Ga naar inhoud

welke dr, welk ziekenhuis HELP...hoe moet ik eraan beginnen?


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben een vrouw van 30 mama van 3 kindjes, heb 3 keer 8 maand bv gegeven, ik zou graag willen zeggen dat mijn borsten daar veel van hebben afgezien maar dat is ook niet waar... ik heb al altijd serieuse hang borsten gehad met veel en diepe striemen en uitzonderlijke grote tepelhofen... diameter 11 en 12 cm... mijn borsten zijn altijd mij grote complex geweest, nu we zeker zijn dat er gn kindjes meer komen zou ik er echt iets willen aandoen. Ik weet niet goed hoe ik eraan moet beginnen, hoe kies je een dr uit ? Wie kan er mij een dr aanraden in westvlaanderen? Ik heb hier ook jullie fotos bekeken en ik moet eerlijk zeggen dat sommige resultaten me echt afschrikken... ik maak van natuur lelijkelittekens(3 maal keizersnee) maar een leven lang wie borsten zie ik ook niet zitten... hopelijk kunnen jullie me verder 8p weg helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,welkom op het forum...

Ik ben zelf van Oost vlaanderen en ga nu voor men wissel naar Be-clinic in brussel bij dokter Plovier..

Hele toffe lieve mensen daar en de dokter zelf is heel geduldig en vriendelijk staat open voor al jouw vragen en wensen...

Voor west vlaanderen weet ik niet direct een goed pc zitten maar Plovier is zeker de moeite om een paar extra kilometers voor af te leggen...en hij is echt een dokter met gouden handen!

Succes met je zoektocht en hou ons op de hoogte he!!!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Malixe, welkom!

Net een maand geleden kwam ik ook zo binnen op het forum, geen idee waar te beginnen. Maar wat een zegen is dit forum! Hierbuiten vond ik veel informatie op internet weinig betrouwbaar eigenlijk. Behalve trouwens een Amerikaanse site waar ik nu even de naam van kwijt ben. (kom ik straks nog wel op)

Neem even de tijd om deze site uit te spitten, orienteer je in de eerste instantie op artsen bij je in de buurt. Met drie kinderen kun je ook wel zonder 2 of 3 keer uren reistijd en in de buurt zitten waarschijnlijk voldoende goeie. Kijk naar de foto's in de gallerij en kijk door welke arts die dames behandeld zijn. Ik heb gehoord v Demèyere dat dames daar ook heel tevreden over zijn. Als je een eerst selectie hebt gemaakt plan je een aantal consulten in bij die artsen en dan weet je daarna beter waar je aantoe bent.

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.