Ga naar inhoud

9 wken PO linkerborst groter/misvormd


Sammie555cc

Aanbevolen berichten

Ik had tijdens mijn herstel al wat complicaties aan mijn linkerborst.

Er zat een hele gezwollen rand onder me borst, met het verwijderen van de hechtingen kwam er enorm veel wondvocht uit, echter verdween de zwelling niet.. De rest moest van zelf bijtrekken..

Nu inmiddels 9 weken na de operatie is mijn linkerborst na mijn mening misvormd :( hij is groter de rand aan de onderkant zit lager dan rechts me tepel zit hoger.. En ook voelt me linkerborst heel naar aan als ik ze zeg maar met me handen "optil" tis dan net of er iets verschuift.. Ook loopt me borst links niet mooi rond af maar meer recht ofzo .. Kan dit nog bijtrekken? Of moet het eruit? Iemand enig idee :( ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee gee drains gehad, na het verwijderen van de hechtingen heeft de wond ongeveer 2 dagen wonvocht gelekt toen ging de wond langzaam dicht dus kwam de rest er niet uit maar daar deden ze niets aan moest van zelf weg trekken.. Ik heb zon gevoel dat me borst daardoor verkeerdis gevormd ofzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.