Jump to content

9 wken PO linkerborst groter/misvormd

Sammie555cc

Recommended Posts

Posted

Ik had tijdens mijn herstel al wat complicaties aan mijn linkerborst.

Er zat een hele gezwollen rand onder me borst, met het verwijderen van de hechtingen kwam er enorm veel wondvocht uit, echter verdween de zwelling niet.. De rest moest van zelf bijtrekken..

Nu inmiddels 9 weken na de operatie is mijn linkerborst na mijn mening misvormd :( hij is groter de rand aan de onderkant zit lager dan rechts me tepel zit hoger.. En ook voelt me linkerborst heel naar aan als ik ze zeg maar met me handen "optil" tis dan net of er iets verschuift.. Ook loopt me borst links niet mooi rond af maar meer recht ofzo .. Kan dit nog bijtrekken? Of moet het eruit? Iemand enig idee :( ?

Posted

Wat vervelend zeg ! Heb je na de operatie drains in gehad ?

Posted

Nee gee drains gehad, na het verwijderen van de hechtingen heeft de wond ongeveer 2 dagen wonvocht gelekt toen ging de wond langzaam dicht dus kwam de rest er niet uit maar daar deden ze niets aan moest van zelf weg trekken.. Ik heb zon gevoel dat me borst daardoor verkeerdis gevormd ofzo

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.