Ga naar inhoud

Cereplas BH na OK


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Ik zie dat veel van jullie een ander soort BH na de operatie dragen dan ik. Ik draag een Cereplas BH, met een band aan de bovenkant, die de borsten naar beneden drukt. Deze "Martel BH" moet ik 6 weken dragen. Dragen jullie nog ook die band aan de bovenkant voor 6 weken of niet?

Daar was ik benieuwd naar!

Lieve groetjes

1_grande.png?PHPSESSID=3ff8cf2eabd1d7bb7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet iedere pc werkt met een borstband ;)

Sommige zeggen ook pas na de 2e controle dat je een band aan moet schaffen en andere artsen (waaronder die van mij dus ook) werken gewoon met de standaard regel dat er 4 weken dag en nacht een band gedragen moet worden. (Bergman)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus op basis van de controles en de stand van je protheses zal door sommige PC worden beslist of zo'n band nodig is.
Bij Beaucare kliniek mag je altijd op controle te komen maar het hoeft niet. Heb je geen vragen, gaat alles goed, dan is het prima als je niet op controle komt.

Omdat het bij mij allemaal heel goed verloopt en goed herstelt en er mooi uit ziet, voel ik niet de drang om naar Brussel te rijden om mijn borsten daar te laten zien. De PC kan er verder toch niet veel meer aan "veranderen" of zo. Hun protocol is 6 weken die BH dragen, dus dat doe ik dan ook maar gewoon. Het voelt eerlijk gezegd ook wel "veilig" om zo te slapen. Lekker veilig ingepakt :104: ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

oeh best een groot ding dat word verstoppen onder truitjes want bij mij weet bijna niemand dat ik de operatie ga doen.

Zou je na 4 weken ook 1 avondje een stevige andere bh aankunnen ik heb dan namelijk een groots feest met mooie jurkjes.

en dan is dit niet optimaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.