Ga naar inhoud

Chinky : 25 september 2014 : Dokter Bosmans


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

ik ben "Chinky", 24 uit Sint-Niklaas en ben al sinds mijn 16e niet tevreden over mijn borsten.
Op 17 juni ga ik eindelijk naar mijn eerste afspraak om eens te horen wat eraan gedaan kan worden.

Ik ben een beetje bang, want ik heb een kleine B (eerder een A) waarvan de tepelhoven veel te groot zijn en bovendien niet hoog genoeg staan. Ik ben dus doodongelukkig.
Kleinere borsten die er mooi uitzien is 1 ding, maar kleine lelijke borsten.. Neen, dat vind niemand leuk.
In die mate dat ik me met mijn rug naar de spiegel aankleed. Genoeg dus!

Dus ik heb enkele vragen.

Wie heeft er al ervaring met het corrigeren van te tepel(hof)? Waar zijn jullie geweest?
Ik ga naar dokter Colpaert, maar het is een beetje lukraak zoeken. Zijn er mensen met ervaringen van deze dokter?
Want op de zoekfunctie vind ik weinig terug.

Nuja, duimen maar!

Reacties, goede raad.. .Allemaal welkom!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chinky,

Ik heb alleen ervaring met BV bij Dr. Van Oorbeek bij Da Vinci in Beerse. Maar hij heeft ook een privékliniek in Wilrijk, kliniplast.

Heb gehoord dat hij op alle vlakken nogal een bekwame PC is. Misschien moet je eens contact opnemen met Ingrid K. Zij heeft bij hem meeerdere ingrepen laten uitvoeren, denk ik. En misschien gewoon eens op consult gaan bij Dr. Van Oorbeek en zien wat hij zegt.

Succes.

Grtjs

Ingetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik heb een borstlift gehad, dus dan wordt ook de tepel helemaal rondom gesneden en wordt hoger in de borst genaaid. Zoals Inge zegt, het is bij mij echt heel mooi geworden, heel dun littekentje, zie je niks meer van! Je kunt mijn foto's zien in de galerij. Ben supertevreden! Ik ben ook bij Jo Vanoorbeek geweest, via zijn kliniek in Brasschaat (zie www.kliniplast.be) operatie is dan in t St-Augustinus in Wilrijk.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor de reacties alvast!
Het is inderdaad prachtig geworden Ingrid k... Ik denk dat ik toch eens op consultatie ga gaan bij hem ook. Iemand dat ik ken is bij zijn collega geweest voor een lifting en dat is ook prachtig genezen!
Nu heb ik weer wat leesvoer :)
Je hebt nooit teveel informatie ingewonnen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

25 september gaat het dan zover zijn voor mij!

Eindelijk ligt de datum vast op 25 september.
Ik ga ontzettend blij zijn als het zover is! Want nu lijkt het nog heel ver weg.

Na gisteren gepast te hebben ga ik van een kleine B naar een goede C moeten gaan.
Mits het een correctie is van licht tubulaire borst, gebeurt het dus allemaal voor de spier en met ronde zachte prothesen.

Ik ga er dus een klein litteken aan de rand van mijn tepelhof aan overhouden :)


En nu maar aftellen! Ik dacht: ik breng jullie alvast op de hoogte ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je een datum hebt! Spannend hoor!

Wat gaat er precies gebeuren allemaal? Krijg je ook een tepelcorrectie enzo?

Ik ben wel benieuwd naar hoe het gaat worden! Ik heb zelf ook een lichte vorm van tubulaire borsten, maar ik krijg enkele en borstvergroting

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel allemaal!

Leuk te horen dat ik niet alleen ben!

Heb jarenlang gedacht van wel hoor..

In eerste instantie worden het "gewoon" implantaten, maar op een bepaalde manier. Mijn borstweefsel (voor zover er is)wordt onderaan verdeeld over het implantaat. Op die manier krijg je een ronde vorm onderaan.

Mijn pc heeft aangeraden met eventuele tepelhofcorrectie te wachten tot een jaar na eerste ingreep.

Maar dat denk ik niet dat nodig zal zijn. Als mijn borsten groter zijn gaan mijn tepels er wel mooier bij passen denk ik :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Wakker! En (nog) geen pijn!

Alles is goed verlopen! Kan niet wachten om weer naar huis te gaan ;)

Dankjewel om aan mij te denken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijkt enorm goed gelukt te zijn..

Het ziet er voor zover ik het kan zien mooi uit. Morgen mag het eerste verband eraf ;)

Op dit moment geen pijn.. which is GOOD! Happyyy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben benieuwd hoor!

Heb in elk geval geslapen als een roos zonder pijnstiller.

Er is iets meer druk overal als gisteren, maar het valt reuze mee! Echt pijn kan je het niet noemen..Post straks een eerste foto ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey meiden,

Gisteren zijn mijn draadjes eruit gehaald rond mijn tepelhof. Bij de pc zelf heb ik 3 seconden kunnen kijken en moest dan alweer weg. (Het is een ontzettend druk iemand)
Nu zag ik dat langs 1 kant, onderaan een soort vouwtje is..
Komt dit nog goed of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vouwtje? Kun je er een foto van maken? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het nog even laten voor wat het is. Je huid moet echt nog 'samensmelten'.En blijf er wekelijks foto's van maken, voor jezelf om te zien of het mooier wordt en mocht het toch niet goed komen (denk het wel hoor!) maar dan kun je de foto's aan je PC laten zien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.