben er maanden van te voren mee begonnen, maar het heeft geen zin gehad helaas.. Je kan er beter voor zorgen dat je huid in goede conditie is door van binnenuit te werken als het ware, dus veel water drinken, vitamines binnen krijgen etc. Maar ook dan moet je maar geluk hebben met het 'rekvermogen' van de huid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LinsR6 Posted August 23, 2014 Author Share Posted August 23, 2014 Dag van operatie inderdaad niet, dat staat op de papieren.Maar dacht de weken ervoor iets te smeren.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nonky Posted August 23, 2014 Share Posted August 23, 2014 Helaas is bindweefsel niet sterker te maken. Heb bij mn zwangerschap me rot gesmeerd met bio oil... Nou mn buik lijkt wel een rivierenkaart.......heelemaal kapot... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jennifer120884 Posted August 23, 2014 Share Posted August 23, 2014 Ik ben na de operatie wel aan de slag gegaan met bio oil.. Of nouja gebruik het nu twee dagen. Vanochtend toen ik op mn zij ging liggen kwamen mn borsten eindelijk weer tegen elkaar aan. Dat deden ze eerst niet omdat ze zo hard nog waren. Lekker blijven smeren dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 Heb zelf van te voren niks gesmeerd. Ben wel ruim van te voren begonnen met multivitamine te slikken. Toen mijn littekens goed geheeld waren na de operatie en er geen korstjes meer op zaten ben ik begonnen met bio oil te smeren op de littekens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.