Ga naar inhoud

Welke kliniek kiezen???


Vlinder22

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ik ben langsgegaan bij de Welness kliniek te Genk en vond de maat die me gezegd geweest is te klein.. Nu lees ik hier op het forum dat deze kliniek vaak kleine maten aansmeert?

Nu wordt mijn ballon doorprikt, want ik dacht mijn kliniek al gevonden te hebben, maar blijkbaar dan toch niet...?

Ik ben afkomstig uit Vilvoorde, en vraag me dan ook af of iemand me een andere kliniek kan aanraden??

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij wie ben je op consult geweest?

Ik ben geopereerd door Dr. Verdonck, maar hij heeft mij geen maat gezegd tijdens het consult. Hij liet me passen en mijn eigen mening vormen, achteraf vind ik ze wel wat te klein, maar dat lag meer aan mijn eigen angst dat het te groot zou worden. Hij vertelde mij dat 425cc max. zou zijn voor een natuurlijk resultaat (dat is natuurlijk zijn mening) maar meer kon ook hoor! Ik ben zelf voor 380cc gegaan.

Ze zijn wel wat voorzichtiger denk ik dan andere klinieken wat ik zo lees hier.

Bepaalde ze dan daar nu de maat voor jou? Had je zelf geen inbreng? of kon gewoon niet wat je wilde?

Ik ben iig over Dr. Verdonck erg tevreden!

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bij Dr.Verdonck op consult geweest. Ik zei dat ik graag grote borsten wilde, maar wel nog natuurlijk.

Uiteindelijk ben ik dan uitgekomen tijdens het passen op 330 cc, maar als ik thuis dan weer op het internet keek dan vind ik 400 ook nog goed meevallen..

Mijn vriend raadde me ook aan om toch groot genoeg te gaan, omdat hij denkt dat ik het me zal beklagen wanneer ze te klein uitvallen..

Ik weet niet, tijdens het pasmoment vond ik 330cc goed, misschien door overdondering van plots grote borsten te zien, maar ik heb schrik dat ik ze nog te klein zal vinden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vlinder,

Ik denk idd dat we allemaal een beetje overdonderd zijn met passen, op dat moment lijkt alles al snel groot! Als je bang bent dat ze te klein worden is mijn advies om echt voor meer te gaan. Je ook niet af laten schrikken door Verdonck, denk dat hij als snel zegt dat het erg groot gaat worden, maar hij is dus wel erg voorzichtig heb ik het idee.

Maar ben wel super blij dat hij mij geopereerd heeft!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wilde echt 'nep' borsten... lekker hoog en heel vol...... ik had echt hangende borsten en veel vel dus werd de 420 cc aageraden, maar ik las al veel dat ze kleiner oogde dus heb ik gekozen voor de 500cc dr damen rade me dat overigens wel af omdat het dna echt heeel onnatuurlijk zou lijken, maar dat valt echt reuze mee, als je niet wist dat ik ze had zou je haast zeggen dat ze echt waren !! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij Beaucare Kliniek in Machelen, België geweest. Vlakbij Brussel. Dr. Sara Ulens heeft de BV uitgevoerd, dual plane. Ik heb foto's meegebracht van wat ik mooi vind (natuurlijke look) en op basis van mijn bouw, de rek van mijn huid en de breedte van mijn borsten zijn we uitgekomen op een plattere prothese 330cc (dus geen high profile). Dit was het grootst haalbare voor mijn lichaam. Breder kon niet, omdat er niet meer ruimte was. Dr. Ulens heeft heel goed geluisterd en daarna goed advies gegeven, waardoor ik een goede keuze kon maken tussen de mogelijkheden.

En nu, 12 dagen PO, ziet het er al fantastisch mooi uit!!!

Ik vind de kliniek goed en de prijs is zeker mooi meegenomen! Alles is perfect verlopen en morgen mogen de hechtingen eruit (oplosbare, dus wat er van over is....)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben 1.70 en weegt 57 kg heb nu een bh maat 75g van een c-dtje maar ik denk maar zoo als ik het maar moooiii vind, mijn borsten zijn heel natuurlijk, daarom ga ik morgen ook terug naar genk omdat ik ze hoog en boll wilt dus benieuwd wat ze gaan zeggen, maar je meot vooral doen wat jij moooiii vind !!! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje,

dat vind ik super fijn om te horen! Want ik denk qua kwaliteit en plaatsing dat het daar wel toppie is!

Ik wil gewoon graag grote borsten, en moet er toch lang mee rondlopen, dus wil de juiste keuze maken :D

Alvast bedankt voor de positieve reactie ;)

Je kunt mijn foto's bekijken als je me als vriend toevoegt, dit is dus met 380 cc, extra hoog profiel.
Denk dat dit bij jou wel een stuk groter uit zal vallen omdat je een stuk smaller en kleiner bent. Ik heb een omvang van 83cm weeg 65 kg en ben 1.74m
Heb je foto's gemaakt tijdens het passen?
x

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is iets wat je graag wil..... maar ik denk ook dat je bij jou al heeeeel gauw een moooie grote krijg omdat je smal bent en je voor situatie anders is dan bij mij !!

doen wat jij moooii vind, en een tegestander van de nepborsten vind sowieso niets moooii dus daar moet je het niet voor laten ;)

hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt mijn foto's bekijken als je me als vriend toevoegt, dit is dus met 380 cc, extra hoog profiel.

Denk dat dit bij jou wel een stuk groter uit zal vallen omdat je een stuk smaller en kleiner bent. Ik heb een omvang van 83cm weeg 65 kg en ben 1.74m

Heb je foto's gemaakt tijdens het passen?

x

Ok, danku :D. Ja, 330 leek me al gigantisch in mijn topje, maar misschien toch nog groter gaan.. Nee, foto's heb ik niet gemaakt tijdens het passen, misschien beter wel gedaan? :D

het is iets wat je graag wil..... maar ik denk ook dat je bij jou al heeeeel gauw een moooie grote krijg omdat je smal bent en je voor situatie anders is dan bij mij !!

doen wat jij moooii vind, en een tegestander van de nepborsten vind sowieso niets moooii dus daar moet je het niet voor laten ;)

hihi

Ja, daar heb je gelijk in! Mn vriend heb ik al achter me en dat is voldoende :D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij Beaucare Kliniek in Machelen, België geweest. Vlakbij Brussel. Dr. Sara Ulens heeft de BV uitgevoerd, dual plane. Ik heb foto's meegebracht van wat ik mooi vind (natuurlijke look) en op basis van mijn bouw, de rek van mijn huid en de breedte van mijn borsten zijn we uitgekomen op een plattere prothese 330cc (dus geen high profile). Dit was het grootst haalbare voor mijn lichaam. Breder kon niet, omdat er niet meer ruimte was. Dr. Ulens heeft heel goed geluisterd en daarna goed advies gegeven, waardoor ik een goede keuze kon maken tussen de mogelijkheden.

En nu, 12 dagen PO, ziet het er al fantastisch mooi uit!!!

Ik vind de kliniek goed en de prijs is zeker mooi meegenomen! Alles is perfect verlopen en morgen mogen de hechtingen eruit (oplosbare, dus wat er van over is....)

Mag ik vragen hoeveel je weegt en meet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

Halloo ,

ik ben geopereerd door frans straten via Diana gabriels

je kan ook via kliniek heyendeal van frans zelf

echt een top arts die luister naar je wensen !

groetjes en succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halloo ,

ik ben geopereerd door frans straten via Diana gabriels

je kan ook via kliniek heyendeal van frans zelf

echt een top arts die luister naar je wensen !

groetjes en succes !

Is deze kliniek gelegen te Nederland? Is misschien wat te ver voor me..

Mag ik vragen wat je gekozen hebt? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vlinder22,

Als je grote borsten wil kan je beter naar en andere PC gaan. Verdonck kan mooie borsten maken, maar is geen fan van grote borsten. Je kan idd naar Dr. Straten gaan. Er zijn genoeg foto's hier op het forum van Straten. Vind ze persoonlijk heel mooi. Zijn kliniek zit in groesbeek, Nijmegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

@vlinder22

jaa Diana gabriels zit in barendrecht en heyendeal zit in groesbeek (nijmwegen)

ik heb 350cc hp dual plane en kom uit op een 75D/E

groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.