Ga naar inhoud

Paar vraagjes


Aanbevolen berichten

Hee allemaal,

Ik heb een paar vraagjes..

Mag je wel supersmoker roken als je BV hebt gehad ?

En weet iemand wat voor maat ik van lipoelastic PI extra new moet bestellen?

Ben 1,60 en 40kg dus heel dun heb normaal xs en ik krijg 300cc anatomisch dus hoop op een C/D uit te komen.

En weet iemand na hoelang ik weer wat drugs kan gebruiken ? :$

Ik zou eigenlijk 28 juli al geopereerd worden maar had niet genoeg geld omdat ik persee anatomisch moest van Frans.. Dus word nu 2 sept kan niet wachten !

Alvast bedankt xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maat S van de Lipoelastic zou ik pakken als ik jou was, ze vallen redelijk groot.

Ik denk dat er ook nicotine in je supersmoker zit? Ik zou het iig niet doen als ik jou was..

Beter nu even stoppen, roken vertraagt je wondgenezing en ik denk dat er genoeg dames op het forum zijn die je kunnen vertellen hoe vervelend dat is..

Voor wat betreft drugs, ik gebruik nooit en heb ik ook nooit gedaan.

Maar ik kom er wel veel mee in aanraking. Ik zou ermee oppassen, vooral op feestjes/festivals.

Mensen worden vaak wat losser en/of lomper, terwijl je toch de eerste paar weken wel rustig en voorzichtig moet doen.

Verder kan ik er niet veel zinnigs over zeggen. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook inderdaad wat later terug naar school gaan als dat mogelijk is. De tijd die ervoor staat is zelfs nog langer dan 2 weken. Het moet wel allemaal gaan genezen. Dus of het verstandig is? Ik weet het niet hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 13 dagen po terug gaan werken. Was wel blij dat ik niet vroeger ben gegaan. Niet omdat het pijn deed ofzo maar vooral omdat ik heel snel vermoeid was. Daar heb ik nog een tijdje last van gehad. Maar is voor iedereen anders :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben vorige week op eerste consult geweest bij Frans en heb t gewoon gevraagd of ik xtc of mdma mocht gebruiken op een feestje rond de bv. Je mag zeker vier weken voor de operatie geen drugs gebruiken en tot zes weken erna niet, dus even geen feestjes helaas haha ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.