Vienna1981 Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 FF een gekke vraag. Ik wordt 10 september a.s. geopereerd en ik heb VIP kaartjes gewonnen voor de London Nights op 25 september a.s. Omdat het VIP is krijg ik een plek op het podium. Normaal zou ik dit best leuk vinden maar omdat het 2 weken po is vind ik het doodeng... Komen die niet op je schoot zitten of zo en wat als ze ertegen stoten? Ik ben er nooit eerder geweest dus weet ook niet wat ik moet verwachten... Iemand toevallig tips??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diamond Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 Ik denk dat je zeker wel moet oppassen ! Je bent natuurlijk nog maar 2 weken po.Ik denk dat je gewoon naar je lichaam moet luisteren en rustig aan moet doen ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
isis16 Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 Ik zou wel voorzichtig zijn. Volgens mij kunnen die heren soms nogal ruw zijn x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vienna1981 Posted August 21, 2014 Author Share Posted August 21, 2014 Bedankt! Kan ik van tevoren iets aangeven dan? Sorry maar heb echt geen idee ☺️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.