Ga naar inhoud

Nieuw hier!! En onwijs in dubio


Hert

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Ik ben Hert, 32 jaar en mama van 3 kindjes.

Na 3 zwangerschappen en 3 keer borstvoeding ben ik niet meer happy met hoe mijn lijf is. Ik ben 165, weeg 60 kilo en ben weer mooi slank., maar heb een ernstige rectus diastase (opening tussen m'n buikspieren) en een wat slappe huid bij mijn buik. Ik krijg 3 december een buikwandcorrectie bij Bergman clinics in Bilthoven bij drs. Blecourt.

Omdat ik mij laat opereren wilde ik gelijk een borstvergroting laten doen. Ik heb jaren lang cup 70/75 E gehad en tijdens mijn zwangerschappen cup F en soms groter. En nu heb ik een kleine wat slappere cup C over. En mijn tepelhof is aanzienlijk groter geworden. Ik baal daar enorm van.

De arts raadde een borstvergoting af omdat mijn borsten iets hangen, maar niet genoeg voor een lift. Wanneer ik mijn borsten ga vergroten zouden ze volgens hem meer gaan hangen na een paar maanden.

Hij bracht het erg kundig en vriendelijk, dus ik nam zijn advies ter harte.

Alleen eenmaal thuis ging ik toch weer twijfelen.. Ik wil zoooo graag weer volle borsten! En mijn grotere tepelhof daar baal ik ook van. Alleen ik ben zo bang voor lelijke littekens wanneer ik zou kiezen voor een lift met vulling.

Ik kwam ergens een post tegen over een inwendige borstlift en een borstlift door een tepelhof verkleining. Heeft iemand hier ervaring mee??

Of kan iemand mij nog een andere arts aanraden??

Bedankt alvast! Liefs Hert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, het blijft heel moeilijk als je lijf zo'n klap heeft gehad.....mijn borste waren ook gaan hangen, het mooiste zou het worden met een lift, dat durfde ik niet ivm de littekens.. Nu grotere protheses genomen, niet te zwaar want Mijn huid trekt dat niet. Ik hoop dat het mooi blijft... We zullen zien....

Succes iig. Er zijn hier veel ervarinsdeskundigen en iedereen heeft de beste bedoelingen.

Gr nonky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Ik heb een beetje een vergelijkbare situatie als het om de borsten gaat.

Ik ben na 3 kids en afvallen ook van een 75E naar een slappe 75C. Het is natuurlijk maar net hoe erg de hang is of je het met alleen een vergroting kan doen. Wel is het zo dat je vaak wel grotere protheses nodig heb om die huid weer op te vullen. Ik heb vorig jaar een vergroting gehad zonder lift. Ik wilde dit nu nog niet ivm de littekens. Ik heb 535cc met Ultra High Profile. Deze prothese komt meer naar voren. Ik heb nu een 75G. Het klinkt heel groot, maar het valt reuze mee. Je moet rekening houden dat een borst met prothese er altijd kleiner uit ziet dan een natuurlijke borst in dezelfde bh maat.

Je kunt natuurlijk nog consulten plannen bij andere pc's om te kijken wat hun advies is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ben ik in het Vlietland ziekenhuis geweest. Weer bij drs. Blecourt. Ik vind het een kundige aardige man die je een zo realistisch mogelijk beeld wilt voorschetsen.

Ik had m'n oude bh mee om te laten zien hoe groot mijn borsten waren en hoe ik het dus ook graag weer wil hebben! Maat 75 E/F. We hebben gepast met een anatomische prothese van 325cc en dat zag er al goed gevuld uit.

Op het forum zie ik nu veel teksten voorbij komen over ronde/, anatomische, extra high profile, de een nog meer cc dan de ander.. Maar ik heb geen flauw idee wat ik gepast heb en wat en hoe hij het uiteindelijk gaat plaatsen.

Wat ik wel weet is dat het sillicone gevulde protheses zijn waar hij mee werkt. Maar hoe hij geplaatst wordt en hoe die prothese heet??? Hij gaf aan dat ik contact op mag nemen wanneer ik vragen heb. Dus misschien doe ik dat .

Vanaf 10 november ga ik ingepland worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.