Ga naar inhoud

Help, info gezocht en ervaringen


winxie2

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik ben een meisje van 20 jaar en zit al een tijdje met een complex. Ik heb een hele kleine cup maat (AA).
Ik zou graag naar een b cup gaan ( ik ben slank dus ik zou niet te groot willen gaan) en vind zo veel informatie op internet en ik raak er niet meer wijs uit.
Hebben jullie ervaringen (zowel positief als negatief) en tips voor mij voor dokters/ziekenhuizen…
Ik woon in Brugge maar zou het niet erg vinden om een tijdje te rijden. Tips uit gent,andere streken,… zijn altijd welkom.

Alvast dank je voor de hulp :)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi winxie :1:

Je kan hier alles opzoeken op naam etc. Als je naar de zoekbalk rechtsboven gaat, typ daar Gent bv in, dan krijg je de informatie. Je kan op het hele forum kijken. Er staat zoveel informatie hier. En vragen mag altijd. Succes met zoeken :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf een operatieondergaan in de Atlaskliniek in Meise. Topdokter en topteam, voelde me enorm op mijn gemak. Ikzelf ben 22 en wou dit al vanaf mijn 18de maar gewacht :) ik had een AA en ben nu 4 weken Po. Ze zijn achter de spier geplaatst, heel weinig pijn gehad. Had meer verwacht... Draag nu een D cup maar lijkt kleiner. Ben ook vrij smal, dus wou geen nep effect :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.