dennepitje Posted August 15, 2014 Posted August 15, 2014 hoi. mijn naam is josje en ik ben van plan om in oktober naar drs visser in venlo te gaan voor hydrogel protheses van 400cc. ik ben 1.70m en weeg 56kg. heb nu maat 80B en ben 50 jaar. ik heb geen kinderen.ik hoop tips van jullie te krijgen vooral voor de eerste weken.ik heb er echt zin in...
Guest Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Welkom op het forum!!! Er is heel veel informatie te vinden hier op het forum. We hebben rechts boven een zoekbalk waar je evt gebruik van kunt maken. Je mag natuurlijk ook gewoon je vraag altijd stellen Ik snap heel goed dat je er zin in heb. Wachten duurd altijd zo lang, maar voor je het weet is het zover hoor. Veel leesplezier op het forum!!!
BoooBBS Posted August 24, 2014 Posted August 24, 2014 Hai Dennepitje,Ik heb ook de hydrogel!Spannend hoor!Krijg je ze voor de spier geplaatst of dualplane of achter de spier?/groetjes xx
dennepitje Posted October 15, 2014 Author Posted October 15, 2014 Hai Dennepitje,Ik heb ook de hydrogel!Spannend hoor!Krijg je ze voor de spier geplaatst of dualplane of achter de spier?/groetjes xxsorry voor de late reactie. ik laat ze dual plane plaatsen.as maandag gaat het gebeuren... spannend...
dennepitje Posted October 15, 2014 Author Posted October 15, 2014 sorry voor de late reactie. ik laat ze dual plane plaatsen.as maandag gaat het gebeuren... spannend...ik las dat je achteraf liever groter was gegaan en dat je erg veel pijn had de eerste dagen. hoe gaat het nu met je? en hoe lang zitten ze er nu bij jou in?waar heb je ze laten plaatsen?hoop snel wat van je te horen...
dennepitje Posted October 16, 2014 Author Posted October 16, 2014 nog 4 nachtjes slapen en dan gaat het gebeuren....
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.