Ga naar inhoud

ook even voorstellen!


ellen2102

Aanbevolen berichten

Ben een mama van 2 schatten van kinderen. Na borstvoeding bleef er niet veel borst over. (Niet dat ik ooit grote borsten had)

Ik ging van 75b naar 75c (tijdens zwangerschap) om daarna naar 75a te gaan.

8 september staat borstvergroting gepland, maar kan me absoluut niets voorstellen bij 240cc achter de spier en ook de zakjes rijst zijn niet echt een succes... Foto's zijn ook allemaal zo verschillend! Nog tips om de uiteindelijke "maat" te kunnen inschatten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ellen

Ik denk dat je daar ongeveer mee bereikt wat je tijdens de zwangerschap had zo'n 75c schat ik zo he weet natuurlijk ook ni zeker.

Haha ik vond die rijstzakjes test ook geen succes had van die uitstekende vervormde bobbels :P

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!!

Het is inderdaad heel moeilijk voor te stellen wat het resultaat zal zijn, maar de meeste meiden hadden het achteraf veel eerder willen doen. Door wie zal je geopereerd worden?

Mocht je vragen hebben dan horen we het graag en anders kun je ook natuurlijk via de zoekbalk hier rechts boven zoeken.

Veel leesplezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.