ocean Posted August 21, 2014 Posted August 21, 2014 allo ik ben oceanaen ben 31 jr oudben helemaal nieuw hier dus moet nog beetje puzzelen met hoe het hier werktik heb voor 6 jr geleden van een a cub na 325 cc gegaan in denhaag en kwam op een f cub uitmaar goed dat is niet tezien vind ik zelf de meeste denken dat het een d cub isbeetje jammer dus maar ik ga prothese wissel doen in belgie bij dokter denauga 565 cc krijgen exstra hoog profiel maar wat dit nu is geen ideeof wat voorn maat ik uit zal komen ook geen idee vanhoop dat iemand mij kan helpen hier mee en er iets over weeten ja uiteraard word het in belgie gedaan vind het wel eng
Luxuryboobs Posted August 21, 2014 Posted August 21, 2014 Hoi welkom hier ! 565 cc klinkt heeeel goed ! extra hoog profiel wilt zeggen dat ze veel projectie naar voren hebben, dus goed veel volume !
Guest Posted August 21, 2014 Posted August 21, 2014 Hey ocean..welcome op dit oh zo gezellig forum :-)
ocean Posted August 21, 2014 Author Posted August 21, 2014 oo zou geweldig zijn als ze echt meer na vooren gaan staan heb je ook enig idee wat voorn maat het zou kunnen worden danof vraag ik nu iets doms hahah
Guest Posted August 24, 2014 Posted August 24, 2014 Welkom op het forum!!Dat klinkt heel goed meid! 565cc extra high dat zal inderdaad wel meer naar voren gaan komen.Wanneer krijg je je wissel?
Vancnaar Posted August 24, 2014 Posted August 24, 2014 welkom:) ..en spannend!Goeie keus!! hahaIk zelf ga woensdag voor 530 of 590 CC , 590 alleen als het past.En inderdaad ook HP.. zodat je groot volume hebt..Ik heb nu een 75C,..de maat kunnen ze moeilijk inschatten,..ze denken bij mij dat ik op een F cup uitkom.Maar ik heb nog geen idee.. ik zal woensdag of donderdag een voor en na foto plaatsen dat je een beetje een idee hebt:)Liefs xx
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.