Ga naar inhoud

Saxgirl : 5 november 2014 : Dr. Wu : IJsselland Ziekenhuis : Capelle a/d IJssel


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Wat fijn dat er een forum bestaat voor een borstverkleining.

Ik zal mezelf effe voorstellen. Ik ben Angela (42jr) heb 2 kinderen van 12 en 14 jaar. Toen ik zwanger was had ik cup H nu cup E. Ik ben inmiddels al 4 jaar 20 kilo kwijt toen had ik nog cup F. Inmiddels na alles zijn mijn borsten behoorlijk gaan hangen en heb zeker al 20 jaar last van mijn rug en schouders onlangs kwam ik er pas achter dat dit weleens van mijn borsten kon afkomen door een confronterend verhaal van een andere vrouw die net een borstverkleining had gehad en mijn verhaal zat te vertellen.

Nu is het 5 November zover ik krijg een borstverkleining ik denk dat er eerder meer vel word weggehaald als weefsel want anders blijft er niet veel over. Ze zitten momenteel opgevouwen in mijn bh en s'nachts liggen ze naast me.

Nu ben ik op zoek naar een goede betaalbare BH voor na de operatie en ik hoor mensen ook over bh's van de Hema hoe zijn jullie bevindingen hiermee en hebben jullie evt andere tips welke bh er evt goed voor zou zijn. Ik zie bijv ook speciale compressie bh's zijn deze daadwerkelijk beter.

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 13 augustus geopereerd door drs. de Blecourt in de Bergman Clinics Bilthoven. Daar krijg je voor 50 euro p/s een bh aangemeten. Waar wordt je geopereerd en kan de chirurg je geen advies geven welke maat en soort goed is??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum .

Ik had na 33 kg afgevallen te zijn ook alleen

nog hangende borsten in cup E.

In Maart heb ik bij Bergman in Bilthoven

een Bvk gehad en heb nu een B cup .

Bij mij was het hoofdzakelijk vel wat

ze weg gehaald hebben .de BH had ik net als Essie voor

50 Eiro van de Berman kliniek .

Die krijg je na de OP aangemeten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.