Jump to content

isis16 : 18 augustus 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal.

Ik ben moeder van een mooie bijna 8 jarige dochter,36 jaartjes jong ;-)

168cm en 62kg

Morgen krijg ik 425cc xp monobloc geplaatst door Dr Verdonck in Genk.

Momenteel heb ik onder 78cm boven 88cm.

Ik hoop toch wel op een redelijke D-cup uit te komen..

Ik hoop dat mijn verwachting realistisch is?

Is er iemand die soortgelijke maten heeft?

Ik ben me er van bewust dat het bij iedereen anders is,

Maar ben zo nieuwsgierig, hoe ik er morgen middag uitzie hihi

Groetjes

Posted

Hoi Isis,

Denk dat het zeker wel realistisch is.

ik heb 380cc ook dan Dr. Verdonck gekregen. Heb nu als maat 80D, al vind ik het een stuk kleiner ogen.

Veel succes morgen!

x

Posted

Hebben jullie ook advies gekregen wat betreft massage? Schijnt goed te helpen met indalen

Posted

Misschien een vreemde vraag.

Ik ben gisteren geholpen en ben helemaal ingetapet.

Telkens als ik iets eet of drink krijg ik de hik...hebben hier meer dames last van waar kan dat aan liggen?

Guest Jennifer120884
Posted

Ik heb bijna altijd de hik tijdens het eten. Geen idee hoe dit komt, waarschijnlijk ben ik te gulzig en maak ik me te druk, lol.. Misschien rustiger proberen te eten.

Posted

Even een vraagje. Volgens mijn man slaap ik regelmatig op mijn zijkant s'nachts..

Ik merk het zelf niet.

Mag dat? Of is dat om een of andere reden uit Den boze?

Ben 9 dagen post-op vandaag.

Posted

Mijn arts zegt liever de eerste vier weken op je rug..... Ik weet het dat valt niet mee...

Posted

Volgens mij is het omdat het niet heel goed voor je borsten is. Daarnaast voelt het bij de meeste niet fijn. Ik legde een kussen onder mijn knieen zodat je niet kan draaien, was de tip vanuit de kliniek. ;)

Posted

Ik heb zo'n verstelbaar bed en doe ook inderdaad het voeteneind omhoog net zoals het rug gedeelte, maar toch schijn ik op mijn zijkant te gaan liggen... Ik heb er geen last van...is moeilijk te controleren wat men in de slaap uitspookt ;-)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.