Ga naar inhoud

Danake93 : 19 augustus 2014 : Dr. Theunis : Stuivenberg Ziekenhuis : Antwerpen


Aanbevolen berichten

Heey iedereen, ik ben Dana 20j.

Ik ben van plan een borstvergroting te laten doen.

Hiervoor was ik al op consult geweest bij dokter Verdonck in de wellnesskliniek te Genk. Hij raadde aan voor 280cc ( ronde) achter de spier en dit zou op een groteB kleine C-cup uitkomen. Wegens eens ziekte die ik heb is er besloten dat dit niet via de wellnesskliniek kon uitgevoerd worden dus ben ik bij dokterTheunis te Antwerpen geweest. Hij raadde aan voor 230cc ( anatomisch) voor de spier te laten zetten... 2 totaal verschillende vaststellingen :D ikzelf heb een a-cup en zou toch een c-cup willen. En volgens dokter theunis zal ik dat hebben met de 230cc. Het hangt allemaal wat af van de soort cilliconen en de bouw van je eigen lichaam. Wie is er nog van een a-cup naar een c-cup gegaan en met hoeveel cc, voor of achter de spier ? Groetjes Dana

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Dinsdag 19augustus is het zover ! Dan krijg ik 275cc voor de spier. De protheses zijn van Motiva. Iemand die ook protheses hiervan heeft ? Ik zou van een a-cup naar een D gaan. Begin stilaan toch wat zenuwen te krijgen :D Ik ben vooral benieuwd naar het resultaat :)

Groetjes Dana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen was het zover!

Ik moest om 7u in het stuivenbergziekenhuis zijn.

Na heel wat geklungel ( ze hadden me naar de verkeerde dienst laten gaan waar ik dus niet moest zijn) kwam ik om 8u aan op mijn kamer. Ze waren natuurlijk al aan het wachten dus alles ging zeer snel en binnen het half uur was ik al in dromeland :D

Toen wakker geworden de verwachte pijn was er niet. Enkel gevoel van serieuze stijfheid en mijn borsten stonden/staan zeer gezwollen.

Ik mocht om 12u eten en tegen 13u mocht ik al naar huis dus alles is zeer vlot verlopen.

Nu neem ik toch maar pijnstillers preventief je weet maar nooit :)

Ik had een 75a als het dat al was. Daarstraks sporbeha gaan kopen en dit was een 75C. Ik weet niet of dit nog gaat veranderen ik wacht het gewoon af :)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.