Ga naar inhoud

overzicht voor en na cupmaat, met hoeveel cc?


m&m

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik ben nog enorm aan t aftasten hoeveel cc ik wil. En waar ik het geplaast wil hebben.

Ik heb 2 consulten gehad bij Dr. Nio en Ewa Stolarzyk.

En heb gekozen voor Dr. Nio. :) en heb 18 sept weer een pasafspraak staan.

Omdat ik twijfel over de 500cc rond, dual plane. Bij de eerste afspraak bij Nio.

Ik zou graag jullie reactie willen op deze vragen zodat er voor iedereen een overzichtje ontstaat als meerdere meiden hier mogelijk vraag naar hebben.

- wat is je cupmaat voor en na de bv ?

- welke implantaten heb je gekozen en de hoeveelheid cc?

- voor of achter de spier, met mogelijk voor en nadelen?

- bij welke arts en waar laat je je bv doen of heb je gedaan?

- welk merk sportbh en welke maat vlak na de operatie?

Ben benieuwd!

Thanks lady's!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi.hoi

Kijk maar eens bij mn fotos daar zie je voor en na fotos ik had n a van te voren en met 240cc zit ik nu op n c

Ik heb silicone van monobloc.

Ik heb ze achter de spier dit omdat ik weinig borstweefsel heb en anders je de implantaten zou zien zitten

Ik heb van de kliniek de bh anita active deze zit erg lekker maar was wel 50,- ik wacht nu nog op de carefix anna (na vele enthousiast hierover zijn op dit forum) deze was 26,-

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

- wat is je cupmaat voor en na de bv ?

- welke implantaten heb je gekozen en de hoeveelheid cc?

- voor of achter de spier, met mogelijk voor en nadelen?

- bij welke arts en waar laat je je bv doen of heb je gedaan?

- welk merk sportbh en welke maat vlak na de operatie?

X

Voor de bv: 75A (net aan haha) na de bv: tot nu toe d75

Natrelle high profile 450cc

Dual plane ivm geen eigen weefsel

Bergman clinics den haag , dr Koopmann

Marena sportbh, Hema sportbh, hunkemuller sport bh, alle 3 bagger dus nog op zoek naar een goede! Ben 11 dagen po nu :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai meis!

Ik kom van een 65a en zit nu met 300cc voor de spier geplaatst op een 70e soms zelfs een 65f :) me so happy haha daar had ik nooit op gerekend. Heb protheses van het merk Mentor en ze zijn made by Drs. Refaat Karim in KliniekAmstelveen. Heb zelf via internet de lipoelastic pi extra new besteld omdat veel dames hier die aanraadde en ze zaten inderdaad hemels haha!

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum m&m!

Hier mijn antwoorden:

- wat is je cupmaat voor en na de bv ?

*voor: 80B (wel leeg aan de bovenkant en oogde kleiner vind ik) na: 80D helemaal goed gevuld nu, maar oogt eerder als een C

- welke implantaten heb je gekozen en de hoeveelheid cc?
*ronde silocone van monobloc 380cc

- voor of achter de spier, met mogelijk voor en nadelen?

*achter de spier, door weinig weefsel, zo zie/voel je geen randen vd prothese, pc zei dat achter de spier natuurlijker oogt.

- bij welke arts en waar laat je je bv doen of heb je gedaan?

Dr. Verdonck bij de Wellness kliniek

- welk merk sportbh en welke maat vlak na de operatie?
*lipoelastic pi extra new, meerdere gepast, maar deze zat bij mij duidelijk het lekkerste!
Had maat L, maar na een week of 3 zat deze zo strak ineens, het benauwde me gewoon, dus toen nog een XL besteld, heerlijk! Ik kan ze nu beide goed aan, L op de meest losse stand en XL op de strakste stand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de bv: 70niks na de bv: tot nu toe 70E en zelfs een 70f die paste huH!

375 cc anatomische Natrelle Medium height Full projection. 5.2 projectie

Dual plane, bevalt toppie, herstel ging super vlot

Hay winters, jan van goyen kliniek,

Lipoelastic M en die zit heerlijk. 23 euro per bh bij .... Eff Google

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid!

- wat is je cupmaat voor en na de bv ?

Voor: 70AA, na: 70E/F

- welke implantaten heb je gekozen en de hoeveelheid cc?

Mentor High Profile rond, 375cc

- voor of achter de spier, met mogelijk voor en nadelen?

Dual plane ivm geen eigen weefsel, anders zouden de randen van de protheses bij mij zichtbaar kunnen worden.

- bij welke arts en waar laat je je bv doen of heb je gedaan?

Frans Straten, kliniek Heyendael. Via Diana Gabriëls, inmiddels 5,5 week geleden.

- welk merk sportbh en welke maat vlak na de operatie?

Ik droeg een lipoelastic maat M net na de operatie en na 2 weken een sportbh met ritssluiting aan de voorkant van de hunkemoller, maat 70F..

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

- wat is je cupmaat voor en na de bv ?

- welke implantaten heb je gekozen en de hoeveelheid cc?

- voor of achter de spier, met mogelijk voor en nadelen?

- bij welke arts en waar laat je je bv doen of heb je gedaan?

- welk merk sportbh en welke maat vlak na de operatie?

X

Voor de bv: 75A (net aan haha) na de bv: tot nu toe d75

Natrelle high profile 450cc

Dual plane ivm geen eigen weefsel

Bergman clinics den haag , dr Koopmann

Marena sportbh, Hema sportbh, hunkemuller sport bh, alle 3 bagger dus nog op zoek naar een goede! Ben 11 dagen po nu :)

hoi, ik heb idd ook de hema gepast, maar vond ik ni lekker zitten. En die va de hunkemuller zit n rand die zichtbaar is bij n t shirt..vind ik ni zo mooi.. dus vandaar mijn nieuwsgierigheid naarvde info/ ervaringen van anderen.

Thanks !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai meis!

Ik kom van een 65a en zit nu met 300cc voor de spier geplaatst op een 70e soms zelfs een 65f :) me so happy haha daar had ik nooit op gerekend. Heb protheses van het merk Mentor en ze zijn made by Drs. Refaat Karim in KliniekAmstelveen. Heb zelf via internet de lipoelastic pi extra new besteld omdat veel dames hier die aanraadde en ze zaten inderdaad hemels haha!

Liefs.

Dank je ! Fijn dat je zo Happy bent met ze! Daar doe je t voor! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meiden!

Vind deze info erg prettig en dank jullie wel dat jullie t willen delen!

Hoop ook dat anderen hier iets aan hebben! :)

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

- wat is je cupmaat voor en na de bv ?

Voor de bv weet ik niet goed, droeg altijd push up 75A maar die vulde ik niet op, dus denk AA. Nu heb ik een 70D/75C.

- welke implantaten heb je gekozen en de hoeveelheid cc?

Mentor rond high profile cohesive 2, 300cc.

- voor of achter de spier, met mogelijk voor en nadelen?

Voor de spier. Was volgens 2 van de 3 chirurgen goed mogelijk, minder pijn, geen last van borstspieren bij sporten, sneller herstel. ik heb geen randen of rimpels dus ben er erg blij mee. Ook heb ik een mooie bolling aan de bovenkant die niet weg valt doordat de spier er op zit.

- bij welke arts en waar laat je je bv doen of heb je gedaan?

Drs. Rhemrev in de Haaglanden kliniek, beste keuze ooit! Is open, eerlijk, legt alles super goed uit en verteld ook de nadelen en risico's van het geheel. Ze vraagt naar je wensen en houdt daar ook rekening mee, ze heeft me zeer serieus genomen en ik ben erg tevreden met het resultaat. Ook heeft ze heel goed ingeschat dat bij mij protheses voor de spier mogelijk waren!

- welk merk sportbh en welke maat vlak na de operatie?

Lipoelastic maat M, ik had van de kliniek een Carefix Bianca maat M gekregen en heb ook een Carefix Anna maat M. Ben tevreden over alle bh's, de Bianca is alleen lastig met klittenband en zit erg strak, beide Carefix bh's laten diepe afdrukken achter in je borsten wat ik niet zo prettig vind. Ben het meest tevreden met de Lipoelastic, deze kan je ook verstellen zowel om de omtrek als bij de schouderbanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey

Je zou ook best vragen welke lengte en gewicht iedereen heeft,het aantal cc's is bvb bij iemand van 1.80m die rond de 70kg weegt niet hetzelfde als iemand met hetzelfde aantal cc's die maar 1.59m is en maar rond de 50kg weegt ...

Hoe groter de meiden hoe meer cc's ze nodig hebben dus om op dezelfde cup uit te komen als de wat kleinere meiden...Snappie? :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey

Je zou ook best vragen welke lengte en gewicht iedereen heeft,het aantal cc's is bvb bij iemand van 1.80m die rond de 70kg weegt niet hetzelfde als iemand met hetzelfde aantal cc's die maar 1.59m is en maar rond de 50kg weegt ...

Hoe groter de meiden hoe meer cc's ze nodig hebben dus om op dezelfde cup uit te komen als de wat kleinere meiden...Snappie? :38:

Volgens mij is dat alsnog niet bindend hoor. Het gaat vooral om de breedte van je borst enzo.. dus het kan altijd anders uitvallen ook al weeg je misschien meer/minder. Je kan in de meeste gevallen niet echt afleiden van iemand anders wat het bij jou gaat worden, blijft altijd een gok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep idd pakt bij iedereen anders uit...maar zoiezo als je vergelijkt met iemand die dezelfde bouw als jezelf hebt zit je dichter bij hoe het zou kunnen worden dan bij iemand die 20cm kleiner is en 30kg minder weegt he...

Maar tis waar...echt vergelijken gaat niet...helaas....

nee zit wat in natuurlijk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn antwoorden:

- wat is je cupmaat voor en na de bv ?

Ik had een 75A en nu 75D/75E (verschilt per bh).
- welke implantaten heb je gekozen en de hoeveelheid cc?

Ik heb Silimed polyurethaan anatomische protheses high profile 360 CC.
- voor of achter de spier, met mogelijk voor en nadelen?

Dual plane
- bij welke arts en waar laat je je bv doen of heb je gedaan?

Ik ben door Van Onselen bij ACCZ geopereerd (ben ik heel tevreden over!)
- welk merk sportbh en welke maat vlak na de operatie?

Lipoelastic PI extra new maat M

Ik ben 1.65 lang en weeg 63 kg

Link naar reactie
Delen op andere sites

- wat is je cupmaat voor en na de bv ?

Voor de operatie 65A/B (verschil in beide borsten) na de operatie 65D
- welke implantaten heb je gekozen en de hoeveelheid cc?

300 en 350cc Mentor high profile, coh. 1
- voor of achter de spier, met mogelijk voor en nadelen?

Dual plane, ervaar er eigenlijk geen nadelen aan, behalve dat ik ze klein vind uitvallen.
- bij welke arts en waar laat je je bv doen of heb je gedaan?

Frans Straten in Groesbeek, via Diana Gabriels. 29 september weer terug voor een wissel bij Plovier.
- welk merk sportbh en welke maat vlak na de operatie?

Fila sportbh, had daar 75C van, bleek te klein te zijn.. toen 75D

Link naar reactie
Delen op andere sites

- wat is je cupmaat voor en na de bv ? Voor 80A na 80E

- welke implantaten heb je gekozen en de hoeveelheid cc? Mentor moderate plus coh 1 350 cc

- voor of achter de spier, met mogelijk voor en nadelen? Op de spier, voordeel minst pijnlijk ;)

- bij welke arts en waar laat je je bv doen of heb je gedaan? 18/7 kliniek Amstelveen Drs koeijers

- welk merk sportbh en welke maat vlak na de operatie? Anita van lincherie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst Vandaag, 09:30

- wat is je cupmaat voor en na de bv ? Voor 75A na 75D/70E
- welke implantaten heb je gekozen en de hoeveelheid cc? Sebbin, 330cc, textured, moderate profile
- voor of achter de spier, met mogelijk voor en nadelen? achter de spier (dual plane) ivm te weinig borstklierweefsel, tijdelijk....erg pijnlijk, maar nu 3 weken PO voel ik me er top bij en mega gelukkig!!
- bij welke arts en waar laat je je bv doen of heb je gedaan? op 1 augustus bij dr. Ulens in Beaucarekliniek. Super arts!!
- welk merk sportbh en welke maat vlak na de operatie? Bij Beaucare krijg je standaard een cereplas BH met vaste band aan de bovenkant
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

- wat is je cupmaat voor en na de bv?

- welke implantaten heb je gekozen en de hoeveelheid cc?

- voor of achter de spier, met mogelijk voor en nadelen?

- bij welke arts en waar laat je je bv doen of heb je gedaan?

- welk merk sportbh en welke maat vlak na de operatie?

Voor: 75AA

Na: 75F (tot nu toe, bijna twee weken po)

Eurosilicone ronde implantaten 700cc

Achter de spier, dit omdat ik heel slank ben.

11 aug geopereerd door Dr. Nio.

Ik ben 1m78

Sportbh's: pure lime en carefix anna

Ojah en ik weeg 60 kilo hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid,

Goede vragen stel je!

ik ben vorig jaar oktober geopereerd door Nio in Slaz.

Van 75a naar 75e of soms f met 500cc eurosilicone prothesen rond, achter de spier. Veel pijn gehad, maar zou t zo weer doen!

Ik heb de Triumph tri action bh gedragen en dat zat wel OK. Niet geweldig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.